PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۷۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
کیهان ورزشی-

در شرایطی که تیم ملی فوتبال از یکسو جام جهانی را در پیش رو دارد و ازدیگر سو در داخل مدیریت فوتبال و به طور طبیعی تیم ملی ، به دلیل هجمه و نفوذ جریانات مخرب منفعت جو شرایط مساعد و قابل قبولی ندارد و باز آنجا که کمیته فنی فدراسیون که خوشبختانه غالبا  افرادی کاربلد و آشنا به چم وخم کار و فوتبال بلد، هستند در جلسه یا جلساتی که داشته اند آنها هم به این نتیجه رسیده اند که با توجه به جمیع جهات( فنی و غیر فنی ) صلاح نیست سرمربی کروات و کادرفنی تیم ملی به کار خود ادامه دهند و باید کنار بروند و مربیان دیگری( ترجیحاً) ایرانی جایگزین شوند، و  بالاخره از آنجایی که مردم( صاحبان واقعی فوتبال ) سخت نگران وضعیت کنونی تیم ملی هستند و به حق توقع دارند تا مسئولان و خاصه استخوان خردکرده های خوشنام و بزرگان واقعی فوتبال ایران، در چنین شرایطی گام به میدان بگذارند و تیم ملی را از وضعیت به وجود آمده و علاقمندان و دوستداران راستین تیم ملی را از نگرانی خارج کنند، آری در چنین شرایطی اصلا جای " منیت" و " گلایه" و" گله گزاری" و..‌ نیست و باید هرکسی در وسع خود برای حاکم کردن آرامش وتمرکز بر کاروبار تیم ملی بسیجی وار، از هرکاری که از دستش برمی آید ، دریغ نورزد که عرض کردیم در شرایط حساس کنونی اصلا جای تصفیه حساب و انتقام کشی و... این حرف ها نیست.
الان وقت گذشت حتی از شخصیت خویش و فداکاری و شهامت در قبال ورزش و تیم ملی کشور و ادای دین به مردمی است که با همه اخلاص و وجود، حامی و مشوق جوانان گمنامی بوده که آنها را به دروازهای شهرت رسانده و بعضا حتی در سطح جهان" نامی" کرده اند.
در این باره بدون شک مردم از چهره های شناخته شده و خوشنام و امتحان پس داده وخاک زمین راخورده،انتظار بیشتری دارند. انتظار دارند در چنین مقطعی که نجات فوتبال از چنگال دلالی مخرب وقالتاقیسم هنجار شکن ، به حضور مردانه  و فداکارانه آنها احتیاج دارد، پهلوانانه وارد" گود" شوند، چنان که روزی و روزگاری نه چندان دور که " ایران مظلوم" مورد تهاجم کثیفترین و بی رحم ترین دشمنان بشری قرار گرفته بود، جوانان از جان گذشته وجان برکف این آب و خاک از چهار گوشه این ملک پهناور، بدون چون و چرا ومصلحت اندیشی وچرتکه اندازی  وارد صحنه شدند واز میادین مین  گذشتند ومردانه به دل دشمن غدار تا دندان مسلح زدندو.. " ایران عزیز" را از دهان  بدخواهان این سرزمین بیرون کشیدند و عزت و استقلال آن را حفظ کردند... امروز  فوتبال هم به " جبهه" ای تبدیل شده که چشمان  بسیاری ازمردم به آن دوخته شده است، وقت آن است که آنهایی را که به میدان فرامی خوانند، لحظه ای درنگ نکنند و به نقش و وظیفه خود به بهترین وجه عمل کنند...تاریخ در باره همه ما بزودی قضاوت بیرحمانه ای خواهد داشت!







نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار