PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۷۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه مسابقات فوتبال باشگاهی اروپا این نتایج رقم خورد : بنفیکا 3 - دیناموکیف صفر ، خیرونا 3 - ختافه یک 
- دور تازه رقابتهای لیگ برتر فوتسال با پیروزی 8 - 4 گیتی پسند برابر گهرزمین سیرجان آغاز شد در سایر بازی‌ها این نتایج به دست آمد : فرش آرا 3 - مس سونگون 4 , کراپ الوند 2 - زرندی بتن کلاردشت یک ، قند کاترین آمل 5 - مقاومت البرز 4 , فردوس قم 2 - سن ایچ ساوه 2 و ...
- برای اولین بار شهرستان رودبار در لیگ کشوری حضور پیدا خواهد کرد، وحدت خزر رودبار با خرید امتیاز باشگاه ستارگان سیمرغ البرز در دور اول لیگ دسته سه فوتبال ایران  توپ خواهد زد . 
- در خصوص فروش بلیت های جام جهانی معاون وزیر ورزش گفت : در مرحله اول حدود 8 هزار بلیت تحویل گرفتیم که 5 هزار مورد آن فروخته شد و قرار بر این بود که 3 هزار و 200 بلیت دیگر نیز توسط فدراسیون فوتبال به خانواده فوتبال اختصاص یابد.
- باشگاه استقلال در حالی درخواست خروج نام ارسلان مطهری از لیست را به سازمان لیگ ارائه کرده که طبق قوانین این درخواست آبی‌ها راه به جایی نخواهد برد و نام مطهری حداقل تا نیم‌فصل در لیست استقلال باقی خواهد ماند. او در هفته نخست برابر سپاهان برای استقلال توپ زد . 
- بعد از کش و قوس های فراوان سرانجام وزارت کشور مجوز ورود 500 هوادار خانم را برای مسابقه استقلال و مس کرمان در ورزشگاه آزادی صادر کرد و این تعداد با حضور در طبقه دوم می‌توانند بازی دوتیم از هفته سوم لیگ برتر را تماشا کنند.
- شورای انضباطی  فدراسیون فوتبال پرتغال ، مجازات یک ماه زندان ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال را به دلیل اظهاراتی که در مورد یک سرباز ارتش پرتغال در ماه مه انجام داد را تایید کرد. ساپینتو خطاب به فرمانده ارتش پرتغال از لفظ «دروغگو» استفاده کرد و این  باعث شد که ستاد فرماندهی ارتش پرتغال علیه ساپینتو به مراجع پیشگیری و مبارزه با خشونت در ورزش شکایت کند .
- الاهلی قطر در شرایطی برابر حریف خود در ثانیه‌های پایانی به برتری دست یافت که زوج خط دفاعی خود را در کنار محمدحسین کنعانی‌ زادگان در اختیار نداشت ، خلیل‌ زاده در بازی برابر الریان قطر به دلیل ابتلا به کرونا در قرنطینه به سر می برد و به همین دلیل در ترکیب تیمش غایب بود.
- در هفته چهارم لیگ ستارگان قطر؛ الاهلی در شب گلزنی محمدحسین کنعانی‌زادگان مقابل الریان 2 بر 1 پیروز شد.
- تیم بسکتبال جوانان ایران در دومین و آخرین دیدار از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی زیر 18 سال آسیا، روز سه‌شنبه ، اول  شهریور 1401، در سالن آزادی تهران به مصاف ژاپن رفت و این تیم را شکست داد. تیم ایران در نیمه نخست، کاملا تحت تاثیر حریف بود و 24 بر 14 و 25 بر 13 شکست خورد ولی در نیمه دوم، ورق بازی برگشت و بازیکنان ایران در حالی که در مقاطعی 28 امتیاز از ژاپن عقب بودند با دفاع خوب و حملات منسجم 23 بر 10 و 18 بر 7 برنده شدند تا در نهایت  68 بر 66 پیروز میدان باشند.
- کیکاووس سعیدی از حضور در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک انصراف داد ، پیش از این آرش میراسماعیلی و هاشم اسکندری هم از انتخابات کناره‌گیری کرده بودند.
-  رقابت های پاراتکواندو قهرمانی آسیا  با حضور 65 تکواندوکار به مدت یک روز و به میزبانی هوشی‌مینه ویتنام برگزار شد که ملی پوشان کشورمان موفق به کسب 9 مدال طلا، نقره و برنز و کسب مقام قهرمانی آسیا شدند. در رده بندی کلی این رقابت‌ها، ازبکستان و قزاقستان پس از کشورمان عناوین دوم و سوم را کسب کردند.
-  برنا فیروزی، سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت ورزش و جوانان حکم بازنشستگی کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک را به وی ابلاغ کرد.
-  مسئولان  باشگاه پرسپولیس در حال پیگیری و استعلام از سازمان لیگ هستند تا  پورعلی گنجی مشکلی برای همراهی تیمش در دیدار هفته سوم نداشته باشد. حکم محرومیت پورعلی‌گنجی مربوط به سال 93 و پیش از رفتن وی به باشگاه چینی است.
- ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل و رحیم دست‌نشان مشاور عالی باشگاه نساجی مازندران به‌دلیل بدقولی های مسئولین و آماده نشدن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر از سمت خود استعفا دادند.
- قاسم دهنوی هافبک سابق پرسپولیس، بعد از پشت سر گذاشتن کلاس‌های مربیگری و تجربه‌ای کوتاه مدت در فوتبال ایران در رده‌های پایین‌تر کار را در لیگ دسته دوم جمهوری آذربایجان با هدایت تیم خزر لنکران دنبال خواهد کرد.
- رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک درخصوص عدم ثبت‌نام در انتخابات کمیته ملی المپیک اظهار داشت: با توجه به تجارب و توانایی‌های محمود خسروی‌وفا دلیل و ضرورتی برای ثبت‌نام من در انتخابات کمیته وجود نداشت. خسروی‌وفا جزو مدیران توانا و کاربلد است.
- خلاف ادعای کامرانی فر مبنی بر تایید صلاحیت نشدن یکی از سه نامزد نهایی انتخابات، حراست فدراسیون فوتبال ادعا کرده تا این لحظه هیچ یک از نامزدهای انتخابات فدراسیون رد صلاحیت نشده اند.
- زمان برگزاری چهار مسابقه از هفته سوم لیگ برتر فوتبال تغییر کرد : 
پنجشنبه ۳ شهریور :  نساجی مازندران – ملوان بندرانزلی ، ساعت 20 – ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر , نفت مسجدسلیمان – پیکان ، ساعت 20 – ورزشگاه شهید بهنام محمدی شهر مسجدسلیمان , استقلال – مس کرمان ، ساعت 19 – ورزشگاه آزادی تهران ، جمعه 4 شهریور : آلومینیوم اراک – پرسپولیس ، ساعت 19 – ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار