PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- تیم صنعت نفت آبادان در دیداری دوستانه با نتیجه 3-2 از سد تیم استقلال خوزستان گذشت . 
- ادعای نشریه پرتغالی ، آبولا نوشت: تیم استقلال از حدود یک ماه قبل مذاکراتی را برای انتقال قرضی محبی با باشگاه سانتاکلارا آغاز کرده است. 
- تیم فوتبال فولادخوزستان که سومین اردوی خود را در تهران برپا کرده، در پنجمین دیدار تدارکاتی پیش فصل در ورزشگاه دستگردی به مصاف تیم ملوان رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود قرمزپوشان اهوازی پایان رسید. مجید علیاری و موسی کولی‌بالی گل‌های تیم فولاد و مهران احمدی تک گل ملوان در این دیدار را به ثمر رساندند.
- تیم پیکان تهران در نبرد با دیگر تیم خودروساز یعنی سایپا با نتیجه 6-3 به پیروزی رسید . 
- طی یک و دو روز آینده مصطفی آجرلو مدیر استقلال تهران جلسه‌ای با مدیر برنامه های مهدی قایدی برگزار خواهد کرد تا شرایط حضور این هافبک ریزنقش را در جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو بررسی کنند.
- پژمانفر رئیس‌ کمیسون‌ اصل‌ نود خبر داد: آقای‌ مهدی تاج‌ اگر درانتخابات فدراسیون فوتبال ایران شرکت کند شک نکنید آن را ابطال خواهیم کرد.
- هراتیان رئیس مرکز پزشکی ایفمارک درباره وضعیت کرونا و برگزاری مسابقات لیگ فوتبال عنوان کرد : تزریق دوز سوم واکسن برای بازیکنان الزامی است . 
- والنتینو یویل، مهاجم تیم ملی سودان جنوبی که فصل گذشته در تیم نیوکاسل جتس استرالیا حضور داشته، با آلومینیوم اراک به توافق رسید.
- ورزشگاه انقلاب کرج به عنوان میزبان بازی‌های خانگی پیکان در لیگ بیست‌ودوم انتخاب شد.
- تیم ملی نوجوانان دختر ایران در اولین مسابقه خود در مرحله اصلی رقابت قهرمانی جهان با نتیجه 28 بر 17 مقابل ایسلند تن به شکست داد.
- تیم گل‌گهرسیرجان در دیداری تدارکاتی با نتیجه دو بر صفر از سد لیبرتی پروفشنالز غنا گذشت. امیر دهکار و مهران گلزاری گلزنان تیم ایرانی بودند.
- کسپر اشمایکل دروازه‌بان لسترسیتی انگلیس با قراردادی سه ساله به تیم نیس فرانسه پیوست.
- روز دوم از سیزدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان، با کسب دو مدال طلا برای هوگوپوشان ایران پایان یافت. تاکنون سوگند شیری، مبینا نعمت زاده و ابوالفضل زندی سه مدال طلا و پرنیا سلمانی هم یک مدال نقره برای تیم کشورمان به دست آوردند . 
- به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس ، قراردادهای بازیکنان جدید و تمدیدی های تیم فوتبال پرسپولیس با حضور محمد محمدی، نماینده باشگاه در هیأت فوتبال استان تهران ثبت شد.
- با اعلام یوفا در لیگ قهرمانان فوتبال اروپا فصل جاری و سوپرکاپ اروپا از سیستم آفساید نیمه خودکار استفاده خواهد شد. این فناوری امکان تعیین موقعیت بازیکنان و توپ را در هر لحظه ممکن می‌کند و به تیم داوری خبر آفساید را ارسال می کند.
- تیم نساجی در دیداری تدارکاتی با نتیجه پنج بر صفر از سد الخریطیات گذشت. کریم اسلامی، حامد شیری، علی شجاعی، علی داوران و ایوب کلانتری گلزنان نساجی بودند.
- برنامه دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جام واگنر لهستان اعلام شد؛ تیم ملی با ترکیب دوم راهی این مسابقات شده است ، پنج‌شنبه 27 مرداد - ساعت 20:00 آرژانتین – صربستان ، ساعت 22:30 ایران – لهستان ، جمعه 28 مرداد ساعت 20:00 ایران – صربستان ، ساعت 22:30 لهستان – آرژانتین ، شنبه 29 مرداد ، ساعت 20:00 ایران – آرژانتین ، ساعت 22:30 لهستان – صربستان
- تیم ملی دو و میدانی ایران به همراه کادر فنی برای شرکت در بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی روز 12 مرداد از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) عازم ترکیه شد. رقابت‌های دو و میدانی بازی‌های همبستگی کشور‌های اسلامی 17 تا 22 مرداد به میزبانی قونیه ترکیه برگزار خواهد شد.
- حسن کامرانی‌فر دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت : اگر در فدراسیون ماندنی شدم قدمهای بزرگی برمی داریم.
- فدراسیون فوتبال عربستان، عبدالرزاق حمدالله، مهاجم سرشناس الاتحاد را به خاطر فسخ یک طرفه قرارداد چهار ماه از همراهی تیمش محروم کرد.
- عمر خریبین با عقد قراردادی به شباب‌الاهلی پیوست 
- با تصمیم هیات مدیره باشگاه مس سونگون ورزقان، رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل جدید این باشگاه انتخاب شد.
- دیه گو ژوتا تا 2027 با لیورپول انگلیس تمدید کرد.
- علیرضا شهاب، فیزیوتراپ تیم ملی: زمان بازگشت وحید امیری پس از جلسه کمیسیون پزشکی مشخص خواهد شد.  
- به نقل از روزنامه «الاقتصادیه» عربستان، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت قانون گل در خانه حریف را برای تعیین برنده مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حذف کند.
- اعضای تیم فوتبال تراکتور تبریز تست‌های پزشکی ایفمارک را پشت سر گذاشتند.
- نمایندگان مجلس در جلسه علنی از پاسخ‌های وزیر ورزش درباره علت عدم تصویب آئین نامه اجرایی قانون شرح وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان، انتخابات کمیته ملی المپیک و همچنین فدراسیون قانع نشدند و به او کارت زرد دادند . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار