PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۴۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- روز شنبه ، دوبازی سوپرجام فوتبال آلمان و انگلیس بین تیمهای لایپزیگ با بایرن و منچسترسیتی با لیورپول انجام خواهد شد . 
- فصل تازه لیگ قهرمانی فوتبال انگلیس از روز شنبه آینده (فردا) شروع می شود.
- در فصل تازه جام حذفی آلمان تیمهای الفسبرگ و بایر له ور کوزن به میدان می روند . 
- تیم فوتبال استقلال در چهارمین دیدار تدارکاتی خود در اردوی ترکیه به مصاف تیم سومقاییت آذربایجان رفت که و موفق شد با تک گل مهدی‌پور حریف خود را شکست دهد. اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ایران هم این مسابقه را از نزدیک تماشا کرد. این آخرین بازی تدارکاتی آبی‌پوشان دراین اردو بود و روز جمعه به تهران بازخواهد گشت.
- تیم فوتبال مس کرمان در ادامه روند آماده سازی خود در اردوی تدارکاتی تهران در یک بازی دوستانه برابر آلومینیوم اراک دو بر صفر شکست خورد.
- تیم فوتبال فولادخوزستان که سومین اردو را در تهران برپا کرده، در چهارمین دیدار تدارکاتی پیش فصل خود به مصاف تیم سایپا رفت و در نهایت با گل احمد عبدالله‌زاده یک بر صفر برنده شد . 
- روز شنبه در شهرهای مختلف جهان شاهد چند بازی دوستانه فوتبال خواهیم بود : تاتنهام با رم ، اینتر با لیون ، اتلتیکو با منچستر یونایتد و ... خواهیم بود . 
- رناتو داسیلویرا، مدافع 30 ساله تیم ویلانوا برزیل با قراردادی دو ساله به سپاهان پیوست.
- مصطفی نائیج پور مدافع فصل گذشته نفت مسجدسلیمان با عقد قراردادی دو ساله به عضویت تیم ملوان انزلی درآمد.
- پنجمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان جهان، با حضور 669 تکواندوکار از 90 کشور جهان به میزبانی صوفیه بلغار آغاز شد که تاکنون کشورمان دو طلا و یک نقره کسب کرد .
- در محل اردوی تیم فوتبال نساجی در ترکیه بین حمید مطهری سرمربی این تیم با ساکت الهامی و عادل باباپور سرمربی و مربی تیم هوادار کتک‌کاری بسیار شدیدی رخ داده است به حدی که طرفین دچار خونریزی شده‌اند.
- دادگاه بین المللی حکمیت ورزش (CAS) با ارسال ایمیلی به فدراسیون جودو کشورمان، برای هفتمین مرتبه صدور رای درباره شکایت ایران نسبت به محرومیت چهار ساله ‌اش از سوی فدراسیون بین‌المللی جودو را به تعویق انداخت‌ و اعلام کرد رای خود را 4 شهریور صادر می کند .
- عباس تیموری دبیر هیات فوتبال تهران گفت : سال گذشته مشکلات زیادی در رابطه با برگزاری مسابقات لیگ به دلیل کمبود زمین داشتیم و ظاهراً امسال نیز این مشکلات ادامه خواهد داشت. سه تیم تهرانی پیکان، هوادار و سایپا سال قبل از دستگردی استفاده کردند. در هفته های پایانی نیز نساجی بازی‌های خود را در این زمین انجام داد و به همین دلیل فشار بسیار زیادی به چمن این ورزشگاه آمد و کیفیت خود را از دست داد.
- جفرسون باهیا مدافع برزیلی به تیم مس رفسنجان پیوست.
- دادگاه CAS حکم شکایت مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی پیشین تیم ملی را صادر و ایران را به پرداخت مبلغ سه میلیون و 325 هزار یورو محکوم کرد. به این مبلغ سالیانه 5 درصد سود اضافه می‌شود.
- به دنبال برتری دو بر یک ژرمنها برابر فرانسه ، تیمهای آلمان و انگليس روز يكشنبه در استاديوم ویمبلى لندن مسابقه فينال فوتبال زنان جام ملت هاى اروپا را برگزار خواهند كرد.
- با توجه به بنر هواداران اتلتیکومادرید در اولین بازی دوستانه‌ ، شایعات پیوستن کریستیانو رونالدو به این تیم مادریدی قوت گرفت. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار