PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۴۷۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش ، با بیان اینکه تاکنون 21 هزار بلیت برای تماشاگران ایرانی در جام جهانی تدارک دیده شده است، گفت: حداکثر هزینه بلیت برای هر بازی تیم ملی، شش میلیون و پانصد و حداقل دو میلیون و پانصد هزار تومان است.
- مجتبی جباری ، هافبک اسبق استقلال به عنوان سرمربی جدید تیم نیروی زمینی انتخاب شد. تیمی که در لیگ دو فعالیت دارد.
- مرحله نیمه نهایی رقابت های پاراتنیس روی میز اپن تایلند محمدعرفان غلامی پاراتنیسور مازندرانی تیم ملی برابر حریف قدرتمند اسپانیایی و دارای رنکینگ 13 جهان شکست خورد و به مدال برنز رسید.
- تیم چلسی انگلیس در دیداری تدارکاتی با تیم شارلوت تن به تساوی یک بر یک داد. اورتون نیز در ادامه ناکامی های خود با چهارگانه مغلوب مینسوتا شد . بایرن آلمان هم در مصافی دستگرمی با نتیجه 6-2 بر دی سی یونایتد فائق آمد . مانه ، سابتزر ، گنابری ، دلیخت ، زیرکزی و مولر گلهای بایرن را رقم زدند.
- موسی کولی‌بالی، مدافع فولاد‌خوزستان، قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.
- در مرحله یک‌چهارم نهایی فوتبال یورو 2022 زنان تیم انگليس با برتری دو بر یک برابر اسپانیا به نیمه نهایی صعود کرد . 
- آمریکا با برتری سه بر یک برابر برزیل راهی مرحله نیمه نهایی لیگ ملتهای والیبال شد. حریف بعدی تیم آمریکا برنده دیدار حساس دوتیم ایران - لهستان است.
- منوچهر صفروف، مدافع فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی به لوکوموتیو تاشکند ازبکستان پیوست.
- تیم فوتبال بزرگسالان زنان ایران با باخت یک بر صفر مقابل ازبکستان، نایب قهرمان مسابقات کافا شد.
- مندی، مانه و صلاح سه نامزد نهایی دریافت عنوان بهترین بازیکن سال آفریقا معرفی شدند . 
- کالوین باسی هافبک گلاسکو رنجرز با قراردادی پنج ساله و انتقالی 22 میلیون یورویی به آژاکس پیوست جانشین لیساندرو مارتینز شد.
- از سوی سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران 31 بازیکن به اردو دعوت شدند . 
- کنفدراسیون فوتبال آسیا 25 مهرماه را به عنوان زمان معرفی میزبان نهایی جام ملت‌های آسیا را در سال 2023 معرفی کرد. چهار کشور استرالیا، قطر، اندونزی و کره جنوبی به صورت رسمی درخواست میزبانی دادند. 
- تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کاپ آسیا با نتیجه 91 بر 76 مسابقه را به اردن واگذار کرد و از صعود به نیمه نهایی بازماند. ایران در کوارتر پایانی تنها 9 امتیاز گرفت و برتری بازی در 3 کوارتر ابتدایی را از دست داد.
- حمید سجادی، وزیر ورزش در شرایطی مقابل خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت حضور یافت که اعلام کرد به واسطه ابتلا به کرونا، قادر به گفت و گو نیست.
- طبق رای کمیته انضباطی، مجید حسن‌نیا ملی پوش کاراته به مدت یک سال از حضور در تمامی میادین ورزشی محروم شد. علیرضا حیدری نیز به مدت شش ماه به صورت تعلیقی محروم شد. همچنین سامان عدالتی نیز از تخلف اعلامی با تخفیف تبرئه گردید.
- محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و محمدهادی ساروی در وزن 97 کیلوگرم دو عنوان‌دار مسابقات جهانی نروژ برای حضور در جام پیت‌لازینسکی راهی کشور لهستان شدند.رقابت‌های کشتی فرنگی جام پیت لازینسکی لهستان روزهای اول و دوم مردادماه سال جاری در شهر ورشو برگزار می‌شود.
- در ادامه دیدارهای مرحله نهایی والیبال لیگ ملت های جهان به میزبانی ایتالیا ، تیم ایران ساعت 23.30 روز پنج شنبه به دیدار لهستان خواهد رفت . در دیگر مسابقه این شب ساعت 20.30 ژاپن با فرانسه دیدار خواهد کرد.
- حسین طیبی کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از جدایی از تیم بنفیکا پرتغال با قرارداد 2 ساله به تیم پالما فوتسال اسپانیا نایب قهرمان فصل گذشته لالیگا پیوست.
- آیاندا پاتوسی با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش از فولاد رسما جدا شد .
- محمد بلبلی هافبک سابق سپیدرود رشت،، استقلال، نفت مسجدسلیمان و فصل گذشته تراکتور با عقد قراردادی به پیکان تهران پیوست.
- صفا هادی هافبک عراقی جدید تیم تراکتور با حضور در باشگاه تراکتور قرارداد خود را به امضاء رساند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار