PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

بسته خبری 

- از عصر روز جمعه و در ساعت 19 با برپایی دو مسابقه پیکان با ملوان و استقلال با سپاهان ، بیست و دومین دوره پیکارهای لیگ برتر فوتبال ایران آغاز خواهد شد ، در ساعت 20 این روز اراک با آلومینیوم میزبان هوادار است و در ساعت 20.30 نفت مسجد سلیمان با مس کرمان و نساجی با مس رفسنجان مصاف خواهند داد ، سه دیدار باقی مانده نیز روز شنبه برگزار می شود : ذوب آهن با پرسپولیس (19) , فولاد با صنعت نفت و گل گهر با تراکتور 
- سرانجام تیم داماش گیلان با تکرار پیروزی مقابل دارایی تهران (2 - 1) به عنوان چهارمین تیم از لیگ دسته سوم ، جواز صعود به لیگ دسته دوم فوتبال ایران را به دست آورد ، در مسابقه رفت فینال پلی آف ، داماش تحت مربیگری بهزاد داداش زاده دو بر صفر حریف تهرانی را شکست داده بود . قبل از داماش ، تیمهای مردانپاشای البرز ، پانیک تالش و فولاد هرمزگان از گروه های سه گانه مرحله نهایی لیگ سه به لیگ دسته دوم صعود کرده بودند .
- در بازیهای کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه تیم ملی تنیس روی میز زنان ایران با درخشش ندا شهسواری ، شیما صفایی ، مهشید اشتری و پریناز حاجیلو تحت هدایت حمیده ایرانمنش با برتری سه بر دو مقابل ترکیه صاحب مدال طلا شد ، تیم مردان ایران نیز با غلبه بر ترکیه (3 - 0) قرار است در فینال با عربستان روبرو شود .
- علی احمدی نماینده وزن ۸۷ - کیلو تکواندو ایران در دیدار فینال برابر فهد صبیحی از اردن، ۲ بر یک به برتری رسید و مدال طلای این وزن و سومین مدال طلای تکواندو ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب کرد. وی تا قبل از فینال، حریفانی از ازبکستان و ترکیه را مغلوب کرده بود.
- حسین پور امینی، هافبک فصل گذشته مس رفسنجان به صنعت نفت آبادان پیوست.
- میلاد جهانی، هافبک فصل گذشته سپاهان با قراردادی یکساله به جمع اعضای تیم ملوان اضافه شد . 
- سرانجام محمد محبی با قراردادی یک ساله به طور قرضی به تیم استقلال پیوست.
- اسامی کاندیدای انتخابات کمیته ملی المپیک اعلام شد ، برای ریاست هادی ساعی، آرش میراسماعیلی، مهدی علی‌نژاد، محمود خسروی وفا، فضل‌الله باقرزاده، بهرام قدیمی، مجید شایسته، کیکاووس سعیدی و برای نایب رییسی : فضل‌الله باقرزاده، غلامرضا نوروزی، مجید کیهانی، مهین فرهادی زاد، عباس اورسجی، حسن رنگرز، مهر علی باران چشمه، کیکاووس سعیدی، هاشم اسکندری نام نویسی کردند . مجمع انتخاباتی روز ششم شهریور ماه برگزار می شود.
- سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، دراگان اسکوچیچ ، که برای بازدید از لژیونرها در کشورهای اروپایی و اردوهای تیم‌های ایرانی در ترکیه مدتی در خارج از کشور بود، با شروع لیگ برتر به تهران بازگشت.
- فعالیت اسماعیل بیگی، لیدر باشگاه پرسپولیس با پرداخت جریمه بلامانع اعلام شد.
- مدیران تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعلام کرده اند که توانستند با کرار جاسم بر سر پرداخت مطالباتش به توافق برسند در نتیجه پنجره نقل و انتقالاتی نفت نیز باز شده و این تیم مشکلی برای استفاده از بازیکنان جدید خود در دیدار اول برابر مس کرمان نخواهد داشت.
- تیم جوانان پرسپولیس در دومین دیدار از رقابت‌های لیگ برتر جوانان تهران، در برابر تیم اکباتان پارس جوان به برتری ۳ بر صفر رسید.
- علی فیروزی بازیکن اسبق فوتبال ایران و خوزستان، به عنوان مدیر تیم صنعت‌نفت ، جانشین بهنام سراج شد.
- تیم والیبال ایران در بازی دوم کاپ آسیای خود با نتیجه سه بر یک مغلوب تیم بحرین شد . 
- علی اکبر ذوالمجیدیان، به عنوان مدیر تیم تراکتور تبریز انتخاب و مشغول به کار شد.
- بهمن صالح نیا ، مربی اسبق و موفق ملوان انزلی، با تصمیم مدیران این باشگاه به عنوان رئیس افتخاری و مادام العمر این تیم منصوب شد.
- کریم بنزما با گلزنی مقابل فرانکفورت و عبور از رکورد رائول گونزالس به دومین گلزن برتر تاریخ رئال مادرید تبدیل شد . 
- قرارداد احمد گوهری سنگربان دوم قرمز پوشان دو فصل دیگر با پرسپولیس تمدید شد.
- حسین پورامینی هافبک فصل گذشته مس رفسنجان که در آغاز فعالیت نقل و انتقالاتی باشگاه مس کرمان به این تیم پیوسته بود از جمع نارنجی پوشان کرمانی جدا شد و با امضای قراردادی رسمی به صنعت نفت آبادان پیوست.
- دور تازه لیگ های فوتبال اسپانیا ، آلمان و فرانسه با برگزاری دیدارهای اوساسونا با سویا ، فرایبورگ با دورتموند و نانت با لیل آغاز خواهد شد . 
- روز جمعه شاهد هفت بازی از دور جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور خواهیم بود. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار