PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۵۰۰۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۲
سرپرست کاروان کشورمان در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: در صورت عدم حضور فوتبال امید در بازیهای اسلامی اینکه جریمه‌ای برای ما در نظر گرفته شود وجود دارد.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، اصغر رحیمی درباره ثبت نام کاروان کشورمان در بازیهای کشورهای اسلامی که در قونیه برگزار می شود، اظهارداشت: اولین گروه 12 مرداد وارد قونیه می شود و آنطور که می خواستیم کارها شد. عراق هم قبلا اعلام کرده بود نمی آید اگرچه ترکیه گفته در حال مذاکره است اما کاروان عراق 300 نفر بوده و با لغو سفر این کشور فعلا دست مقامات برگزاری باز شده است. ما هم به عنوان اولین کاروان ساختمان را تحویل گرفتیم، ثبت نام را انجام دادیم و کارتها را تحویل گرفتیم.

سرپرست کاروان کشورمان در بازیهای کشورهای اسلامی درباره جایگزینی برخی از ورزشکاران مانند تیروکمان و کشتی، گفت: جایگزینی ها انجام شد و مشکلی از این بابت نیست. برخی آسیب دیده بودند، برخی را هم مانند کشتی از قبل هماهنگ کرده بودیم که مسابقات جهانی در پیش دارند. در خصوص تیروکمان هم جایگزینی انجام شد. 

رحیمی در پاسخ به این سوال که روز گذشته مهدوی کیا سرمربی تیم ملی فوتبال امید گفته تیم امید را به قونیه اعزام نمی کنیم و حالا بحث هزینه های انجام شده چه خواهد شد، تصریح کرد: به غیر از هزینه، هزینه جریمه هم داریم چون رشته های تیمی بعد از قرعه کشی اگر در مسابقه شرکت نکنند باید جریمه بپردازند. فعلا فدراسیون فوتبال رسما به ما نگفته است و من هم گفته ام تا ظهر امروز رسمی به ما اعلام کنند چون این موضوع جدی است.

وی یادآور شد: من شنیدم تعدادی از بازیکنان تست مثبت کرونا دارند و تا حدی شاید این موضوع به ما در بهانه ای که می آوریم کمک کند. هزینه زیادی کردیم مانند بلیت و هزینه اسکان که پرداخت شده و ثبت نام نهایی صورت گرفته و کارتها را گرفته ایم. من نمی توانم فعلا اظهارنظر محکمی کنم مگر اینکه فدراسیون به طور رسمی بگوید.

سرپرست کاروان کشورمان در مورد اینکه آیا اگر موضوع کرونا مطرح شود باز هم و جریمه برای ایران به دنبال خواهد داشت، خاطرنشان کرد: این مسئله (کرونا) در دنیا جا افتاده و الان هم یکسری کشورها گفته اند کرونایی دارند. نمی دانیم چه اتفاقی می افتد اما موضوع کرونا دلیل محکمی است اما فرآیندی وجود دارد که باید طی شود؛ در ابتدا فدراسیون تست مثبت را به فدراسیون پزشکی بدهد، آنها به کمیته المپیک اعلام کنند، ما به کمیته برگزاری بازیها بدهیم و بعد به کمیته پزشکی ستاد برگزاری ارسال شود. اینکه چقدر موفق باشیم نمی دانم. 48 سال به پرواز تیم امید باقی مانده و آنها باید به طور رسمی بگویند. با این کارهایی که داریم باید در مورد فوتبال ببینم چطور مشکل حل می شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار