PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۸
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- سازمان لیگ فوتبال در مورد حضور تماشاگران در هفته دوم لیگ برتر اعلام کرد: فقط ورزشگاه هایی که به سامانه فروش بلیت الکترونیک و گیت کنترل هواداران جهت ورود به ورزشگاه مجهز شده باشند. ، در صورت تصویب شورای تامین استان و اخذ تاییدیه های لازم‌. طبق پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های قبلی و تا سقف 30 درصد ظرفیت ورزشگاه , حق استفاده از تماشاگران را دارند .
- پنج شنبه ، دور رفت مرحله حذفی بازیهای منطقه شرق لیگ قهرمانان فوتبال آسیا پی گیری خواهد شد و روز جمعه ادامه می یابد ، شش ماه بعد دیدارهای منطقه غرب برگزار می شود که فولاد خوزستان باید با الفیصلی بازی کند . 
- مرحله پلی آف لیگ فوتبال اروپا و همچنین لیگ کنفرانس از دیشب شروع شد و امشب ادامه می یابد.
- در سه دیدار باقی مانده از مرحله پلی آف لیگ قهرمانان فوتبال اروپا این نتایج رقم خورد : ویکتوریا صفر - قره باغ صفر ، دیناموکیف صفر - بنفیکا 2 , ماکابی 3 - زوزدا 2 
- در بازیهای کشورهای اسلامی، سارا بهمنیار نماینده کومیته انفرادی بانوان کشورمان مدال برنز را کسب کرد. وی در دیدار اول موفق شد با نتیجه 4 بر صفر آمیدا آسیاوا از قرقیزستان را شکست دهد و در دیدار دوم نیز در مقابل چایمه الهایتی از مراکش با نتیجه سه بر یک شکست خورد.
- در بازی های همبستگی کشور های اسلامی ، ابوالفضل شهرجردی نماینده کاتا انفرادی آقایان کشورمان پس از اجرای دو کاتا و قرارگیری در جایگاه اول گروه خود به فینال راه یافت اما مغلوب علی سفوقلو از ترکیه دارنده مدال برنز المپیک 2020 توکیو شد و مدال نقره این مسابقات را کسب کرد.
- مازیار زارع ، مربی ملوان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت : واقعا جای تماشاگران ما خالی است و حقش بود بیایند و از بازی لذت ببرند اما متاسفانه شرایط مهیا نشد. شاید بودجه خیلی زیادی نداشته باشیم اما با انگیزه و روحیه به مصاف حریف خواهیم رفت. اکبر ایمانی، ایمان صادقی و پسندیده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما بقیه بازیکنان هستند و برای مسابقه آماده‌اند. 
- مرتضی پورعلی گنجی که آخرین بار با پیراهن شنژن چین بازی کرده هنوز نتوانسته ITC خود را از فدراسیون چین و این باشگاه دریافت کند. مدافع این فصل پرسپولیس در حالی که مدت هاست با کمک وکیلش و باشگاه پرسپولیس در حال نامه نگاری با باشگاه چینی است تا کارهای مربوط به کارت بازی اش انجام شود هنوز موفق نشده چینی ها را برای صدور این کارت مجاب کند. 
- سیاوش یزدانی مدافع تیم فوتبال استقلال قرارداد خود را برای دو فصل دیگر تمدید کرد.
- علی بنی شیخ الاسلامی به عنوان آنالیزور تیم استقلال انتخاب شد .
- «اللهیار صیادمنش» مهاجم تیم ملی کشورمان در ترکیب هال سیتی به میدان می‌رفت اما در اوایل نیمه دوم دچار مصدومیت شد. سرمربی هال سیتی، بعد از این مسابقه گفت: ما وضعیت او را روز چهارشنبه بررسی می‌کنیم و اللهیار باید MRI بدهد. با این حال این بازیکن چهار تا شش هفته دور از میادین خواهد بود.
- فدراسیون فوتبال در هفته جاری بدهی یک میلیارد و 700 میلیون تومانی مالیات کی‌روش را از جیب ملت به اداره مالیات پرداخت کرد و این پرونده مختومه شد.
- به نقل از وبسایت رسمی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم ملوان انزلی و استقلال روز پنجشنبه 27 مرداد به جای ساعت 19.30 در ساعت 19  در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی آغاز می شود.
- ساپینتو سرمربی تیم فوتبال استقلال لیست خروجی خود را اعلام کرد.تا اینجای کار، ارسلان مطهری، عزیزبک آمانوف و  سیدمحمد حسینی جزو خروجی‌های باشگاه محسوب می‌شوند ، گفته می‌شود که پس از بازی مقابل ملوان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، احتمال تغییراتی در لیست خروجی وجود دارد. 
- هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنج شنبه طبق این برنامه پی گیری خواهد شد : ملوان با استقلال ، مس رفسنجان با گل گهر و سپاهان با نساجی 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار