PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- مسابقات لیگ فوتبال اروپا پی گیری شد که در مهمترین بازی‌ها تیم چلسی در زمین لیدز ، سه بر صفر شکست خورد ، ویارئال با دو گل در زمین اتلتیکو مادرید به برتری رسید ، نیوکاسل و منچسترسیتی 3-3 شدند و در دو دیدار پرگل، بایرن و پاری سن ژرمن با نتایج 7-0 و 7-1 به ترتیب تیمهای بوخوم و لیل را مغلوب کردند . بارسلونا هم در زمین سوسیه داد 4-1 فاتح شد و در نهایت اینکه آتالانتا با آس میلان به تساوی یک بر یک رضایت دادند .
- در دیدار دو تیم لیل و پاری سن ژرمن ، هشت گل رقم خورد که برای تیم پاریسی ، امباپه 3 گل به ثمر رساند و گلهای دیگر را نیمار 2 گل ، مسی و حکیمی به ارمغان آوردند . 
- در لیگ برتر انگلیس ،  بازی حساس و تماشایی منچستر یونایتد و لیورپول ، ساعت 23.30 دوشنبه شب انجام خواهدشد.
- مدیرروابط عمومی‌سازمان لیگ خبر داد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بازی روز پنجشنبه دو تیم استقلال - مس کرمان با حضور بانوان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
- تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان از فصل آینده با مربیگری مریم ایراندوست به فعالیت خود در لیگ برتر ادامه خواهد داد .
- طبق حکم شورای صدور رای ستاد ملی مبارزه با دوپینگ، «شاهین مهردلان» ملی‌پوش پرتاب وزنه که از ماده ممنوعه اُکساندرولون استفاده کرده به مدت هفت سال و «ابراهیم قجر» ملی‌پوش رشته کوراش، به دلیل استفاده از ماده ممنوعه استانوزولول به مدت هشت سال از فعالیت در تمامی حوزه‌های ورزش محروم خواهند بود .
- وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد با هدف افزایش تحرک بدنی و تندرستی افراد جامعه و جبران کم تحرکی شدید ناشی از بیماری کرونا و همچنین افزایش بهره وری و چابک شدن فدراسیون ورزش های همگانی، فدراسیون آمادگی جسمانی با طی مراحل قانونی تشکیل شد.
- مهدی تاج اذعان کرد: اگر رئیس فدراسیون شوم، برای برگرداندن کی‌روش اقدام جدی می‌کنم.
- در مسابقه سوسیه داد و بارسلونا ، له‌ واندوفسکی خرید تازه بارسا از بایرن زننده دو گل بود گلهای دیگر را دمبله و فاتی به ثمر رساندند. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار