PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 07 2024
کد خبر: ۷۵۴۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲
رئیس جمهور و وزیر ورزش و جوانان در مراسم بازگشایی ورزشگاه وطنی قائمشهر شرکت می کنند.
کیهان ورزشی-
ایزد سیف الله پور در حاشیه تمرین امروز نساجی در زمین ورزشگاه وطنی قائمشهر، اظهار داشت: بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم که پس از دو سال و هفت ماه مجدد به ورزشگاه وطنی آمدم و از صمیم قلب برای تیم پرقدرت نساجی آرزوی موفقیت می‌کنم. متاسفانه صبح اتفاقاتی افتاد که مقداری هواداران ما آزرده خاطر شدند ولی وظیفه دارم از زحمات حسینی پور، استاندار پرتلاش مازندران و ثلاثی که ۴_۳ ساعت در خدمتش بودیم و اکنون هم برای خوشحالی هواداران با وجود گرمای هوا در ورزشگاه حضور دارند قدردانی کنم. از مولایی، فرماندار ورزش‌دوست قائمشهر، حسن رنگرز و قدیمی نیز تشکر می‌کنم.

وی اضافه کرد: دغدغه همه ما این بود هواداران به ورزشگاه بیایند در غیر این صورت کار آماده سازی زمین بسیار خوب انجام شده و جایگاه های VIP، CIP، خبرنگاران و رختکن ها به شکلی طراحی شده که کلیه امکانات در اختیار نساجی باشد‌. وظیفه دارم از همه تشکر کنم.

مدیرعامل نساجی تصریح کرد: دغدغه ظهر امروز ما بحث حضور هواداران بود که امروز هم همه بدون اطلاع رسانی به ورزشگاه آمدند. پنجشنبه منتظر حضور پربرکت استاندار و وزیر ورزش در ورزشگاه وطنی هستیم و به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور این استادیوم افتتاح می شود. امیدوارم همه هواداران خونگرم مازندران که نساجی متعلق به کل این استان است در ساعت ۱۸ آن روز ما را تنها نگذارند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار