PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 06 2024
کد خبر: ۷۵۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در پنج مسابقه باقی مانده از هفته دوم فصل تازه لیگ برتر فوتبال ایران این نتایج رقم خورد : پرسپولیس صفر - هوادار صفر ، صنعت نفت صفر - آلومینیوم یک ، مس کرمان 3 - پیکان صفر ، تراکتور یک - ذوب آهن یک ، هوادار یک - نفت مسجدسلیمان یک 
- در هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران ، روز پنج شنبه نساجی با ملوان ، ذوب آهن با مس رفسنجان ، نفت مسجدسلیمان با پیکان و استقلال با مس کرمان روبرو خواهند شد ، چهار مسابقه باقی مانده این هفته ، روز جمعه برگزار می شود . 
- تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های جام واگنر لهستان مقابل صربستان قرار گرفت و نتیجه را 3-2 به حریف خود واگذار کرد.ملی پوشان کشورمان در نخستین بازی خود با نتیجه سه بر صفر مغلوب لهستان شده بودند . لهستان با برتری مقابل آرژانتین با دو برد متوالی قهرمان نوزدهمین دوره پیکارهای جام چهارجانبه واگنر لهستان شد . ایران روز شنبه با آرژانتین مصاف خواهد داد.
- در جریان دیدار هوادار و نفت مسجدسلیمان، از سری بازیهای لیگ برتر فوتبال اتفاقی عجیب از سوی داور رقم خورد. داور در شرایطی که دو کارت زرد در دقایق مختلف به میلاد باقری، بازیکن نفت نشان داده بود، اما او را از زمین مسابقه اخراج نکرد.
- عیسی مرادی، مهاجم تیم خوشه طلایی ساوه با قراردادی 5 ساله به سپاهان پیوست.
- برای انتقال کاسمیرو به منچستر یونایتد باشگاه رئال مادرید تمام جزئیات پیشنهاد را پذیرفت ، کاسمیرو برای قراردادی 4 ساله به توافق کامل رسیده و این قرارداد تا سال 2027 اعتبار دارد. تست های پزشکی و سپس اقدامات برای ویزا تا آخر هفته انجام می شود.
- در اردوی تیم ملی بسکتبال ، درگیری بین حامد حدادی، ستاره تیم ملی و سعید ارمغانی سرمربی به حدی زیاد بود که باعث تعجب سایر ملی پوشان و دیگر حاضران در سالن شده است. بر همین اساس حدادی در بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل تیم ب غایب بود و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.
- مراسم قرعه کشی فصل آینده مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، روز پنجشنبه 25 آگوست ( 3 شهریور ) ساعت 19:30 به وقت تهران در استانبول برگزار می شود .
- باشگاه‌ نساجی با انتشار یک ویدئو ، صحنه محرز خطای رشید مظاهری دروازه‌بان‌سپاهان در دقیقه 34 بر روی رضاجعفری مهاجم‌نساجی را که از چشم ترابیان داور مسابقه دور ماند را برای عموم به تصویر کشاند . 
- بر اساس اعلام كميته انضباطى با توجه به تخلف ساپينتو سرمربى تيم فوتبال استقلال در ديدار مقابل ملوان مبنى بر رفتار غير ورزشى ، نامبرده مى تواند تا 48 ساعت نسبت به ارائه دفاعيات كتبى خود در اين خصوص اقدام كند.
- کاروان ورزش ایران با کسب 133 مدال شامل: 39 طلا 44 نقره و 50 برنز و عنوان سومی، به کار خود در پنحمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در قونیه ترکیه پایان داد. 
- باشگاه چسی انگلیس ، در حال مذاکره با توخل مربی آلمانی خود است تا قرارداد او را تا سال 2026 تمدید کند.
- در آغاز دور تازه رقابت های باشگاهی فوتبال در اروپا ، تیم گلادباخ یک بر صفر تیم هرتا برلین را برد . لیون چهار بر یک تروا را شکست داد ، وائه کانو در زمین اسپانیول به برتری دو بر صفر رسید و دیدار سویا با وایا دولید یک بر یک خاتمه یافت.
- در دو بازی دیگر مرحله حذفی منطقه شرق لیگ قهرمانان فوتبال آسیا ، تیم ژاپنی اوراوا ردز با نتیجه 5 - 0 بر تیم جوهور غلبه کرد و پاتوم تایلند نیز با چهارگل تیم کیشه هنگ کنگ را شکست داد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار