PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۷۵۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵
کیهان ورزشی-

پس از انتخاب کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که اولین گام موثر در راستای مبارزه با جریانات دلالی رسوخ کرده در تیم ملی بود، این روزها درباره انتخاب دستیاران ایرانی مرد پرتغالی اخبار پراکنده ای به گوش می رسد.
در ابتدا فدراسیون فوتبال از جواد نکونام به عنوان گزینه جدی دستیاری کی روش نام برد و حتی مذاکراتی با باشگاه فولاد برای به خدمت گرفتن وی انجام شد که تا این لحظه، خبر می رسد که احتمال این انتقال اندک است. در همین زمینه زمزمه های عجیبی به گوش می رسد مبنی بر اینکه برخی افراد و جریانات در تلاشند تا گزینه های مورد نظر خود را به نیمکت تیم ملی برسانند. ماجرا وقتی نگران کننده و شائبه برانگیز می شود که؛ می دانیم برخی از این نام های مطرح شده، عناصر وابسه به جریانات دلالی و مورد حمایت برخی رسانه های معلوم الحال هستند و اگر به این جایگاه مهم برسند بی شک اصل و اساس تغییرات امیدوار کننده اخیر زیر سوال خواهد رفت.
یکی از این مربیان به سبب ارتباط نزدیک خود با یکی از مدیران ارشد فدراسیون فوتبال، برای دستیاری کارلوس کی روش دورخیز کرده است و طی یکی دو روز اخیز نیز همان رسانه های مسئله دار به حمایت یکپارچه از این گزینه پرداخته اند و ... این در حالی است که در بین مربیان ایرانی افراد موجه و صاحب دانش و صد البته سلامتی را سراغ داریم که اگر فدراسیون فوتبال قصد و نیتش کمک به کی روش و تیم ملی باشد، پیدا کردن آنها دشوار نیست. مربیانی که وامدار هیچ جریان و دسته ای نیستند. به طور مثال همین وحید هاشمیان که مدتها در کنار ویلموتس و اسکوچیچ وظیفه مربیگری تیم ملی را بر عهده داشت یکی از همان گزینه ها است که می تواند در کنار کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی وزن بیشتری بدهد. نمونه های دیگری را هم سراغ داریم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار