PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۷۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در آغاز هفته سوم فصل تازه لیگ برتر فوتبال ایران ، روز پنج شنبه شاهد این بازی‌ها خواهیم بود : نساجی با ملوان ( 20 ) ، استقلال با مس کرمان (19) ، نفت مسجد سلیمان با پیکان ( 20 ) ، ذوب آهن با مس رفسنجان (19)
- از سه دیدار برگزار شده در لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، تیم گلاسکو در زمین آیندهوون یک بر صفر به برتری رسید ، دینامو زاگرب 4 -1 از سد تیم بوده گذشت و مسابقه ترابیان اسپور و کپنهاگ بدون گل شد .
- دیدار خیریه بارسلونا با منچسترسیتی برای کمک به بیماران مبتلا به آلس بامداد روز پنج شنبه در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلون با نتیجه سه بر سه به پایان رسید .
- در مسابقه خیریه بارسا با من سیتی ، برخورد له واندوفسکی لهستانی مهاجم بارسلونا با هالند نروژی مهاجم من سیتی جالب بود ، چراکه این دو علاوه بر اینکه در چند سال اخیر عضویت دو تیم بایرن و دورتموند را در بوندس لیگا برعهده داشتند از طرفی سالیان سال به نوبت برای دورتموند توپ زدند ، در مسابقه خیریه ، هالند 20 دقیقه بازی کرد اما له واندوفسکی اصلا به میدان نیامد .
- شیردین بابایف، مهاجم 23 ساله مقطاارال قزاقستان و آقای گل سال‌های 2018 و 2019 لیگ تاجیکستان به صنعت نفت پیوست . 
- مدیرکل حراست وزارت ورزش و جوانان گفت : قرار است در مرحله نخست حضور زنان در رقابت‌های لیگ برتر، تعداد محدودی از زنان هوادار با تهیه بلیت از طریق سامانه فروش ، دیدار تیم‌های استقلال و مس کرمان را از نزدیک تماشا کنند. ورزشگاه آزادی تهران آماده پذیرایی از زنان تماشاگر است، اما شرایط ورزشگاه‌های دیگر استانها را هم بررسی می‌کنیم.
- رضا مهماندوست، سرمربی موفق تیم تکواندوی آذربایجان که یکی، دو ماه قبل از سمت خود استعفا کرده بود، سرانجام در این تیم ماندگار شد.رئیس فدراسیون تکواندوی آذربایجان که وزیر ورزش این کشور هم محسوب می‌شود با استعفای مهماندوست مخالفت کرد و با قبول شرایط سرمربی موفق این تیم، خواستار ادامه همکاری با وی شد.
- در فاصله یک روز مانده به دیدار هفته سوم لیگ برتر فوتبال بین تیم نساجی مقابل ملوان بندرانزلی، علیرضا حقیقی دروازه‌بان مطرح قائمشهری‌ها در اقدامی ارزشمند به نمایندگی از تمامی اعضای تیم، از کودکان مبتلا به بیماری سرطان در مجتمع (ماهک) ساری، عیادت و با آنها ملاقات صمیمانه‌ای داشت.
- تیم ملی تکواندو نونهالان کشورمان در روز نخست رقابت های تکواندوی قهرمانی آسیا در دو گروه دختران و پسران، صاحب شش مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد. چهارمین دوره مسابقات تکواندو نونهالان آسیا با حضور 213 تکواندوکار از 25 کشور آسیایی، از روز چهارشنبه دوم شهریور به میزبانی ویتنام در سالن «ارتش» شهر هوشی مینه آغاز شد.
- اخبار غیر رسمی حاکی از احتمال لغو اعزام تیم‌های ملی کاراته زنان و مردان ایران به لیگ جهانی کاراته وان باکو - آذربایجان به عنوان چهارمین لیگ برتر کاراته وان این فصل است. این رقابت ها طی روزهای دوم تا چهارم سپتامبر (11 تا 13 شهریور) برگزار خواهد شد.
- برنامه تیم ملی والیبال ایران در مسابقات جهانی بدین شرح اعلام شد : 
ایران - آرژانتین (شنبه 5 شهریورماه ، ساعت 20:00) ، ایران - مصر (دوشنبه 7 شهریورماه ، ساعت 20:00) ، هلند - ایران (چهارشنبه 9 شهریورماه ، ساعت 20:00) 
- تیم ملی والیبال زنان ایران در ادامه رقابت های جام کنفدراسیون آسیا روز چهارشنبه مقابل فیلیپین میزبان به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد.
- اسامی داوطلبین ریاست، نواب رئیس و هیات اجرایی پنجاه و یکمین مجمع عمومی (انتخابی) کمیته ملی المپیک  اعلام شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار