PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۵۶۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای فوتبال لیگ های باشگاهی شنبه شب این دیدارها انجام خواهد شد : ژل ویسنته با پورتو ، ایگلز با فاینورد ، نانت با پاری سن ژرمن ، سویا با بارسلونا ، لاتزیو با ناپولی ، سوسیه داد با اتلتیکو ، استون ویلا با منچسترسیتی ، اس میلان با اینتر میلان ، رئال مادرید با رئال بتیس ، تاتنهام با فولام ، چلسی با وستهام ، له‌ ورکوزن با فرایبورگ ، بونیون برلین با بایرن مونیخ ، فیورنتینا با یوو،توس ، اورتون با لیورپول و ...
- پیکارهای هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال ایران پی گیری شد و این نتایج به دست آمد : آرمان گهر 2 - چوکا یک ، امید وحدت مشهد صفر - خلیج فارس ماهشهر 5 , دریای کاسپین بابل یک - شمس آذرقزوین 2 , فجرسپاسی یک - خیبر خرم آباد یک ، شهرداری همدان یک - ون پارس اصفهان صفر ، خوشه طلایی ساوه یک - چادرملو اردکان یک ، شهرداری آستارا صفر - سایپا یک ، پارس جنوبی 2 - مس شهربابک یک ، استقلال ملاثانی 3 - استقلال خوزستان 3 
- دور جدید رقابت های لیگ های فوتبال اروپا شروع شد و تیم دورتموند در بوندس لیگای آلمان مقابل هافن هایم یک بر صفر پیروز شد در اسپانیا ، سلتا با سه گل کادیز را شکست داد . 
- مهدی تاج سه شنبه گذشته در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال ایران به عنوان رئیس جدید  انتخاب شد. «جیانی اینفانیتینو» رئیس فیفا با ارسال نامه‌ای، انتخاب تاج را تبریک گفت.
- باشگاه مس کرمان در آستانه بازی با نساجی طی بیانه ای اعلام کرد که آنها نگران داوری هستند .
- با انصراف استرالیا از نامزدی میزبانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های 2023 آسیا، کشورهای ژاپن، اندونزی، کره‌جنوبی و قطر به‌عنوان گزینه‌های مطرح جانشینی  اعلام شدند و طی چند روز آینده، کنفدراسیون فوتبال قاره کهن میزبان مسابقات را اعلام خواهد کرد.
- با کمال تاسف و تاثر علی اصغر مانوسی فر ، از چهره های فوتبال کشور ، دارفانی را وداع گفت . روحش شاد ، یادش گرامی باد 
- ساختمان فدراسیون فوتبال ترکیه، زمانی که جلسه هیات رئیسه فدراسیون در حال برگزاری بود، مورد حمله مسلحانه قرار گرفت. این حمله در حالی رخ داد که ‌آلتین‌تاپ بازیکن سابق تیم فوتبال بایرن‌مونیخ و تیم ملی ترکیه هم در این ساختمان حضور داشت.
-  شیخ دیاباته ، مهاجم خارجی و دو فصل پیش استقلال ،  با امضای قراردادی یک ساله به پرسپولیس پیوست.
- آندره گومز هافبک اورتون با قراردادی قرضی به لیل رفت. اوناس وینگر ناپولی هم با قراردادی قرضی راهی لیل شد. از طرفی  وینیسیوس مهاجم اسبق تاتنهام با قراردادی قرضی از بنفیکا به فولهام ملحق شد . جاستین کلایورت نیز با قراردادی قرضی از رم به والنسیا پیوست. بریتویت مهاجم بارسلونا با قراردادی دائمی به اسپانیول پیوست.
-  سرجینو دست مدافع راست بارسلونا با قراردادی قرضی با بند خرید به میلان ملحق شد . 
- سرانجام تیم شارلوا موفق شد مبلغ رضایت نامه حسین زاده را پرداخت کند و ITC این بازیکن صادر شد تا وینگر فصل گذشته استقلال از دیدار هفته آینده برابر خنت، در دسترس ادوارد استیل سرمربی شارلوا قرار بگیرد.
- مارتین دوبراوکا با قراردادی قرضی و بند خرید 5 میلیون پوندی به عضویت تیم  منچستریونایتد درآمد .
-  هرج و مرج در زمان عکس گرفتن با کاپ جام جهانی در برج میلاد تهران باعث اعتراض نماینده فیفا شد. این هرج و مرج زیاد باعث شد که نماینده فیفا کاپ جام‌جهانی را جمع کند و این کاپ فردا به کشور غنا می‌رود.
- کیانوش رستمی وزنه بردار ملی پوش ،  به اردوی تیم‌ملی وزنه برداری ملحق شد . 
-  کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز میزبانی مسابقات فوتبال گروه هشتم مقدماتی جوانان آسیا را از عراق گرفت و به کشور دیگری منتقل کرد. قرار بود دیدارهای تیم‌های عراق، کویت و هند در شهر بصره عراق برگزار شود. این اقدام به دلیل رخدادهای جاری در عراق صورت گرفته است.
- با اعلام دادگاه CAS ؛ محرومیت چهار ساله جودوی ایران تا پایان شهریورماه 1402 ادامه خواهد داشت .
- باشگاه‌منچستریونایتد از آنتونی، خرید 100 میلیون یورویی‌اش در نقل انتقالات تابستانی رونمایی کرد . 
-  مانوئل آکانجی مدافع دورتموند و تیم ملی سوئیس با انتقالی 17.5 میلیون یورویی به منچسترسیتی پیوست. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها