PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۵۷۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱
گام های اصلاحی بعدی را هم محکم بردارید...!


با اتفاقاتی که افتاد و تغییراتی که در کادرفنی تیم ملی رخ داد، حالا و از این پس می توان از فرصت باقی مانده تا جام جهانی ( اواخر آبان ماه) یعنی چیزی بیش از دوماه نهایت استفاده را کرد و با تدابیر وبرنامه ریزی دقیق و فشرده از زمان بهترین بهره برداری را انجام داد. این کاری است شدنی ،خاصه با توجه به تغییرات انجام شده درکادر مربیگری تیم ملی و آمدن یک مربی جدی و منضبط  و کاربلد که( با توجه به کارنامه وعملکرد گذشته او) اجازه مداخله به هیچ فرد ومقامی را در کار خود نمی دهد تا چه رسد  به مشتی دلال منفعت جو و بعضی اوباش نفوذی در رسانه ها...!
 کارلوس کروش که در پرونده کاری خود سابقه هشت سال مربیگری تیم ملی ایران را دارد و با این تیم دوبار( ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸) به جام جهانی صعود کرده و نتایج قابل قبولی جلوی قدرت های مطرح در  فوتبال جهان چون آرژانتین، اسپانیا، پرتغال و...با تیم ایران به دست آورده است، باید بیش از هرچیز حواشی و دخالت های بی مورد وغیر مسئولانه را از پیرامون تیم ملی جمع کند و آنگاه بامشورت با مشاوران امین و ‌کارشناسان کار درست که لیگ ایران و فعالیت  فوتبالیست های ایرانی را در لیگ های مختلف خارج از ایران ، دنبال می کنند،سعی کند حتی المقدور،" بهترین ها و آماده ترین " های حال حاضر فوتبال ایران به اردو فرا بخواند تا از میان آنها زبده ترین وکارآمدترین ها برای حضور هرچه قدرتمند و آبرومند تیم ملی فوتبال ایران،انتخاب نهایی شوند. با حاکم شدن روند سالم وپروسه صحیح برکاروبار تیم ملی بدون شک شخصیت و حرمت بایسته به تیم ملی برخواهد گشت و در این فضا اتحاد و همکاری جای تفرقه وحاشیه و باندبازی و... را خواهد گرفت  و بازیکنان شایسته و با غیرت ایرانی بار دیگر با هنر وتعصب خود دل مردم بزرگوار ایران و اهالی ورزش را که روزهای سخت و نگران کننده ای را در باره سرنوشت تیم ملی و حضور در جام جهانی گذرانده، شاد ولبریز از غرور مثبت می کنند ...و بالاخره پیراهن تیم ملی هم ارزش خود را باز هم پیدا خواهد کرد.
ما هم مثل همه اهالی اصیل فوتبال و جامعه محترم ورزش به سهم خود امیدواریم و دعا می ‌کنیم تغییرات اخیر، که برای جلوگیری از وقوع آن از سوی باندهای مخرب و دلالی افسار گسیخته و... در روزهای اخیر تلاش های بسیار و جوسازی ها وهجمه های فراوان صورت گرفت، سرآغازی باشد برای اقدامات حتما لازم اصلاحی بعدی برای بازگشت فضای سلامت و آرامش به محبوبترین تیم یک ملت، یعنی تیم ملی،( بلکه به کلیت فوتبال ایران)  و از این پس بحث ها ونوشته ها و نظرات و نقدها در فضایی محترمانه و متعهدانه برای بهتر وقویترشدن فوتبال و تیم ملی باشد نه چنانکه طی ماه های اخیر شاهد بودیم که در شرایط و وضعیتی که ساخته وپرداخته جریانات دلالی و بعضا مفسد بر کاروبار فوتبال وتیم ملی حاکم شده بود، بحث های تند و تلخی صورت گرفت که استفاده از بعضی تعابیر و مفاهیم( مثل دلالیسم و قالتاقیسم و شارلاتانیسم و...!) اجتناب ناپذیر بود. با چشم خود می دیدیم و با همه وجود احساس می کردیم که فوتبال مستعد و تیم  ملی  کشور بزرگ وعزیزایران، به دست جریانات فاسد و منفعت جو و اخلالگر افتاده و حریم و حرمت آن را سخت آلوده کرده، وبرای منافع نامشروع خود هر بلایی سر آن در می آورند و مثلا  سرمربی کروات تیم ملی را به ابزار بی اراده وآلت دست بی اختیار خود تبدیل کرده اند تا به دست او لیست بازیکنان سفارشی را تحمیل  و حتی در ارنج وتعویض ها به طور مستقیم و غیر مستقیم دخالت کنند و...و یادر اردوی تیم ملی اتفاقات ناخوشایند وبعضا مفسده انگیزی اتفاق می افتد که متاسفانه خبرش هم رسانه ای می شود ودر گستره بین المللی منتشر می شود، اما از ترس همین جریانات مخرب دلالی ورسانه ها وسایت های حامی هیچکس از مسئولان به وظیفه خود در قبال این بی انضباطی ها و هنجارشکنی هایی که بیش از هرچیز اهانت به تیم ملی یک کشور بود، جرات مداخله ندارد و... در چنین شرایط و وضعیتی، برای خیلی از کارشناسان و دلسوزان از جمله این مجله ،چاره ای جز مقابله صریح و بی تعارف و افشاگرانه و... باقی نمانده بود و در این درگیری تمام عیار بعضا مجبور به استفاده از کلمات و تعابیری می شدیم که که نه برای ما خوشایند بود ونه در شان خوانندگان بزگوار ومخاطبان فهیم این نشریه. با این توضیح، از خوانندگان گرامی ومحترم عذر خواهی کرده و پوزش می طلبیم،امیدواریم خوانندگان گرامی مجله چون همیشه بابزرگواری لغزش ها و تقصیرهای ما راعفو نمایند. ان شالله.
*سید محمدسعید مدنی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی رسولی
Iran, Islamic Republic of
۰۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
کاملا درست. ممنون از مطالب
نوید خرقانی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
0
0
درود بر استادمدنی، کیهان ورزشی بر جریان دلالی پیروز شد و آمدن کی روش توی دهنی به جریان دلالی بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار