PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۵۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸
تیم ملی والیبال اوکراین در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی مردان جهان موفق به شکست هلند شد و عنوان شگفتی‌ساز این رقابت‌ها را به دست آورد.
کیهان ورزشی-
سومین روز مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان سال 2022 امروز (دوشنبه 14 شهریور) با دو دیدار در سالن استوژیتس آرنا شهر لیوبلیانای اسلوونی پیگیری می‌شود.

در نخستین مسابقه تیم‌های ملی والیبال هلند و اوکراین به مصاف یکدیگر رفتند که اوکراین در مدت 75 دقیقه موفق به شکست سه بر صفر هلند مدعی شد و عنوان شگفتی‌ساز این مرحله از رقابت‌ها را به دست آورد.

هلندی‌ها در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 19 و 25 بر 18 نتیجه را واگذار کردند و از دور رقابت‌ها حذف شدند.

تیم ملی والیبال هلند با کسب رتبه نخست گروه F با سه برد و هشت امتیاز به این مرحله راه یافته بود و اوکراین با کسب دو برد و شش امتیاز به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله یک هشتم نهایی شده بود.

نیمیر عبدالعزیز کاپیتان تیم ملی هلند که در پایان مرحله گروهی عنوان امتیازآورترین و بهترین مهاجم مسابقات را به دست آورده بود، با نتیجه این مسابقه وداع ناباورانه‌ای با جام بیستم داشت.

اوکراین پس حذف تیم روسیه از میزبانی و مسابقات قهرمانی مردان جهان، جایگزین این تیم در این رقابت‌ها شده بود.

اوکراین که در سال 2022 دومین حضور خود در رقابت‌های والیبال مردان جهان را تجربه می‌کند، با کسب این پیروزی به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت و حریف اسلوونی در این مرحله شد.

در دیگر مسابقه امروز تیم‌های فرانسه و ژاپن از ساعت 23 و 30 دقیقه امشب به مصاف یکدیگر می‌روند و برنده این دیدار حریف تیم ایتالیا در مرحله بعد خواهد شد.

تیم ملی والیبال ایران نیز ساعت 23 و 30 دقیقه فردا (سه‌شنبه 15 شهریور) به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی قهرمان مردان جهان به مصاف برزیل خواهد رفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار