PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در آغاز هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ، روز پنج شنبه در سه دیدار انجام شده ، استقلال در انزلی سه بر یک از سد ملوان گذشت ، سپاهان در اصفهان دو بر یک بر نساجی فائق آمد و مسابقه مس رفسنجان با گل گهر سیر جان بدون گل به پایان رسید .
- در ادامه بازیهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران ، روز جمعه تراکتور با ذوب آهن ، مس کرمان با پیکان ، هوادار با نفت مسجدسلیمان ، نفت آبادان با آلومینیوم ، پرسپولیس با فولاد مصاف خواهند داد.
- در مرحله حذفی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، تیم های کره ای دایه گو و جونبوک به میدان رفتند که در این بازی ، جونبوک دو بر یک به برتری رسید. در مسابقه دیگر دو تیم ژاپنی ، همدیگر را ملاقات کردند که ویسل کوبه سه بر دو تیم یوکوهاما را شکست داد ، دوبازی دیگر منطقه شرق آسیا روز جمعه برگزار می شود .
- مرحله پلی آف لیگ فوتبال اروپا با ثبت این نتایج آغاز شد : هلسینکی یک - سیلکبورگ صفر ، فرانس واروژ 4 - راورز صفر، زوریخ 2 - هارت یک ، مالمو 3 - سیوا اسپور یک ، سیماسول یک - اولمپیاکو یک ، پونیک صفر - شریف صفر ، رازگراد یک - زالگیریس صفر ، دنیپرو یک - لارناکا 2 ، گنت صفر - آمونیا 2 ، اوستریاوین صفر - فنرباغچه 2
- در فاصله چند ساعته تا برگزاری رقابت سپاهان و نساجی در اصفهان، این باشگاه مجوزهای لازم برای حضور هواداران در این بازی را گرفت ! علی رغم اعلام ظرفیت 50 درصدی ورزشگاه‌ها که در متن اطلاعیه هیات فوتبال اصفهان ذکر شده تنها 30 درصد ورزشگاه به هواداران اختصاص یافت.
- باشگاه پرسپولیس روز پنجشنبه با ارسال نامه‌ای به فدراسیون اعلام کرد "هیچ باشگاهی حق ندارد با نام پرسپولیس در لیگ یک حضور یابد." گویا تیم استقلال ملاثانی تصمیم دارد با نام پرسپولیس خوزستان در لیگ دسته اول به فعالیت خود ادامه دهد .
- در شرایطی که کمتر از دو هفته دیگر مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک برگزار می‎‌شود، حکم بازنشستگی دو رئیس فدراسیون و دبیرکل کمیته ملی المپیک صادر شد. سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک و رئیس آکادمی ملی المپیک، محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و مسعود سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش از اول شهریور ماه سال 1401 بازنشسته اعلام شدند. 
- مسئولان باشگاه پرسپولیس تازه یادشان افتاده که از طریق فیفا می توانند دنبال آی تی سی مرتضی پورعلی‌گنجی خرید تازه خود باشند این سهل انگاری از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس بوده که باید پاسخگو باشند.
- شمسایی، سرمربی تیم ملی فوتسال اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی جهت حضور در جام ملتهای فوتسال 2022 کویت را اعلام کرد. مهدی اسدشیر، سینا پرکاس، رضا سپندار از سن ایچ , محمدحسین درخشانی ،مهدی کریمی، مسعود یوسف و سعید احمد عباسی از گیتی پسند اصفهان , محمدرضا سنگ سفیدی، حمزه کدخدایی،سالار آقاپوراز مس سونگون, سجاد بابایی از فولاد زرند , بهروز عظیمی مقاومت البرز , سعید افشار، علی اکرمی،سعید مومنی، علی , رفیعی‌پور و علیرضا جوان کراپ الوند
محمد علی میرزایی، محمد بازیار از صنایع هرمزگان بهروز اسدی گهر زمین ،
مسعود عباسی کاترین آمل , بهمن جعفری فرش آرا و مسلم اولادقباد پالما اسپانیا
- گیسا بایبوردی مدال طلای تیراندازی با کمان کامپوند بازی‌های کشورهای اسلامی دست یافت. 
- در آستانه بازی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان، بخشی از مطالبات اعضای سرخ‌پوشان به حساب آنها واریز شد. صبح دیروز مبلغ 20 درصد از قرارداد این فصل بازیکنان پرسپولیس به حساب آنها واریز شد تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با روحیه بهتری به مصاف فولاد بروند.
- باشگاه فولاد خوزستان در واکنش به شایعه مذاکره با شرزود تمیروف، در جهت تنویر افکار عمومی اعلام می‌کند که این خبر ‌کاملا کذب است و این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای جذب این مهاجم را ندارد.
- در چارچوب هفته دوم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس به مصاف فولاد خواهد رفت. در همین رابطه، نشست خبری تیم فولاد که قرار بود در ساعت 16 برگزار شود به دنبال عدم حضور جواد نکونام مربی فولاد برگزار نشد. این اتفاق به دلیل دیر انجام شدن پرواز اهواز به تهران رقم خورد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار