PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۴۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- با شکایت کرار جاسم محمد هافبک عراقی سابق نفت مسجدسلیمان؛ فیفا این باشگاه را از ثبت قرارداد بازیکنان جدید محروم کرد.
- شنبه شب در مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال لیگ ملتهای جهان ، درساعت 20.30 لهستان با آمریکا و در ساعت 23.30 فرانسه با ایتالیا مصاف خواهند داد.
- در مرحله نیمه نهایی پیکارهای بسکتبال کاپ آسیا روز شنبه ساعت 15 استرالیا با نیوزلند و در ساعت 17.30 تیمهای اردن با لبنان رودرو خواهندشد.
- مایک تایسون، بوکسور 56 ساله سنگین‌وزن جهان از دغدغه این روزهای خود پرده برداشت و مدعی شد که روزهای آخر زندگی خود را تجربه می‌کند. وی در یک برنامه اینترنتی گفت: همه ما روزی خواهیم مرد. وقتی در آینه به صورتم نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم که به روزهای آخر نزدیک شده‌ام و خیلی زود می‌میرم.
- در سه بازی دستگرمی ، یوونتوس با دو گل بر تیم گوادالارای مکزیک گذشت ، لیورپول با پنج گل لایپزیگ آلمان را برد و دورتموند دو بر صفر تسلیم ویارئال شد . 
- در ادامه بازیهای فوتبال زنان اروپا ، تیم سوئد با یک گل بلژیک را برد و آلمان با دو گل خود را به اتریش تحمیل کرد .
- دیدار تدارکاتی گل‌گهر و مس کرمان در حالیکه تا دقیقه 81 به سود مس کرمان دنبال می شد به دلیل اعتراض بازیکنان و کادرفنی گل‌گهر به داوری، ناتمام ماند.
- الکساندر زینچنکو با عقد قراردادی چهار ساله و به مبلغ 32 میلیون پوند به آرسنال پیوست.
- منچستر یونایتد بعد از حدود 25 سال عنوان ارزشمندترین برند فوتبالی انگلستان رو از دست داد! در جدیدترین ارزش گذاری انجام شده ارزش منچستریونایتد چیزی در حدود 2.8 میلیارد پوند است و بعد از لیورپول و منچسترسیتی که هردو بیش از 3 میلیارد پوند ارزش دارند در جایگاه سوم است.
- تیم فوتبال هوادار در اولین بازی دوستانه خود در اردوی ترکیه به مصاف تیم ملی امید عمان رفت که این دیدار در نهایت با تک گل محمدجواد محمدی به سود هوادار به پایان رسید.
- در مرحله نيمه نهايى فوتبال كوپا آمريكارده زنان ، کلمبيا با آرژانتين و برزيل با پاراگوئه به میدان خواهند رفت ، تيم هاى شيلى و ونزوئلا نيز براى كسب عنوان پنجمى به مصاف هم مى روند.
- باشگاه آس میلان رسما از کیت دوم خود در فصل جدید رونمایی کرد.
- طبق برنامه اعلام شده ، فصل تازه رقابتهای پنج لیگ معتبر فوتبال اروپا در روز شمار زیر شروع خواهد شد : 21 روز تا شروع لالیگا ، 14 روز تا شروع لیگ جزیره ، 14 روز تا شروع بوندسلیگا آلمان ، 22 روز تا شروع سری آ ایتالیا 14 روز تا شروع لوشامپیونه فرانسه , لیگ ایران نیز 21 مرداد شروع خواهد شد.
- گویا یک مربی و یک بازیکن پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شده اند و از آنجا که حالا پرسپولیسی ها باید برای سفر به ترکیه تست کرونا بدهند احتمال دارد کادر فنی این تیم قید سفر به ترکیه و برپایی اردوی خارجی را بزند.
- با تصمیم کمیته اجرایی فدراسیون جهانی کاراته، لس آنجلس آمریکا میزبان پنجمین رویداد لیگ برتر کاراته وان سال، از 7 تا 9 اکتبر (15-17 مهر) خواهد بود، ضمن اینکه در پایان این رقابت ها، گرند وینر های سال ۲۰۲۲ معرفی خواهند شد.در ابتدا قرار بود که مسکو میزبان این رقابت ها باشد، اما به دلیل شرایط جنگ در اوکراین، میزبانی از روسیه گرفته شد.
- آریو سیسه ، یاپ ماتار و سادیو مانه از سنگال به عنوان بهترین مربی ، بهترین بازیکن جوان و برترین فوتبالیست سال آفریقا معرفی شدند . 
- دنی آلوز توپچی برزیلی بارسلونا به تیم پوماس مکزیک پیوست.
- در بازی آلمان و اتریش از سری دیدارهای فوتبال زنان اروپا به دلیل فوت اووه زیلر چهره اسبق تیم ملی آلمان مراسم یک دقیقه سکوت پیش از شروع بازی انجام شد.
- کاوه رضایی لژیونر فوتبال ایران پس از انجام توافقات لازم با باشگاه استقلال، فصل آینده در جمع آبی پوشان حضور خواهد داشت. قرار است پس از بازگشت کاروان استقلال به تهران، مراحل رسمی حضور کاوه در این باشگاه انجام شود.
- در یک مسابقه دوستانه فوتبال که در شهرستان لنگرود استان گیلان برگزار شد ، تیم منتخب تهران با حضور حسن روشن ، محمود حقیقیان ، بهروز سلطانی ، فنونی زاده ، ورمزیار ، زرین چه ، بنگر ، پرورش خواه و ... دربرابر تیم منتخب چاف تن به تساوی 2 - 2 داد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار