PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۵۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- محمدرضا سلیمانی مهاجم فصل گذشته مس رفسنجان با امضای قراردادی به ذوب‌آهن پیوست.
- یورگن لوکادیا مهاجم هلندی، قرارداد یک ساله خود را با پرسپولیس امضا کرد.
- با اعلام کمیته داوران کمک داور اول بازی مس رفسنجان و گل گهر سیرجان تغییر کرد و بر این اساس علی اکبر نوری جایگزین محمدعلی پورمتقی شد.
- مرتضی شریفی دریافت کننده تیم ملی والیبال به گالاتاسرای ترکیه پیوست.
- در ادامه بازیهای فوتبال باشگاه های اروپا این نتایج رقم خورد : لیورپول یک - کریستال پالاس یک ، ختافه صفر - اتلتیکو مادرید 3 ، یوونتوس 3 - ساسولو صفر ، ورونا 2 - ناپولی 5 
- اقامت در چادرهای لوکس در قطر برای مسافران جام جهانی فوتبال 2022 ، هر شب 350 پوند (بالای 12 میلیون تومان) هزینه خواهد داشت.
- تیم ملی بسکتبال 3 نفره زنان ایران با برتری 21 بر 6 برابر گامبیا توانست جواز صعود به دور بعدی بازی‌های کشورهای اسلامی را کسب کند.
- محمد نادری که قرار بود به ایران برگردد و دوباره برای استقلال بازی کند قراردادش را با آلتای اسپور ترکیه تمدید کرد.
- نخستین دوره مسابقات بدمینتون آسیای میانه در تاجیکستان در شرایطی به پایان رسید که ملی‌پوشان دختر و پسر ایران در تمام بخش‌ها به مقام قهرمانی دست یافتند. کشورهای حاضر در این مسابقات تاجیکستان، مغولستان، ایران، قزاقستان، ازبکستان و قرقیزستان بودند .
- لواندوفسکی مهاجم لهستانی پس از اولین بازی برای بارسا در لالیگا گفت : وقتی دیدم در طول بازی همواره بیش از 6 بازیکن رایووایکانو در محوطه جریمه خود هستند، تعجب کردم. حتی یکی از آنها مرا گرفته بود و مدافع مستقیم من شده بود ، این هرگز در بوندسلیگا اتفاق نمی‌افتاد. این شیوه بازی ضد فوتبال است. امیدوارم رایووایکانو تنها تیم لالیگا باشد که اینگونه بازی می کند.
- تیم ملی والیبال «ب» ایران به عنوان قهرمانی بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی رسید.دیدار فینال این مسابقات بین ایران و کامرون برگزار شد و ملی‌پوشان ایران، کامرون را سه بر یک شکست دادند.
- تیم هاکی مردان ایران با شکست مقابل مالزی به مقام دوم هاکی داخل سالن آسیا دست یافت.تیم های اول و دوم مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی آفریقای جنوبی را کسب کردند.
- وزنه‌برداران ایران در دسته ۱109 کیلوگرم بازی‌های کشورهای اسلامی 3 مدال نقره و 3 برنز کسب کردند.پیمان جان و مهدی کرمی برای ایران وزنه زدند و در پایان موفق به کسب 6 مدال شدند.
- در خاتمه رقابت‌های دسته 102 کیلوگرم مردان در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، رسول معتمدی وزنه‌بردار تیم ملی ایران با مهار وزنه 177 کیلوگرم در یک ضرب و وزنه 223 کیلوگرم در حرکت دو ضرب برای دریافت 3 مدال طلا روی سکو رفت.
- هومن افاضلی به عنوان دستیار جدید رضا مهاجری در نفت مسجد سلیمان انتخاب شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار