PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم ملی جوانان که در اردوی پیش از اعزام به مسابقات کافا به سر می‌برد، در اولین دیدار تدارکاتی خود در زمین شماره یک مرکز ملی فوتبال به مصاف تیم لیگ برتری صنعت نفت آبادان رفت و با یک گل از حریف شکست خورد، تک گل صنعت نفت آبادان را حکیم نصاری به ثمر رساند . 
- تیم‌های فوتبال آلومینیوم و پیکان روز چهارشنبه در مجموعه ورزشی ایران‌خودرو تهران مقابل هم قرار گرفتند که آلومینیوم اراک با نتیجه دو بر صفر مقابل پیکان شکست خورد. گل‌های پیکان در دقایق 2 و 20 توسط غلامرضا ثابت‌ایمانی و علی رمضانی به ثمر رسید.
- دو تیم مس رفسنجان و ذوب آهن اصفهان در ادامه برنامه های آماده سازی پیش فصل دیداری تدارکاتی را در ورزشگاه دانشکده تربیت بدنی برگزار کردند که مسی‌ها با نتیجه 2 بر صفر حریف را شکست دادند . 
- باشگاه پرسپولیس از جذب سینا اسدبیگی، هافبک تیم ذوب آهن خبر داد و این در حالیست که تیم اصفهانی 15 تیر ماه خبر از تمدید قرارداد با این بازیکن داده بود.  مدیر روابط عمومی ذوب آهن گفت قرارداد این بازیکن با پرسپولیس غیر قانونی است و به همین دلیل ما از آنها شکایت خواهیم کرد. 
کاپ جام جهانی ۱۰ شهریور وارد تهران می‌شود.
- بر اساس اعلام فدراسیون جهانی فوتبال و مکاتبات صورت گرفته، کاپ قهرمانی مسابقات جام‌جهانی قرار است روز دهم شهریور وارد تهران شود و با هماهنگی فدراسیون فوتبال مراسم ویژه‌ای در این خصوص برگزار خواهد شد.
- احمد موسوی به صورت رسمی رضایت‌نامه خود از گل‌گهر را دریافت کرد و از این تیم جدا شد.
- اردوی آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران از روز دوشنبه دهم مردادماه آغاز می‌شود و بهروز عطایی شانزده بازیکن را به این اردو دعوت کرد: میلاد عبادی‌پور، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، میثم صالحی، محمدجواد معنوی نژاد، شهروز همایونفرمنش، سیدمحمد موسوی، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین توخته، مهدی جلوه، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، جواد کریمی، محمدطاهر وادی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدرضا موذن 16 بازیکن دعوت شده به اردو هستند.
- آداما نیان، مهاجم مدنظر نساجی و بازیکن سابق تیم‌های استاس تروا و شارلوا وارد ایران شد.
- فلوید می‌ودر قهرمان بدون شکست بوکس سبک وزن جهان و کانر مک‌گرگور چهره سرشناس دنیای رزمی و قهرمان پیشین MMA، مشغول مذاکره برای مبارزه، طی قراردادی سنگین هستند.
- شش عضو مجمع عمومی در روز نخست ثبت نام نامزدها برای حضور در انتخابات کمیته ملی المپیک، نام نویسی کردند. ساعی برای پست‌های ریاست و عضویت در هیات اجرایی، محمد رضا پوریا برای عضویت در هیات اجرایی، آرش میر اسماعیلی برای پست ریاست و عضویت در هیات اجرایی، مهدی علی نژاد برای پست ریاست، محمود خسروی وفا برای پست ریاست و غلامرضا شعبانی بهار برای عضویت در هیات اجرایی کمیته ملی المپیک اعلام کاندیداتوری کردند.
- کمیته بدوی فدراسیون فوتبال با صدور نامه‌ای به نامزدهای انتخابات این فدراسیون، تایید یا رد صلاحیت آنها را اعلام کرد. براین اساس با نظر کمیته بدوی ، صلاحیت امیر رضا واعظ آشتیانی، علیرضا اسدی و محمد آخوندی به دلیل نداشتن پنج امضا با نظر کمیته بدوی رد شد.
- اوسمار لوس ویرا برزیلی دستیار اول یحیی گل‌محمدی در باشگاه پرسپولیس وارد تهران شد.
- ماتیورا 40 ساله آنالیزور تیم تراکتور و دارای تابعیت روسیه و مولداوی که سابقه کار در باشگاه‌‌های اسپرانتسا نیسپورنی، زیمبرو چیشیناو و ایسکرا استال در مولداوی و قزل‌یار و غیرت قزاقستان را در کارنامه دارد ، به جمع سرخپوشان تبریزی پیوست .
- از توپ رسمی دیدار سوپرکاپ فوتبال فرانسه در روز یکشنبه هفته آینده بین دو تیم پاری سن ژرمن و نانت رونمایی شد.
- با اعلام سازمان لیگ، فصل جدید لیگ برتر با حضور ۳۰ درصدی تماشاگران برگزار خواهد شد .
- باشگاه شاهین بندرعامری اعلام کرد که سهمیه تیم فوتبال این باشگاه واگذار شده است و شاهین در فصل جدید لیگ دسته اول شرکت نخواهد کرد.
- در دیدارهای دوستانه فوتبال نتایج زیر به دست آمد : رئال 2 - کلاب آمریکا 2 , فاینورد 6 - ناک بردا یک ، جنوا 4 - لاتزیو یک ، ولفسبورگ صفر - آس میلان 5 , سالزبورگ یک - لیورپول صفر 
- حجت حق‌وردی مدافع فصل گذشته تیم سومقاییت آذربایجان، به تراکتور پیوست. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار