PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۷۵۸۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- تیم برزیل با برتری سه بر یک مقابل اسلوانی عنوان سوم مسابقات والیبال جهان را به خود اختصاص داد ، ایتالیا نیز با همین نتیجه از سد لهستان گذشت و قهرمان شد . 
- در جریان دیدار های نهایی چهار وزن اول کشتی قهرمانی جهان، علی ارسلان، فرنگی‌کار ایرانی‌الاصل وزن 72 کیلوگرم صربستان، به مصاف الوی غنی‌زاده از آذربایجان رفت که در پایان با نتیجه 7 بر 4 پیروز شد و به قهرمانی رسید‌. ارسلان سال گذشته در اعتراض به سیاست های محمد بنا سرمربی تیم ملی تابعیت صربستان را گرفت و با دوبنده این کشور قهرمان دنیا شد. 
- با اعلام حامد افضلی معاون بین‌الملل باشگاه استقلال، صدور رای پرونده پادوانی در دادگاه عالی ورزش، به 22 مهر سال جاری موکول شد.پیش از این قرار بود رای این پرونده 18 شهریور صادر شود.
- محمدهادی ساروی در نیمه‌نهایی وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل آرتور الکسانیان قهرمان المپیک و جهان از کشور ارمنستان با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد. علیرضا نجاتی هم در 63 کیلو با باخت دو بر یک برابر کشتی گیر گرجستان از راهیابی به فینال بازماند .
- تیم رئال مادرید اسپانیا از شروع فصل جدید در 7 دیدار متوالی پیروز شده است .
- محمدرضا گرایی در نیمه‌نهایی وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل جانی ختسوریانی از گرجستان با نتیجه 8 بر 0 به پیروزی رسید و به فینال راه یافت .
- کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس، سه روز به بازیکنان این تیم استراحت داد.
- با تصمیم فدراسیون فوتبال  23 بازیکن لیگ برتری برای آغاز تمرینات تیم ملی در تهران دعوت شده اند و این نفرات باید روز چهارشنبه خود را به کادرفنی جدید تیم ملی معرفی کنند. برهمین اساس با تصمیم جدید وحید امیری و علی کریمی نیز برای تست‌های پزشکی و تمرین  به اردو دعوت شدند.
- تیم ملی فوتسال کشورمان که برای آمادگی هرچه بهتر برای حضور در جام ملت های آسیا برای برپایی اردو راهی تایلند شده در تورنمنت 6 جانبه   به مصاف تیم ملی فنلاند رفت  و  توانست با نتیجه ضعیف  2 بر یک این تیم را شکست دهد. 
- در رقابت‌های فوتبال باشگاهی  اروپا این نتایج به دست آمد : رئال 4 - مایورکا صفر ، الچه یک بیلبائو چهار ، ختافه 2 - سوسیه داد یک ، بتیس یک - ویارئال صفر ، کلن یک -  یونیون برلین صفر ، فرایبورگ صفر - مونشن گلادباخ صفر ، یوونتوس 2 - سالرنیتانا 2 , لاتزیو 2 - ورونا صفر ، ساسولو یک - اودینزه 3 ، بولونیا 2 - فیورنتینا یک ، آتالانتا یک - کرمونزه یک ، موناکو 2 - لیون یک ، رن 5 - اوسر صفر ، تولوز یک - رن صفر ، لوریان 3 - نانت 2 
- در دیدار جنجالی و پرگل یوونتوس با سالرنیتانا در لیگ ایتالیا ، پس از مردود شمردن گل سوم یووه با رویت VAR توسط داور در وقت های اضافی اعضای دو تیم به جروبحث پرداختند که داور به چهار بازیکن و مربی دوتیم از جمله آلگری کارت قرمز نشان داد. 
- اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران برای شرکت در مسابقات جهانی عازم بلگراد خواهند شد . از جمع نفرات تیم ملی کشتی فرنگی ایران تنها محمدگرایی به فینال راه یافت. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار