ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: ۷۵۵۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸
باشگاه پرسپولیس قصد دارد در ماجرای مذاکره و عقد قرارداد با کاوه رضایی کاملا حساب شده عمل کند.
کیهان ورزشی-

مهمترین اتفاقی که می تواند پایان بخش داستان نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس برای لیگ برتر فوتبال بیست و دوم فوتبال ایران باشد، قطعی شدن حضور کاوه رضایی است. البته درباره این موضوع تا این لحظه مدیران باشگاه اظهار نظر رسمی نداشته اند و می خواهند حساب شده کار را پیش ببرند.
امروز نیز ایلنا در خبری مدعی شد که کاوه رضایی گزینه باشگاه سپاهان نیز هست که اگر این موضوع درست باشد با توجه به بضاعت مالی تیم اصفهانی، کار پرسپولیس برای جذب این بازیکن دشوار خواهد شد.
اما در عین حال خبری که از باشگاه پرسپولیس به دست مان رسیده حکایت از این دارد که با تصمیم مدیریت باشگاه تا زمانی که کاوه رضایی برای مذاکره مستقیم با مدیران این باشگاه حاضر نشود و همه چیز مثل روزهای اخیر در حد و پیغام و پسغام باشد، باشگاه ورود جدی به این ماجرا نخواهد داشت و موضع رسمی خود را اعلام نمی کند.
ظاهرا پیش از این رضایی یکی دو بار بر سر حضور در نشست رودرو بدقولی کرده و اینبار باشگاه نمی خواهد اتفاقات قبل تکرار شود و به این بازیکن پیغام اده اند که اگر واقعا قصد حضور در پرسپولیس را دارد باید برای انجام مذاکرات نهایی به نشست رودررو با رضا درویش برود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها