PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۴۷۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
وزیر ورزش در حاشیه نشست هیئت دولت به سوالی درباره تضعیف احتمالی جایگاه سرمربی تیم‌ملی فوتبال بعد از اتفاقات اخیر پاسخ داد.
کیهان ورزشی-

حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز چهارشنبه (۲۹تیر) در حاشیه جلسه هیات دولت، در جمع خبرنگاران در مورد ابقای دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان اظهار داشت: این تصمیم فدراسیون فوتبال است و ما هم برای آن احترام قائلیم و در این زمینه کمک خواهیم کرد‌.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جایگاه سرمربی تیم‌ملی تضعیف شده است؟ گفت: اینکه این جایگاه تضعیف شده یا تقویت، جزو مسائل فنی است که باید فدراسیون پاسخگو باشد. ما از ابتدا هم گفتیم به نظرات و تصمیمات فنی فدراسیون ها احترام‌ می‌گذاریم و اگر این تصمیمات نیاز به پیگیری داشته باشد پیگیری خواهیم کرد. در کنار فدراسیون ها هستیم و هر کمکی از دستمان برآید انجام خواهیم داد‌.

وزیر ورزش افزود: امیدوارم تصمیماتی که گرفته شده باعث تقویت کادر فنی تیم ملی فوتبال کشورمان شود و منجر به ایجاد همدلی و وفاق شده و انسجامی که مد نظر است خیلی بهتر از گذشته اتفاق بیفتد‌.

وی درباره برنامه های وزارت ورزش برای ورزشگاه آزادی نیز گفت: صد البته برنامه هایی داریم. ورزشگاه آزادی ناایمن‌ نبوده و این تعبیر صحیح نیست؛ مجموعه های ورزشی وقتی سنّی از آنها می‌گذرد مستهلک می‌شوند که دستورالعمل های نگهداری خاص خود را دارند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: مجموعه ورزشی آزادی زیر نظر یک شرکت تخصصی توسعه و تجهیز است و همه چیز آن کنترل می‌شود.  

سجادی گفت: حدود نیم قرن پیش از استادیوم آزادی بهره برداری شده است؛ طبیعتا استهلاک پیدا کرده، اما تحت مراقبت است.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش برنامه ای برای اختصاص جایگاه ویژه برای بانوان در ورزشگاه آزادی در نظر گرفته است؟ اظهار داشت: وزارت ورزش و معاونت توسعه ورزش زنان در این باره برنامه دارد‌. در ورزش بانوان در جمهوری اسلامی ایران دو هدف را دنبال می‌کنیم، یکی اینکه به سمت استقلال این ورزش برویم و دوم اینکه به سمت خودکفایی برویم‌.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار