PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۵۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- سازمان لیگ فوتبال ایران طی اطلاعیه ای اعلام کرد بازیهای هفته اول لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار خواهد شد!
- هفته اول فصل تازه لیگ برتر فوتبال ایران از روز جمعه ساعت 19.30 با دیدار سنگین استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی شروع خواهد شد ، در این روز همچنین پیکان با ملوان (19) , آلومینیوم با هوادار (20) , نفت مسجد سلیمان با مس کرمان (20.30) و نساجی با مس رفسنجان مصاف خواهند داشت . در روز شنبه ، ذوب آهن با پرسپولیس (19.30) , فولاد با نفت آبادان و گل گهر با تراکتور به میدان می روند .
- هواداران معترض پرسپولیس تهران با تجمع مقابل این باشگاه شعارهایی علیه رضا درویش مدیرعامل این تیم سر دادند. 
- تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا به لطف گلهای آلابا و بنزه ما ، با برتری دو بر صفر برابر فرانکفورت آلمان ، فاتح سوپرجام اروپا شد ، ورزشگاه المپیک هلسینکی فنلاند میزبان این بازی بود ، این برای پنجمین بار است که مادریدی ها در دیدار سوپرجام به پیروزی می رسند . 
- مسعود پورمحمد دروازه‌بان فصل گذشته نفت مسجدسلیمان به آلومینیوم اراک پیوست.
- عارف رستمی هافبک - مهاجم فصل گذشته ذوب‌آهن به جمع تیم مس کرمان ملحق شد .
- طی حکمی ، سعید فتاحی و امیر سلطانی به عنوان مدیر و معاون اجرایی باشگاه استقلال منصوب شدند.
- در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی و تا پایان روز دوم ، ناهید کیانی و حسین لطفی دو مدال طلا، غزل سلطانی و زینب اسماعیلی یک نقره، مهدی حاج موسایی، محمدصادق دهقانی و نسترن ولی زاده سه مدال برنز برای کاروان تکواندو ایران کسب کرده‌اند.
- گرمی هوا باعث شد تا سران لیگ جزیره در دیدار های هفته پیش رو از تایم های کولینگ برک برای بازیکنان و داوران استفاده کنند.
- باشگاه استقلال تهران بلیت‌های فروخته‌شده به هواداران این تیم که قصد حضور در دیدار این تیم برابر سپاهان را داشتند، مسترد می‌کند. سازمان لیگ فوتبال اعلام کرد مسابقات هفته نخست فصل جدید لیگ برتر بدون تماشاگر برگزار خواهد شد.
- آرش رضاوند هافبک قرضی استقلال به سپاهان بار دیگر به تیم سابقش برگشت و قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر با استقلال تمدید کرد.
- مهدی شایگان، عضو پایگاه امداد و نجات دربند در راه صعود به قله علم‌کوه درگذشت. این کوهنوردِ امدادگر به دلیل ریزش سنگ سقوط کرد و جان خود را از دست داد. شایگان به همراه یک تیم پنج نفره از مسیر گرده آلمان‌ها به دنبال صعود قله علم‌کوه بود. علم کوه با 4850 متر ارتفاع، به عنوان دومین قله مرتفع ایران بعد از دماوند محسوب می‌شود.
- باشگاه ذوب‌آهن از پوستر خود برای دیدار مقابل پرسپولیس رونمایی کرد.
- فدراسیون بین‌المللی ژیمناستیک ، FIG ، طی نامه‌ای عنوان کرد در آخرین دیدار وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک ایران در لوزان سوئیس، مشخص شد که هر چه سریع‌تر قرار است انتخاباتی دموکراتیک بر اساس اساسنامه‌ای که به تصویب فدراسیون بین‌المللی رسیده، برگزار شود ولی تا امروز هیچ خبری در این زمینه دریافت نشد ، بنابراین در صورت بروز اختلافات داخلی، فدراسیون ژیمناستیک می‌تواند توسط کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون بین‌المللی ژیمناستیک تعلیق شود.
- فیفا در نظر دارد جام‌جهانی 2022 قطر را یک‌روز زودتر از اعلام زمان قبلی و 29 آبان‌ماه آغاز کند. دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس هم قرار بود در روز افتتاحیه برگزار شود اما تغییری در زمان برگزاری آن مسابقه طبق تصمیم جدید لحاظ نخواهد شد. بنابراین بازی ایران 30 آبان انجام می‌شود.
- محمدامین روستایی بوکسور تیم ملی جوانان ایران که به دلیل ضایعه مغزی مورد جراحی پزشکان قرار گرفته بود، حدود ساعت سه بامداد روز چهارشنبه دار فانی را وداع گفت.این بوکسور در اردوی تیم ملی حضور داشت و پس از انجام تمرینات، به یکباره‌ بی‌هوش شد که پزشکان پس از انجام آزمایش ، فورا او را بستری و جراحی کردند. روحش شاد
- طبق اعلام سازمان لیگ ، دیدار برگشت فینال پلی آف لیگ دسته سوم بین دارایی تهران و داماشیان گیلان بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد . در دیدار رفت تیم داماش در رشت دو بر صفر به برتری رسیده بود . 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار