PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۷۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:  

-  قرارداد مهدی مومنی وینگر - مهاجم فصل گذشته ملوان بندرانزلی به مدت یک فصل دیگر تمدید گردید.
-  بهاء الدین پناهی طی قراردادی سرمربی تیم دسته اولی و مازنی  رایکا بابل شد
 - در اردوی ترکیه ، باشگاه تراکتور برای جذب ریکاردو آلوز با تیم غیرت قزاقستان به توافق رسید.ریکاردو آلوز هافبک پرتغالی جهت انجام مذاکرات نهایی و پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی  وارد استانبول ترکیه شد.
- مجید عیدی مدافع راست فصل گذشته نفت مسجدسلیمان با عقد قراردادی دو ساله به ملوان پیوست.
-  اسماعیل بابایی بازیکن فصل گذشته پیکان تهران با امضای قراردادی به  عضویت تیم  نفت مسجدسلیمان درآمد.
- در چند دیدار تدارکاتی فوتبال این نتایج رقم خورد : والنسیا 3 - دورتموند  یک  ، ماینس یک - نیوکاسل صفر 
- سه شنبه شب نیز طبق برنامه زیر شاهد جند دیدار دوستانه فوتبال خواهیم بود : منچستر یونایتد با کریستال پالاس ، سالرنیتانا با رائو وائه کانو ، سالزبورگ با آژاکس ، گلاسکو با وستهام ، اسپورتینگ با رم
- در بازیهای بسکتبال کاپ آسیا ، چین 108 بر 58 از سد اندونزی گذشت ، و اردن 97 بر 96 بر چین تایپه غلبه کرد. در ادامه این رقابت‌ها ،  نیوزیلند با سوریه و ژاپن با فیلی پین دیدار خواهند کرد .
- با اعلام باشگاه پرسپولیس، پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه باز شد.
- در شرایطی که یحیی گل‌محمدی از چندی پیش تقاضای خود برای برپایی اردوی خارجی را ارائه داده بود، در نهایت مدیران این باشگاه موفق به هماهنگی در این خصوص شدند.در این زمینه گفته می‌شود این اردو برای تاریخ یکم مرداد و در شهر کایسری ترکیه هماهنگ شده است و این تیم قادر خواهد بود در مدت اقامت خود چند بازی تدارکاتی نیز با نظر کادرفنی برگزار کند.
- قرارداد زلاتان ابراهیموویچ سوئدی با باشگاه میلان ایتالیا  تا سال 2023 تمدید شد .
- احسان حاج صفی مدافع ایرانی تیم فوتبال آاک یونان که در تمرین روز پنجشنبه این تیم دچار آسیب دیدگی شده بود، همچنان شرایط تمرین کردن با این تیم را ندارد. آاک در حال حاضر برای انجام اردوی پیش فصل در کشور هلند به سر می‌برد و طبق اعلام رسانه‌های یونان، حاج صفی دیروز هم نتوانسته است با تیم تمرین کند.
- تام گلیک به عنوان مدیر اجرایی باشگاه چلسی منصوب شد.
-  تیم ملی تکواندو کشورمان پس از حضور در اردوی مشترک تمرینی در شهر سوچی روسیه، به ایران بازگشت. این اردو با حضور تکواندوکارانی از کشورهای کوبا، اسپانیا، قزاقستان، آذربایجان، ارمنستان، بلاروس، مکزیک، ایران و میزبان برگزار شد، ضمن اینکه ملی‌پوشان کشورمان با انجام دیدارهایی دوستانه، خود را محک زدند.
- روبرت لواندوفسکی لهستانی  گران ترین فروش تاریخ باشگاه بایرن مونیخ لقب گرفت ، او اخیرا به تیم بارسلونا پیوست . 
- پائولو دیبالا برای امضای قرارداد با رم به پرتغال، محل اردوی پیش فصل باشگاه رسید؛ دن فریدکین مالک رم با جت شخصی خود، دیبالا را از تورین به پرتغال برده است ، دستمزد ماهیانه پائولو دی‌بالا در رم 250000 یورو می‌باشد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا به شکل رسمی از بسته شدن کاندیداتوری میزبانی جام ملت های آسیا 2023 خبر داد. طبق اعلام AFC؛ چهار کشور به صورت رسمی برای میزبانی این رقابت ها اقدام کردند. استرالیا، اندونزی، کره جنوبی و قطر نامزدهای نهایی میزبانی از جام ملت های آسیا 2023 شدند.        در تاریخ 17 اکتبر(25 مهر) میزبان معرفی خواهد شد.
- کاروان تیم ملی والیبال ایران برای حضور در مرحله نهایی بازیهای لیگ ملتهای جهان با استقبال خوب ایرانیان مقیم ایتالیا وارد شهر پالرمو شد.
 - ماتیا کالدارا مدافع میلان با قراردادی قرضی به اسپتزیا پیوست.
-  روبرت لواندوفسکی برای گذراندن تست های پزشکی باشگاه بارسلونا و عقد قرارداد به میامی آمریکا رفت .
- انتقال دلیخت با 80 میلیون یورو  به اضافه پاداش و قراردادی تا سال 2027  به بایرن‌مونیخ قطعی شد.
- کریستیانو رونالدو شخصا خبر اسپورت‌تی‌وی پرتغال در مورد انتقالش به اسپورتینگ لیسبون را تکذیب کرد.
- آخرین رده‌بندی تیم‌های ملی فوتبال ساحلی کشور‌های جهان توسط پایگاه سازمان جهانی اعلام شد. به این ترتیب تیم ملی ایران در رتبه سیزدهم جهان و سوم آسیا ایستاد. همچنین تیم‌های ژاپن و امارات هم در رده‌های چهارم و دوازدهم قرار گرفتند.
- در فوتبال زنان یورو 2022 ، تیم سوئد با برتری 5 - 1 مقابل پرتغال و هلند با پیروزی 4 - 1 برابر سوئیس به ترتيب در جايگاه هاى اول و دوم گروه سى قرار گرفتند تا هلند حريف فرانسه در مرحله بعد شود و سوئد منتظر نتايج ديدار هاى امشب بماند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار