PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه پیکارهای باشگاهی اروپا این نتایج رقم خورد : بارسلونا 4 - وایادولید صفر ، اسپانیول یک - رئال 3 ، ختافه صفر - ویارئال صفر ، وردربرمن 3 - فرانکفورت 4 , استون ویلا صفر - وستهام یک ، وولورهامپتون یک - نیوکاسل یک ، ورونا صفر - آتالانتا یک ، فیورنتینا صفر - ناپولی صفر ، نیس صفر - مارسی 3 , پاری سن ژرمن یک - موناکو یک ، ریوآوه 3 - پورتو یک و ...
- دوشنبه شب در ساعت 20 تیم ایران در دومین بازی خود در جام جهانی والیبال به میزبانی کشور اسلوونی به مصاف مصر خواهد رفت .
- مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در هفته چهارم لیگ پرتغال در برابر تیم سابقش سه بر یک مغلوب شد ضمن آنکه وی در این مسابقه یک پنالتی را به دیرک زد ، یک کارت زرد دریافت کرد و اواخر بازی هم تعویض شد ، این باخت در پی سه برد متوالی برای پورتو رقم خورد.
- در بازیهای باقی مانده هفته اول لیگ دسته اول فوتبال ایران ، چادرملو اردکان با آرمان گهر یک بر یک شدند ، سایپا با دو گل از سد دریای کاسپین بابل گذشت ، ون پارس با فجر سپاسی و استقلال خوزستان با شهرداری همدان بدون گل شدند ، خلیج فارس ماهشهر در منزل با دو گل مغلوب استقلال ملاثانی شد . 
- تیم ملوان بندرانزلی در یازدهمین دوره لیگ بسکتبال گیلان  با مربیگری  محمد علی رضا زاده با شکست 84 - 80 سپیدرود قهرمان شد .
- با تائید سازمان لیگ؛ مجوز حضور تماشاگران ملوان در ورزشگاه مرحوم قایقران صادر شد و مسابقات این تیم با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
- شبکه ورزش قصد دارد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را بطور زنده روی آنتن بفرستند. به همین منظور از ساعت 9 صبح روز سه‌شنبه 8 شهریور به طور مستقیم از سالن همایش‌های صدا و سیما واقع در ولنجک این انتخابات را در برنامه «شب‌های فوتبالی» پخش خواهد کرد.
- شیخ دیاباته قرارداد اینترنتی خود را با پرسپولیس امضا کرد تا به زودی پیراهن سرخ این تیم را بر تن کند. این بازیکن به احتمال فراوان تا آخر هفته راهی تهران خواهد شد تا قرارداد رسمی با پرسپولیس امضا کند.
- اخطار جدی رئیس سازمان خصوصی‌سازی به 7 باشگاه صنعتی لیگ برتر ، قربانزاده: به باشگاه‌های سپاهان، ذوب آهن، گل‌گهر، مس رفسنجان، مس کرمان، پیکان، فولاد و آلومینیوم اخطار می‌دهم اگر قراردادهایشان را مثل استقلال و پرسپولیس افشا نکنند، مجوزهای بورسی آنها دچار خدشه می‌شود.
-  شرزود تمیروف مهاجم سابق پرسپولیس به پیکان پیوست.
- تیم بسکتبال ایران در غیاب کاظمی ، یخچالی و حدادی در دومین بازی خود از سری مسابقات پنچره چهارم ، به مصاف استرالیا خواهد رفت .
-  لیگ برتر والیبال قرعه کشی شد و در هفته اول این دیدارها انجام خواهد شد : پاس گرگان با نیان الکترونیک خراسان ، سایپا تهران با راه‌یاب ملل مریوان ، شهداب یزد با هورسان رامسر ، مس رفسنجان با فولاد سیرجان ایرانیان ، لبنیات هراز آمل با ایفا سرام اردکان ، گیتی پسند اصفهان با پیکان تهران ، شهرداری ارومیه با شهرداری گنبد
-  دیدارهای لیگ برتر والیبال مردان ایران از روز چهارشنبه 6 مهرماه آغاز می شود. همچنین ساعت برگزاری دیدارهای لیگ برتر مردان ساعت 16 تعیین شد.
- مهدی حسن ابراهیمی، دروازه‌بان ایرانی شاغل در فوتبال قطر، در ملاقات با علی دایی توپ رسمی مسابقات جام جهانی را به وی اهدا کرد.
- تیم ملی والیبال جوانان ایران با پیروزی سه بر یک مقابل کره جنوبی ، ضمن دریافت سهمیه به فینال قهرمانی آسیا راه یافت .
- تیم هندبال نوجوانان ایران پس از برتری 33 بر 32 به فینال مسابقات هندبال قهرمانی آسیا صعود کرد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار