PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۴۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲
سید سعید مدنی مدیر مسئول مجله کیهان ورزشی، چهارشنبه شب(۵ مرداد) در گفتگوی تلفنی با برنامه مجله فوتبال شبکه خبر حضور یافت.
کیهان ورزشی-

مدیر مسئول کیهان ورزشی در ابتدا گفت: در فوتبال ما چیزی که معنا ندارد منطق و رفتار منطقی است. مسئولان وقت فدراسیون فوتبال سه سال پیش با دستیاری و اشاره بعضی مدیران ارشد وزادت ورزش، نزدیک هشت میلیون یورو به مارک ویلموتس دادتد تا مقابل تیم هایی مثل عراق و بحرین ببازد! آیا در ایران کسی نبود بتواند این شاهکار ویلموتسی را انجام دهد؟! 
مدنی گفت: به نظر بنده ، مهمتر از پرونده ویلموتس و ضرر و زیان های ناشی از آن، مسببان وعوامل داخلی عقد قرار دادهای این چنینی هستند. باید یقه اینها را گرفت تا پاسخگو ی مردم باشند. کسانی که با این وضعی که در دوران ریاست و صدارت خود برای مردم در همه عرصه و حوزه های اقتصادی و فرهنگی و ورزشی و... درست کرده اند و فعلا پنهان شده و بعید نیست به لطف عدم حسابکشی و... دو روز دیگر یک چیزی هم از مردم طلبکار شوند و یا کسانی که این روزها می بینیم بعضا هوس ریاست بر فوتبال به سرشان زده و دارند برای بازگشت به صندلی ریاست آماده می شوند و این و آن را می بینند و نماینده مجلس از آنها به عنوان " افتخار فوتبال ایران" یاد می کند و شبکه ۳ هم سه ساعت وقت در اختیارشان قرار می دهد تاحسابی مظلوم نمایی و برای خود تبلیغ کنند! 
سردبیر کیهان ورزشی افزود: پرونده ویلموتس و امثال آن با تمام ضرر و زیانش دیر یا زود بسته و تاوان آن از جیب ملت مظلوم و نجیب ایران پرداخت می شود، اما ویلموتس معلول است، دستگاه های قانونی و نظارتی و رسانه های سالم باید سراغ علت ها بروند، سراغ افراد و باندهایی برود که منافع شخصی و منافع نامشروع باندهای پیشانی سفید و رسوای دلالی را به مصالح فوتبال و ورزش کشور ترجیح می دهند. این افراد و باندها در داخل احترام و اعتبار و اعتماد و علم و کارشناسی و حرمت مربی ایرانی و همه اصالت ها را دارند نابود می کنند و شخصیت و اعتبار و آبروی فوتبال ایران را در مجامع بین المللی و جهانی به خطر افکنده اند و تا اینها برای فوتبال ما تصمیم می گیرند فوتبال ایران رنگ آسایش و پیشرفت به خود نمی بیند و کسی از فوتبال لذت نمی برد. 
مدنی در پایان گفت: برای پایان دادن به این وضع ، نهادهای نظارتی و دلسوز مملکت، مسئولان بلند پایه ورزش باید با قدرت و قاطعیت به وظیفه خود در جهت نجات فوتبال کشور از این وضعیت و حاکمیت جریانات رفوزه و بعضا مفسد، عمل نمایند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار