PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 01 2024
کد خبر: ۷۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

-  تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود در کاپ آسیا با ترکیب حامد حدادی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی و سجاد مشایخی به مصاف قزاقستان رفت و پیروزی قاطع 96 بر 60 را بدست آورد. حامد حدادی با کسب 12 امتیاز، 10 ریباند و 5 پاس گل موثرترین بازیکن در این دیدار بود و دبل دبل کرد. ملی پوشان در آخرین بازی مرحله گروهی یکشنبه 26 تیرماه از ساعت 15 به مصاف ژاپن می روند. ژاپن در دیگر بازی این گروه 117 بر 56 بر سوریه غلبه کرد . 
- دربازیهای تدارکاتی پیش فصل فوتبال این نتایج رقم خورد : لیورپول 2 - کریستال پالاس صفر ، ملبورن ویکتوری یک - منچستر یونایتد 4 , فرانکفورت 3 - تورینو یک ، نیوکاسل ‌3 - مونیخ 1860 صفر ، پاری سن ژرمن 2 - کوولی روئن صفر 
- در ادامه دیدارهای تدارکاتی ، روز شنبه این بازی‌ها برگزار خواهد شد : تاتنهام با سویا ، سلتیک با بلکبرن ، لایپزیگ با ساوتهمپتون ، اشتوتگارت با رائو واسه کانو ، سالرنیتانا با هافبک هایم ، سمپدوریا با پارما ، مارسی با نوری، کلن با آس میلان ، اینتر با موناکو ، رم با پورتیموننز 
-  تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان  در دیداری تدارکاتی با نتیجه تساوی یک بر یک برابر مس رفسنجان متوقف شد.
-  رامین رضاییان مدافع فصل گذشته پرسپولیس با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست.
-  رضا جباری هافبک فصل گذشته استقلال ملاثانی با عقد قراردادی به استقلال خوزستان پیوست.
- عبدالعظیم گوک مدافع سابق استقلال، مس کرمان و فصل گذشته ملوان بندرانزلی با عقد قراردادی به استقلال خوزستان ملحق شد.
-  سینا عبدالهی بازیکن فصل گذشته ماشین‌سازی تبریز به عضویت تیم نفت مسجدسلیمان درآمد . 
-  رقابت‌های ووشوی قهرمانی دختران کشور انتخابی تیم‌ ملی در محل  آکادمی این ورزش  با درگیری دور از ذهن خواهران منصوریان و یکی از حاضرین همراه شد. 
-  به بهانه انتقال کریستین اریکسن به منچستریونایتد ؛ عملکرد این هافبک دانمارکی در مستطیل سبز تاکنون خوب بود .
- در ادامه بازیهای فوتبال یورو 2022 رده زنان تیم فرانسه با برترى دو بر یک مقابل بلژيك به عنوان تيم اول گروه به دور يك چهارم صعود كرد.
- تیم فوتبال پرسپولیس پس از عدم  تهیه اسپانسر و نرفتن به ترکیه تصمیم گرفت اردوی کوتاه مدت خود را در تهران و هتل آزادی برپاکند و متعاقب آن در دو بازی تدارکاتی اوایل مرداد ،  به مصاف نساجی و ذوب آهن برود . 
- کریم بنزه ما مهاجم فرانسوی و گلزن رئال مادرید در بازی دوستانه تیمش با بارسلونا در ورزشگاه 64 هزار نفری لاس وگاس آمریکا حضور ندارد ، وی با دستور کارلو آنچلوتی مربی ایتالیایی به یک استراحت طولانی می رود و چهار روز پس از مسابقه دو رقیب کهنه کار ، به جمع رئالی ها در آمریکا اضافه می شود . این دیدار هشت دیگر برگزار خواهدشد.
- ریاض محرز بازیکن الجزایری تیم منچسترسیتی ، قراردادش را با باشگاه انگلیسی تا سال 2025 تمدید کرد . 
- دو باشگاه آژاکس و منچستر یونایتد برای انتقال لیساندرو مارتینز به توافق نهایی رسیدند و من بعد مدافع سابق آژاکس در تیم انگلیسی توپ خواهد زد . 
- در پایان نخستین روز رقابتهای لیگ دوومیدانی زنان ایران ، در ماده های 100 متر ، پرتاب نیزه و 4 در صد متر  شاهد جابجایی  چهار رکورد بودیم . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار