شهادت امام جعفر صادق (ع) را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 05 2024
کد خبر: ۷۵۶۷۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۰:۴۶
کیهان ورزشی-

رییس جدید فدراسیون فوتبال اگر واقعا بخواهد آنچنانکه بعد از انتخاب شدن گفته  ودر اولین کنفرانس خبری که روز پنج شنبه برگزار شد،تاکید کرده است، در جهت اصلاح فوتبال گام بردارد و  لاجرم شر جریانات اختاپوسی و دلالی فاسد و اخلاگر را از سر فوتبال کم کند ، تردید نداشته باشد-  نه ایشان بلکه  هیچکس تردید نکند- که با سنگین ترین هجمه ها و حملات و سمپاشی ها و لجن پراکنی ها رسانه ای وغیر رسانه ای روبرو خواهد شد، چنانکه هنوز کار را شروع نکرده است، با این هجمه سنگین که سنگین تر هم خواهد شد، مواجه شده است. این روزها می بینیم افراد و عناصر وبعضی سایت ها و رسانه های پرمخاطبی که چشم خود را برکثیف ترین اتفاقات اخلاقی و مالی و فرهنگی و... بسته  بودند و تاکنون در برابر این همه نه تنها ککشان نگزیده که نقش ماله کش را هم بازی کرده و در انحراف وفریب افکار عمومی و دادن آدرس های غلط برای حواس مردم را پرت کردن از متن واصل ماجراها از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده وبرای ادامه وضعیت فعلی غیر قابل تحمل این فوتبال فلکزده به نفع شارلاتانیسم فاسد و دلالی افسارگسیخته واخلالگر، دست به هر ابزار مشروع و نامشروعی زده اند ، هوادار ششدانگ سلامت فوتبال شده و علم مبارزه با " مفسد اقتصادی" و " غارتگر بیت المال" را به دست گرفته و زیر آن عربده کشی می کنند و سینه می زنند و یقه می درانند  و... اینها همه یعنی اینکه این جریان مفسدفعال در فوتبال سخت احساس خطر کرده است و صرفا از وعده سالم سازی فوتبال که رییس جدید فدراسیون  فعلا فقط حرفش را زده است، والبته با برکناری سرمربی کروات که   نماد عینی وسمبل غیر قابل انکار حضور دلالی رسوا وپیشانی سفید در فوتبال ایران  وبدتر از همه تیم ملی بود، یک گام عملی در جهت سالم سازی فوتبال و قطع کردن دست جریانات مخرب و منفعت جو برداشته، وحشت کرده و باباشمل وار وبه سبک بعضی بی مخ های معروف! با انواع واقسام ابزار و وسایل خاصه ابزار رسانه ای  هجمه و هجوم خود را علیه رییس جدید فدراسیون آغاز کرده که هم او را از دست زدن به هراقدامی برای برکناری آلت دست بی اراده آنها در تیم ملی، بترسانند و هم اینکه حساب کار را در همین شروع به دست او بدهند که حرف زدن از اصلاح و درستی و سروسامان دادن و... ممنوع!
البته نا گفته نماند که حساب افراد و رسانه هایی که دلسوزانه واز سر غیرت مسئولیت انتقاد می کنند و نسبت به اتفافاتی که خاصه در روزهای اخیر ( مثل انتخابات وحواشی آن و نقدهای جدی که به رییس جدید فدراسیون به دلیل پرونده ویلموتس و...) سخت نگران و دغدغه مند بودند  از باندها و افرادی که به خاطر منافع خود،حاضرند بزرگترین ضربات را به تیم ملی وارد آورندو بدترین اهانت ها را به آن روا دارند و اصلا هم آبو وحیثیت فوتبال ایران و سرنوشت آن برایشان پشیزی ارزش ندارد، جداست.مسئولان ورزشی و غیر ورزشی باید برای این انتقادات و دغدغه ها حساس باشند و احترام بگذارند و جهت شفاف سازی وتنویر افکار عمومی وبرخوردبا متخلفین و زیاده خواهان اقدامات لازم را انجام دهند.
همه می دانند،رییس جدید فدراسیون فوتبال به دلایل مختلف با انتقادات تند و شدید ما روبرو بوده است، او که اینک به شکل قانونی به صندلی ریاست فدراسیون تکیه زده باید بداند که هم به خاطر گذشته و هم به عنوان یک مسئول خیلی به فوتبال و مردم طرفدار آن بدهکار است. حالا که دعاهای ایشان مستجاب شده !فرصت بسیار مناسبی است برای جبران. فرصت خوبی است برای اینکه این بار بر خلاف میل وخواسته و منافع نامشروع باندهای دلالی که بعضا از شاگردها و دست پرورده های بی چشم وروی خود ایشان هستند،  چنانکه خود نیز در اولین نشست خبری  تا کید کرده است با جدیت وهمه همه توان شجاعانه ومدبرانه در خدمت منافع ملی و اصلاح وضع فوتبال و جلب رضایت مردم( که خشنودی خداوند وآبادی آخرت هم در گروی آن است)، باشد ...
*سیدمحمد سعید مدنی
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
سلام. ممنون جناب مدنی. قبلا گفتم و بازهم میگویم در حال حاضر با این وضعیت پیش آمده آقای تاج بیشتر بنفع فوتبال مفید است. از آن بندگان خدا هم بیشتر برای نظام کار کرده و میکند. حداقل تا مدتی حمایتش کنید ببینیم آیا به وعده هایش عمل میکند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
سلام . البته فوتبال برتر که رسما افسار پاره کرده.بقیه هم که جای خودشان
مازیار شهرستانی
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
مطلب دلسوزانه ای بود ای کاش آقایان قدر سمت خود را بدانند و به فوتبال خدمت کنند.
جمال مخلصیان
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
0
0
درود بر جناب مدنی
از معدود بازماندگان و عاشقان پاک بدنه ورزش و فوتبال
در زمانه ای که قلم ها با قیمتی نازل به فروش می‌رسد، حضور شما مایه دلگرمی ماست. لطفا بیشتر بنویسید و سایر دلسوزان فوتبال رو با خودتون همراه کنید تا این مرداب متعفن فساد، از بدنه فوتبال رخت بر بندد ....
امیر عباس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
0
0
با سلام

آقای مدنی از شما بعید است که جای افراد را عوض کنید.

تاج با انتخابات غیرقانونی و زد و بند رئیس شد و بنا دارد موفق‌ترین سرمربی طول تاریخ تیم ملی کشورمان را برکتار کند.
روح
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۴
0
0
استاد مدنی عزیز
با سلام
ما شما را بعنوان فرد مستقل از قدیم میشناسیم.
ولی چرا در مورد انتخابات فدراسیون هبچ تحلیلی نمیگذارید
آیا انتخاب تاج که فوتبال را نابود کرد برای بار دوم و آنهم با این آرا مشکوک نیست ؟
چرا باید یک فرد با این همه خرابکاری حتی بدون توجیح اشتباهات قبلی .قبول. دوبار باید سکان این فدتبال را در دست بگیرد ؟
چرا شخصی که به بهانه بیماری و عدم توانایی از زیر بار مسئولیت فرار کرد حالا بیماریش خوب شده و دوباره توانایی مدیریت دارد ؟
چرا از مشکلات این شخص نمیگویید؟
فقط به اسکوچیچ بدبخت گیر داده اید که با بهترین نتایج تیم را از دور مقدماتی بالابرد درسته که اسکو شاید تحت تاثیر قرار بگیرد ولی باید دور و برش را سالم کرد نه اینکه کی روش را دوباره امتحان کرد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
0
0
استاد مدني
از شما بعيد بود كه از تاج حمايت كنيد . حرف هايتان در شبكه خبر با اين حرف هايتان نمي خواند . دل ما به شما خوش بود . شما هم رفتي سمت اینها؟ چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدی پاشائی
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
درد بی درمان فوتبال تو گل گیر کرده ما مدیریت بی ثبات مدیرانی هست که ردای مدیریت بر تنشان گشاد هست.فوتبال ما از پای بست ویران و خراب هست آمدن کیروش هیچ نفع و هیچ درد از فوتبال ما دوا نخواهد کرد هر تیم مدیریتی مهره های خودشونو مثل مهره های شطرنج میزارن و جایگزین نیرو های قبل میکنن آقای تاج هم از این قضیه استثنا نیست...تو بوق کردن امثال تاج و کیروش هیچ نفعی برای فوتبال ما نداشته و ندارن فقط از لحاظ مادی براشون مفید به فایده بوده با این نفرات امتحان پس داده و با جناب کیروش تیم ملی ما به جایی نخواهد رسید چون هیچ نشا نه ای از خون تازه تو رگهای تیم ملی دیده نمیشه...
علی رسولی
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
0
0
نقد برخی از دوستان قبول. ولی تاج با مهره هایش بهتر از آقایان مدعی با مهره هایشان است. جناب مدنی تحلیلش درست است . یکی یکی مشکلات باید حل شود . ضمنا افراد قبلی محصول دلالیسم و هرج و مرج اند . درمورد انتخابات غیر قانونی هم کاملا حرف دوستان غلط است. فریب رسانه های دلال صفت را نخوریم .
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
0
0
سلام آقای مدنی چهل و یکساله که مجله شما و مجله دنیای ورزش پل ارتباطی من با ورزش ایران و جهان هستید،در این چهار دهه همواره از مجله شما دیدگاهها و نظرات درستی راجع به موضوعات مختلف ورزشی و اجتماعی دریافت کردم ولی در رابطه با آقای تاج متاسفانه کاملٱ دارید حزبی و جناحی برخورد میکنید و از ایشان حمایت میکنید،رزومه آقای تاج پر از سوُاستفاده و اشتباهات نابخشودنی است از اصرار ایشان برای اثبات درصد جانبازی برای فرار از استعفا بدلیل بازنشسته بودن تا پرونده پر از خطا و ندانم کاری ویلموتس تا فساد مالی بزرگی که در فولاد مبارکه اصفهان اتفاق افتاده و آقای تاج هم به عنوان بازنشسته سوری این کارخانه حقوقهای چند صد میلیونی به جیب زده و باقی قضایا ... از مجله وزین شما بیش از این انتظار داشتم،آخرین اشتباه و دسته گل این شخص هم آوردن دوباره مربی بنام کیروش برای تیم ملی میباشد همه ما شاهد بودیم که در هشت سال مربیگری کیروش در تیم ملی چقدر به فوتبال و فرهنگ و جامعه ما توهین کرد فقط به صرف اینکه تیم مارو دوبار به جام جهانی برد اتفاقی که قبلٱ هم بارها تیم ما انجام داده بود در آخر هم با اون باخت خفت بار در برابر ژاپن از جام ملتها حذف شدیم و حتی سوم هم نشدیم که قبلٱ بارها شده بودیم،دم تکان دادن کیروش هم برای مربیگری تیم ملی ما دلایل خودشو داره خودتون میدونید رکورددار حضور در جام جهانی به عنوان سرمربی میلوتینوویچ مربی یوگسلاوی سابق با پنج بار حضور هستش کیروش قبلٱ چهار بار اینکارو انجام داده و وقتی با مصر نتونست جواز صعود به جام جهانی رو بگیره برای بدست آوردن این رکورد آویزان فوتبال ما شده تا لقمه آماده حضور در جام جهانی رو در دهان بذاره،یه عده از بازیکنان هم مثل طارمی که در زمان حضور قبلی کیروش سوگلی اون بودن ضمینه حضورشو مهیا کردن،قطعٱ این صعود و حضور به عنوان سر مربی حق اسکوچیچ بود و اگه به هر دلیلی ایشون مناسب نبود حق مربیان ایرانی بود که در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی بشینن،البته که این وسط به برکت حضور آقای تاج که هر جا میره مشکلات رو هم با خودش یدک میکشه نون دلالها طبق معمول تو روغنه و خدا میدونه اینبار میخوان چند ده میلیارد تومان به جیب بزنن و با رئیس فدراسون تقسیمش کنن در نهایت اینکه این حضور در جنگ ایران و عراق هم برای یه عده شده رانت و نوندونی جنگی که امتال شهید چمران،همت،باکری، و ... جانفشانی کردن و یک وجب از خاکمونو به دشمن ندادن و حالا کسانی که از اهواز و کرمانشاه جلوتر نرفتن تا جونشون به خطر نیفته طلبکار جامعه مون شدن و کشورمونو ارث پدریشون میدونن،دوست چهل ساله و عزیزم جناب مدنی حرف برای گفتن زیاده اما بقیه بماند،فقط از شما خواهش میکنم وارد این بازیهای سباسی نشید و مثل سابق بدون باندبازی،حزب و جناح بازی مسائل روز ورزشمون بخصوص رشته پرطرفدار و مردمی فوتبال رو تحلیل و بررسی کنید،برای همتون آرزوی بهترینها رو دارم موفق باشید. ( ببخشید اگه طولانی شد )
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها