PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 24 2024
کد خبر: ۷۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در سه دیدار باقی مانده از هفته اول لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم گل گهر سیرجان با نتیجه دو بر یک از سد تیم تراکتور گذشت و دو مسابقه ذوب آهن ده نفره (اخراج دقیقه 53 نادرمحمدی) با پرسپولیس و  فولاد با صنعت نفت بدون گل به پایان رسید.
- در دو بازی تدارکاتی فوتبال ، تیم نساجی دو بر یک بر خوشه طلایی فائق آمد و تیم پیکان با شهرداری همدان تن به تساوی بدون گل داد.
- اوسمار لوس ویرا مربی تیم پرسپولیس پس از دیدار با ذوب‌آهن در نشست خبری این بازی شرکت کرد اما به خاطر وجود دوربین‌های صداوسیما در محل برگزاری نشست خبری ، سالن را ترک کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ نداد.
- در ادامه دیدارهای لیگهای فوتبال اروپا ، آرسنال با نتیجه 4-2 بر لسترسیتی پیروز شد ، اینتر در زمین لچه دو بر یک به برتری رسید ، بارسلونا با وائه کانو ، صفر بر صفر شدند ، در سایر بازی‌ها این نتایج رقم خورد : استون ویلا 2 - اورتون یک ، برایتون صفر - نیوکاسل صفر ، منچستر سیتی 4  - بورنموث صفر ، برنتفورد 4 - منچستر یونایتد صفر ، ساوتهمپتون 2 - لیدز 2 ، وولورهامپتون صفر - فولام صفر ، سلتا 2 - اسپانیول 2 , وایادولید صفر - ویارئال 2 , له ورکوزن یک - اگزبورگ 2 ، هرتا یک فرانکفورت یک ، لایپزیگ 3 - کلن 2 , هافن هایم 3 - بوخوم 2 , وردربرمن 2 - اشتوتگارت 2 ، شالکه 2 - گلادباخ 2 , میلان 4 - اودینزه 2 ، سمپدوریا صفر - آتالانتا 2 ، مونزا یک - تورینو 2 , موناکو یک - رن یک ، پاری سن ژرمن 5 - مون پولیه 2 , فاینورد صفر - هرن ون صفر و ...
- در مسابقه فاینورد با هرن ون در لیگ هلند ، علیرضاجهانبخش از دقیقه 85 به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد .
- با آنکه تیم پاری سن ژرمن در هفته دوم لیگ فرانسه به مانند هفته اول  دوباره با زدن پنج گل به حریف روز به برتری رسید اما امباپه یک پنالتی را خراب کرد و گل مسی را ویدئوچک مردود شمرد. نیمار هم ستاره بازی با مون پولیه بود . 
- بوسکتس کاپیتان بارسلونا در مسابقه با رائو وائه کانو با دریافت دو کارت زرد متوالی از داور ، اخراج شد تا کاتالانها در دقایق پایانی ده نفره شوند.
- یورگن لوکادیا ، مهاجم هلندی ، که در ترکیه با مسئولان پرسپولیس مذاکره و قرارداد خود را امضا کرده بود، همراه با امیرعلی حسینی مسئول امور بین‌الملل این باشگاه به تهران آمد.
- کارلو آنچلوتی ایتالیایی  اعلام کرد در پایان قرارداد با رئال‌مادرید از این حرفه کناره‌گیری می‌کند و دیگر سرمربی تیم دیگری نخواهد شد.
- محمد گنج خانلو رکابزن ایران در بخش استقامت جاده (130 کیلومتر) بازی های کشورهای اسلامی به مدال طلا رسید. پیش از این در ماده پیست ، ایران دو نقره توسط آرین در این بازی ها کسب کرده بود.
- علی اکبر یوسفی در پیکارهای وزن 97 کیلوگرم کشتی بازیهای کشورهای اسلامی با شکست میلی متری حریفی از ترکیه صاحب مدال طلا شد . 
- طی حکمی ، وحید مومنی سرپرست کمیته داوران کاراته معرفی شد.
- در مسابقات هاکی قهرمانی آسیا تیم ایران با شکست قزاقستان فینالیست شد . 
- حمید سجادی وزیر ورزش ایران با هیات همراه ، برای دیدن چند مسابقه فینال بازیهای کشورهای اسلامی ، تهران را به مقصد قونیه ترکیه ترک کرد . 
- در پنجمین روز پیکارهای کشورهای اسلامی در شهر قونیه ترکیه ، ورزشکاران کشورمان صاحب شش مدال طلا شدند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار