شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۷۵۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- مرحله پلی آف مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال اروپا برای راهیابی چند تیم به جدول گروهی آغاز شد و در دیدار برگزار شده تیم بوده با یک گل از سد تیم دیناموزاگرب گذشت ، گلاسکو با آیندهوون 2 - 2 کرد و کپنهاگ در دانمارک دو بر یک تیم ترابیان اسپور را شکست داد ، در سه دیدار باقی مانده قره باغ با ویکتوریا ، ماکابی با زوزدا و دیناموکیف با بنفیکا مصاف می دهند .
- از روز پنج شنبه بازیهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران از سر گرفته خواهد شد ، در ساعت 19.30 تیم ملوان در انزلی پذیرای تیم استقلال خواهد بود ، مس رفسنجان در ساعت 20.30 به مصاف گل گهر می رود و در ساعت 21 سپاهان و نساجی دیدار خواهند کرد .
- بر اساس اعلام سازمان لیگ دیدار ملوان و استقلال از بازیهای هفته دوم لیگ برتر بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.
-  نقل و انتقالات لیگ دسته سه فوتبال ایران از روز سه شنبه آغاز شد .
- کاپ جام‌جهانی روز 10 شهریور به ایران می‌آید و از مسیرفرودگاه تا برج‌میلاد تهران در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت. همچنین قرار شده 3 نفر از اعضای فیفا هم در این مراسم حضور داشته باشند.
-  قرار شد تیم ملی فوتبال در روز 26 شهریور با تیم امید بازی دوستانه داشته باشد. سپس در روز اول مهر اولین بازی دوستانه با اروگوئه انجام می شود ،  روز 5 مهر هم باسنگال بازی دارد . همچنین قرار شد اروگوئه و سنگال با تمام بازیکنان برابر ایران حاضر شوند. تیم ملی ، غیر از این 2 بازی، دیدار دوستانه‌ دیگری نخواهد داشت.
- محمدرضا مهدوی به عنوان دستیار جدید حمید مطهری در نساجی انتخاب شد.
- عظم بختی بانوی شمشیرباز اپه کشورمان در مرحله نیمه نهایی انفرادی بازی‌های کشورهای اسلامی با نتیجه بسیار نزدیک 12 بر 11 برابر حریف ترکیه ای شکست خورد و به طور مشترک با شمشیرباز قرقیزستانی به مدل برنز رسید. این اولین مدال تاریخ شمشیربازی ایران در اسلحه اپه بانوان است.
- در مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا ،  ایران مقابل چین سه بر صفر  پیروز شد : 25-21, 25-17, 25- 22 
- در پایان مسابقات جودو بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی، تیم ملی 14 نفره جودو کشورمان از کسب مدال بازماند.
- فیفا ,  آخرین اخطار ، را به فدراسیون فوتبال ایران در یک قدمی جام جهانی داد : دیگر هیچ بازی نباید بدون حضور بانوان در فوتبال ایران برگزار شود.
- گلمحمدی سرمربی تیم پرسپولیس با جدایی شرزود تمیروف مهاجم ازبکستانی تیمش موافقت کرد.
- سایت «الراصد العراقی» خبر داد یک منبع در وزارت کشور اعلام کرد وزارت خارجه تصمیم گرفت تا پاسپورت صفا هادی بازیکن ملی پوش و عضو باشگاه تراکتور را باطل کند. طبق اعلام این منبع در وزارت کشور ستاره تازه وارد تراکتور دست به جعل مدارک زده و مدارک جعلی را برای دریافت پاسپورت به وزارت کشور تقدیم کرده است.
- با اعلام باشگاه استقلال؛ ITC مهدی قایدی بازیکن سابق این تیم صادر شد تا او بتواند آبی پوشان را در بازی برابر ملوان همراهی کند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار