PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۵۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم پاری سن ژرمن با برتری چهار بر صفر مقابل نانت فاتح سوپرجام فوتبال فرانسه شد .
- تیم استراسبورگ فرانسه در یک دیدار تدارکاتی با نتیجه سه بر صفر تیم لیورپول انگلیس را مغلوب کرد ، منچستر یونایتد با رائو وائه کانو یک بر یک کرد ، مارسی دو بر صفر به میلان باخت ، ناپولی و مایورکا تن به تساوی یک بر یک دادند و فاینورد دو بر یک به اوساسونا باخت .
- بازی رفت فینال مرحله پلی آف لیگ دسته سه برای صعود به لیگ دسته دوم فوتبال ایران با نتیجه دو بر صفر به سود تیم داماش گیلان پایان رفت و حالا تیم بنیامین یا همان دارایی تهران فرصت دارد در روز پنج شنبه آینده برای صعود خود تلاش کند . 
- تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا کرده عصر روز یکشنبه ، نهم مردادماه ،  در زمین تهرانسر به مصاف ذوب آهن دیگر تیم لیگ برتری رفت و  در پایان تن به تساوی بدون گل داد .
- تیم مس رفسنجان در یک بازی دوستانه تیم ده نفره آلومینیوم اراک را 5-2 شکست داد . 
- با اعلام مدیر رسانه ای تیم ملی امید، به دلیل عدم همکاری باشگاه‌ها، تیم امید از حضور در بازی های کشورهای اسلامی انصراف داد.
- تیم تازه لیگ برتری مس کرمان در یک دیدار تدارکاتی با نتیجه یک بر صفر مغلوب شمس آذر قزوین شد . 
- سجاد غریبی، ملقب به هالک ایرانی، در اولین مبارزه واقعی خود مقابل جومانوف آلمات باخیتوویچ مشهور به گوریل قزاقستانی در راند نخست ناک اوت شد و شکست خورد.
- بیل راسل یکی از بزرگترین چهره های تاریخ بسکتبال آن بی آی آمریکا  سنتر تیم بوستون و رکورددار قهرمانی این مسابقات در 88 سالگی درگذشت،  اسل اولین سرمربی سیاه‌پوست تاریخ NBA بود. از او به عنوان بهترین مدافع تاریخ بسکتبال یاد می‌شود.
- تیم هندبال نوجوانان دختر ایران در دومین دیدار خود از مسابقات قهرمانی جهان تیم سنگال را با نتیجه 39 بر 29 از پیش رو برداشت و با این پیروزی در یک صعود تاریخی به جمع 16 تیم برتر جهان راه یافت. ملی‌پوشان ایران روز گذشته نیز مقابل ازبکستان به پیروزی رسیدند.
- تیم پرسپولیس در غیاب مربی خود ، گل‌محمدی ، به مصاف تیم ملی امید رفت و درپایان با نتیجه‌ی چهار بر دو به پیروزی رسید؛ سعید صادقی دوبار، مهدی عبدی و تمیروف نیز هر کدام یک بار گلزنی کردند.
- تیم ملی تکواندوی دختران و پسران کشورمان در پایان رقابت های قهرمانی  جهان توسط باران جمال لیوانی، ساینا علیپور، پرنیان نوری، حنا زرین کمر، محمدمهدی سعادتی و رادین زینالی به شش نشان طلا، پرنیان ساکی و محمدعرفان زارع به دو مدال نقره و فاطمه باقرزاده  به یک نشان برنز دست یافت . 
- تیم ملی والیبال کوبا با پیروزی مقابل ترکیه جواز حضور در لیگ ملت‌های 2023 را به دست آورد.
- تیم پورتو در شبی که طارمی 2 گل زد و روی گل دیگر هم تاثیر گذار بود برابر توندلا در سوپرکاپ پرتغال به برتری 3 بر 0 رسید. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار