PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۷۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در شبی که تیم پورتو نود دقیقه مهدی طارمی را در ترکیب خود داشت در ادامه بازیهای لیگ پرتغال با یک گل از سد تیم ویزلا گذشت . 
- در پیکارهای لیگ های فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : بایرن 2 - ولفسبورگ صفر ، لاتزیو 2 -بولونیا یک ، چلسی 2 - تاتنهام 2 , آلمریا یک رئال مادرید 2 , 
- در ادامه مسابقات وزنه برداری بازی های کشورهای اسلامی، در دسته 81 کیلوگرم زنان، سیده الهام حسینی موفق شد طلای یک ضرب را کسب کند. حسینی موفق شد دو وزنه 95 و 100 کیلوگرم را مهار کند و در سومین حرکت، نتوانست وزنه 103 کیلویی را بالای سر ببرد تا با صد کیلو طلای یک ضرب را نصیب خود کند. او در دوضرب با 123 و مجموع 223 هم به مدال برنز رسید.
- تیم ملی هاکی سالنی زنان ایران در آخرین دیدار خود از رقابت های قهرمانی آسیا مقابل چین تایپه به میدان رفت و به پیروزی رسید و درنهایت کشورمان در جایگاه پنجم ایستاد . 
- با اعلام انجمن بین‌المللی بوکس (IBA)، رقابت‌های قهرمانی جهان 2023 این رشته شهریور ماه سال 1402 به میزبانی ازبکستان و در شهر تاشکند برگزار خواهد شد. در دوره گذشته این رقابت‌ها که سال 2019 به میزبانی صربستان برگزار شد، دانیال شه‌بخش بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران موفق شد بعد از 86 سال، نخستین مدال جهانی بوکس ایران را کسب کند.
- مسعود شجاعی به دلیل مصدومیت و عدم آمادگی ، دیدار هفته آینده مقابل سپاهان را از دست داد.
- رضا بیرانوند وزنه بردار کشورمان مدال طلای یک ضرب، دو ضرب و مجموع  وزن 92 کیلوگرم مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی را به دست آورد.
- تیم والیبال بانوان کشورمان در پیکارهای کشورهای اسلامی با برتری 3 - یک مقابل آذربایجان با اقتدار فینالیست شد .
-  محمد حسین مرادمند که مجوز بازی برای استقلال را پس از گذراندن خدمت مقدس سربازی کسب کرده، قرارداد خود را با این تیم به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.
- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران جلسه ای با مدیران فدراسیون برگزار کرد. طبق برنامه قرار است  وی برای تماشای بازی چند لژیونر کشورمان به قطر سفر کند.
 - سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال که زمستان سال گذشته برای گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی ملوان شده بود، پس از پایان دوران خدمت خود، در جلسه‌ای با مدیرعامل باشگاه استقلال حضور یافت. وی به زودی در تمرینات استقلال حاضر خواهد شد.
- فیفا جدید‌ترین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال را اعلام کرد و براین اساس تیم ملی فوتبال کشورمان در جایگاه 23 جهان ایستاد.
- محمد محبی و مهدی قایدی با قراردادی قرضی و یکساله به استقلال پیوستند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار