PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۴۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- 140 میلیارد تومان از 315 میلیارد تومان بودجه مصوب مجلس برای فدراسیون‌ها به وزارت ورزش پرداخت شده و ظرف یکی دو روز آینده این پول به 28 فدراسیون واریز می‌شود.
- پل پوگبا ، ملی پوش فرانسوی به دلیل مصدومیت از ناحیه مینیسک خارجی زانو اردوی پیش فصل یوونتوس را ترک کرد.
- تيم ملى فوتبال بانوان شيلى با پيروزى مقابل ونزوئلا در ضربات پنالتى به مقام پنجم كوپا امريكا رسيد و به پلى اف جام جهانى 2023 راه يافت.
-  قرارداد میثم تهی دست با صنعت نفت آبادان تمدیدشد.
- با توجه به قرعه کشی لیگ برتر فوتبال دیدار تیم های ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس تهران کنسل شد. ذوب با تیم دیگری دیدار تدارکاتی برگزار خواهد کرد .
- هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو در انتخابات کمیته ملی المپیک ثبت‌نام کرد.
- فرشید اسماعیلی بازیکن جدید نماینده اهواز در لیگ برتر فوتبال ،  حین بازی دوستانه فولاد مقابل الشحانیه با مصدومیت مواجه و بعد از کاهش تورم پای این بازیکن و انجام MRI  مصدومیت او از ناحیه رباط صلیبی تایید شد.
- تیم كلمبيا با پيروزى مقابل آرژانتين به فينال فوتبال زنان در كوپا آمريكا راه يافت. ديگر فيناليست  از بين تيم هاى برزيل و پاراگوئه مشخص مى شود.
- در پایان نخستین دوره تورنمنت بین‌المللی بوکس به میزبانی کویت، تیم شش نفره ایران موفق به کسب دو مدال نقره توسط مصطفی ریگی و باقر فرجی و چهار برنز توسط سجاد محمد پور، شاهین موسوی، حسین میر احمدی ، طوفان شریفی و عنوان سومی این رقابت‌ها شد.
- امین قاسمی‌نژاد که سال گذشته به مدت نیم فصل از استقلال به گل‌گهر منتقل شده بود، با قراردادی یک ساله و به عنوان بازیکن آزاد در جمع سیرجانی‌ها ماندنی شد.
- رضا اسدی هافبک سابق پرسپولیس به تیم تراکتور تبریز پیوست.
- امیر طاهر مدافع چپ فصل گذشته مس کرمان با عقد قراردادی به پیکان تهران ملحق شد . 
- شوک شبانه به فوتبال بوشهر؛  امتیاز شاهین بندرعامری تیم تازه راه یافته به لیگ دسته اول فوتبال واگذار شد . 
- مبين عشایر دروازه بان جوانِ فصل گذشته ملوان بندرانزلی با عقد قراردادی رسمی به‌ باشگاه چوکا تالش پیوست  ، عشایر که سابقه حضور در تیم ملی امید ایران را در کارنامه دارد دو فصل پیش دروازه بان اول ملوانان محسوب می شد.
- مسعود کاظمینی وینگر فصل گذشته‌ پدیده مشهد با عقد قراردادی دو ساله به باشگاه‌ ملوان بندرانزلی پیوست . 
- تیم داماش گیلان با برتری دو بر یک مقابل کیا تهران به بازی فینال پلی آف لیگ دسته سوم راه یافت . بازی رفت در تهران صفر بر صفر شده بود .
- تیم بنیامین (دارایی) تهران پس از تساوی دوباره با تیم سپاهان نوین اصفهان در دیدار برگشت پلی آف لیگ دسته سه (2-2) با برتری 5 - 3 در ضیافت پنالتی ها حریف تیم داماش گیلان در دیدار نهایی این رقابت‌ها شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها