PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۴۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:  

- تیم ملی والیبال ایران پس از قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر ، برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها 2022 ، شهر گداسنک لهستان را ترک کرد و راهی بولونیا در ایتالیا شد.
- تیم ملی بسکتبال ایران در سومین مسابقه خود ازسری رقابتهای کاپ آسیا توانست تیم ژاپن را 88 - 76 شکست داد و به همراه همین تیم به دور بعد صعود کرد کشورمان در دو دیدار قبلی بر سوریه و قزاقستان پیروز شده بودند . در بازی دیگر این گروه سوریه 77 - 67 بر قزاق غلبه کرد.
- در مسابقات جام جهانی شمشیربازی ،  فائزه رفیعی از ایران شگفتی ساز شد ، شمشیر باز گیلانی پس از پنج پیروزی و یک شکست در دور گروهی، در مرحله پلی آف با شکست نماینده بلژیک به جمع 64 شمشیرباز برتر جهان در اسلحه سابر راه یافت.
-  اکبر ایمانی هافبک تراکتور با عقد قراردادی  به تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر یعنی ملوان انزلی پیوست.
- لیساندرو مارتینز مدافع آژاکس به عضویت تیم منچستریونایتد درآمد .
- باشگاه تراکتور تبریز با رضا اسدی هافبک فصل گذشته پرسپولیس وارد مذاکره شد و با این بازیکن به توافق نهایی رسید. اسدی با فولاد نیز وارد مذاکره شده‌ و حتی توافقاتی نیزبین طرفین صورت گرفته بود اما گویا تراکتور پیشنهاد مالی بهتری را به اسدی داده و باعث شده که اسدی قید توافق با فولاد را بزند.
- تیم فوتبال  فولادخوزستان  بعد از پشت سر گذاشتن اردوی تهران، راهی ترکیه شد تا اردوی خارجی خود را در شهر بورسای این کشور برگزار کند. این تیم در اردوی ترکیه چند دیدار دوستانه نیز برگزار می کند. اولین حریف سرخ پوشان اهواز در این اردو، تیم ام صلال قطر خواهد بود. 
- کاروان تیم فوتبال استقلال تهران جهت برپایی اردوی ترکیه با پروازی اختصاصی تهران را به مقصد آنکارا ترک کرد.
- حسین پورامینی، هافبک سابق پارس جنوبی و پیکان به مس کرمان پیوست.
- سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال، زمان برگزاری قرعه‌کشی بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد که بر این اساس، مراسم قرعه‌کشی روز یکشنبه دوم مرداد ماه انجام خواهد شد. لیگ برتر از روز 21 مرداد ماه آغاز می‌شود.
- با اعلام رسمی ، تصمیم به ابقای اسکوچیچ در حالی از سوی فدراسیون فوتبال گرفته شده که در روزهای گذشته و به خصوص پس از تصمیم کمیته فنی به برکناری این سرمربی و عدم صلاحیت او برای نشستن روی نیمکت تیم ملی، باور عمومی مبنی بر پایان دوره کاری این سرمربی 53 ساله روی نیمکت تیم ملی بود.
- در مسابقات فوتبال ، کافا 2022 زنان آسیا تیم ایران با چهار گل از سد تیم ترکمنستان گذشت . فروزنده ، متولی ، چترنور و ذلفی گلهای تیم کشور را به ثمر رساندند.
-  عمر هاچینسون مهاجم جوان آرسنال با عقد قراردادی راهی چلسی شد.
- به گزارش استار ، وین رونی سرمربی جدید دی سی یونایتد قصد دارد فیل جونز مدافع باشگاه منچستریونایتد را به تیم خود بیاورد.
- حسن تشکری‌کیا به عنوان دستیار بدنساز پرسپولیس در کنار لوسادا بنیتز مربی بدنساز خارجی سرخپوشان انتخاب و مشغول به فعالیت شد.
- نیکلاس فولکروگ مهاجم تیم وردبرمن آلمان  قراردادش را با این باشگاه تمدید کرد.
- کریم بنزما مهاجم گلزن ‌رئال،  شخصا از سران باشگاه مادریدی درخواست کرده تا برای جذب امین گویری مهاجم 22 ساله و فرانسوی باشگاه نیس اقدام کند . 
- بایرن‌مونیخ به زودی پیشنهاد جدید خود برای جذب دلیخت از یوونتوس را ارائه خواهد کرد. خواسته یوونتوس بین 90 تا 100 میلیون یورو است.
- در اردوی تدارکاتی ترکیه ، دو تیم تراکتور از ایران و مسیمیر، روز چهارشنبه از ساعت 18.30 برگزار خواهد شد. تیم مسیمیر در لیگ دسته اول قطر بازی می‌کند.
- تیتو اوکلو مهاجم 24 ساله سودانی به تمرینات تیم لیگ برتری پیکان تهران  اضافه شد.
- در ادامه مسابقات فوتبال زنان یورو 2022 , از گروه دوم ، تیم آلمان با پیروزی سه برصفر مقابل فنلاند و اسپانیا با برتری یک بر صفر برابر دانمارک به مرحله یک‌چهارم نهایی راه یافتند ، در این مرحله آلمان با اتریش و اسپانیا با انگلیس مصاف خواهند داد.
- هوگو اکیتیکه مهاجم 20 ساله و فرانسوی تیم ریمس با عقد قراردادی به ارزش 35 میلیون یورو به پاری سن ژرمن پیوست . 
- محمد علی کاظمی مدافع راست سابق ذوب آهن و شهرخودرو به پیکان رفت. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها