PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۴۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیمهای بایرن مونیخ و لیورپول با غلبه بر لایپزیگ و منچستر سیتی فاتح مسابقه سوپرجام فوتبال آلمان و انگلیس شدند. بایرن 5-3  و لیورپول سه بر یک بر لایپزیگ و منچستر سیتی غلبه کردند .
- روز یک شنبه در ورزشگاه ویمبلی لندن ، مسابقه فینال فوتبال زنان اروپا بین تیمهای انگلیس و آلمان برگزار خواهد شد . 
- گوستاوو واگنین وینگر 30 ساله و سابق تیم‌های نوارا، لچه، مسینا و سالرنتینا ایتالیا، یونیورسیتاتیا کرایووا رومانی، لیائونینگ هووین چین و عجمان امارات با عقد قراردادی به تراکتور پیوست.
-  قرارداد میلاد صادقیان با آرمان‌گهر به مدت یک فصل دیگر تمدید شد.
- شنبه شب دو تیم پاری سن ژرمن و نانت بازی سوپرجام فوتبال فرانسه را برگزار خواهند کرد .
- معاون حقوقی و پارلمانی وزارت ورزش می‌گوید اگر اساس‌نامه فدراسیون فوتبال مخالف حضور سرپرست فدراسیون در انتخابات باشد، طبق نظر مجمع و هیات رئیسه حتما تغییراتی صورت خواهد گرفت.
- در سومین روز از رقابتهای تکواندو نونهالان جهان، دو نماینده کشورمان  با برتری مقابل حریفان خود موفق به کسب دو مدال خوش رنگ طلا شدند تا جمع مدالهای ایران در این رویداد مهم به عدد شش برسد. پرنیان نوری و حنا زرین کمر پس از شکست حریفان برای کشورمان مدال آور شدند . 
- تیم آلومینیوم اراک در دیداری دوستانه با نتیجه 2 بر 0 برابر گل‌گهر سیرجان به پیروزی رسید.
- تیم بایر لورکوزن در روزی که سردار آزمون 45 دقیقه در زمین حضور داشت و 2 پاس گل داد، با نتیجه 4-3 مقابل اِلورسبرگ شکست خورد و در دور اول با جام حذفی آلمان خداحافظی کرد.
- در مصافی دستگرمی تیم اتلتیکو مادرید با یک گل بر منچستریونایتد غلبه کرد . رئال هم با دو گل بر یووه پیروز شد . اینتر و لیون به تساوی 2-2 رضایت دادند . رم با یک گل بر تاتنهام فائق آمد  ، مصاف لانس با وستهام بدون گل خاتمه یافت . آرسنال در یک مسابقه پرگل شش بار دروازه سویا را فرو ریخت. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها