PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در دور دوم بازیهای شب دوم لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، یوونتوس برابر بنفیکا دو بر یک شکست خورد ، منچستر سیتی با همین نتیجه از سد دورتموند گذشت ، رئال مادرید با دو گل بر تیم لایپزیش فائق آمد ، شاختار با سلتیک و چلسی با سالزبورگ یک بر یک شدند ، میلان و ناپولی به ترتیب سه بر یک و سه بر صفر خود را به تیمهای دینامو زاگرب و گلاسکو تحمیل کردند . پاری سن ژرمن مقابل تیم ماکابی سه بر یک به برتری رسید و سرانجام اینکه کپنهاگن و سویا بدون گل شدند . 
- دور دوم بازیهای دو لیگ اروپا و کنفرانس ، پنج شنبه شب پی گیری خواهد شد ، مصاف منچستر یونایتد با شریف ، فاینورد با اشتورم گراتس ، رم با هلسینکی و اندرلخت با استه وا مهمترین دیدارهای این دو جام خواهند بود .
- مصاف آرمان گهر با خلیج فارس ماهشهر ، از دیدارهای باقی مانده دور تازه لیگ دسته اول فوتبال ایران با نتیجه یک بر یک به پایان رسید . 
-  باشگاه چوکای تالش به دنبال کسب نتایج ضعیف در لیگ دسته اول ، بار دیگر حسن اشجاری را به عنوان سرمربی ، به خدمت گرفت .
- فصل تازه رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های ایران ، قرعه کشی شد و در هفته نخست این دیدارها برگزار می شود : مس نوین کرمان با داماش گیلان ، شاهین بوشهر با مناطق نفت خیز جنوب ، آریو بام  با شهرداری بندر عباس ، پیام توس خراسان با شهرداری نوشهر ، شهدای رزکان با شهدای بابلسر ، شهید قندی یزد با شهرداری بم ، شهرداری بندر ماهشهر با نیروی زمینی ، اسپاد الوند با بعثت کرمانشاه ، فولاد نوین اهواز با نود ارومیه ، سپیدرود با شهید اورکی ، ویستا توربین با ایمان سبز ، فولاد هرمزگان با پاس همدان ، مس سونگون با ماشین سازی و اترک بجنورد با پانیک تالش 
-  بازی آرسنال و منچستر سیتی از هفته دوازدهم لیگ برتر که قرار بود نوزدهم اکتبر برگزار شود لغو و به تعویق افتاد تا تیم آرسنال دیدار معوقه خود مقابل پی اس وی آیندهوون در لیگ اروپا را روز 20 اکتبر انجام دهد.
- رضا پرکاس سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از توافق با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان از این تیم جدا شد.
- دانیال شه‌بخش بوکسور ملی‌پوش ایران که قرار است در مسابقات نیمه حرفه‌ای نیز فعالیت کند،  باید روز 26 شهریور برای مصاف با حریفی از آفریقای جنوبی به روی رینگ برود.
- شوک به کشتی ایران ،  امیرمحمد یزدانی، آزادکار کشورمان در قرعه‌کشی مسابقات قهرمانی جهان در دور اول با حریفی از رژیم صهیونیستی روبرو می شود که بدین تریب و به احتمال بسیار بالا یزدانی اولین حذف شده کشتی آزاد ایران در بلگراد خواهد بود.
- اشرفی، رئیس انجمن سینماداران گفت : مسابقات فوتبال جام‌جهانی قطر 2022 در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد.  که خانم‌ها و آقایان  می‌توانند به تماشای فوتبال بنشینند. 
- تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جهانی 2022، دو مدال نقره و یک برنز به دست آورد که در پایان این رقابت‌ها، محمد بنا سرمربی تیم ملی ، در گروه واتس‌اپی خود با شاگردانش خداحافظی کرد.
- پس از بررسی قیمت تیم‌های حاضر در جام جهانی 2022 ، تیم فوتبال انگلیس رتبه گرانترین تیم را تصاحب کرد.
- کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی پس از ورود به تهران و حضور در جلسه مقامات فوتبال به هتل المپیک رفت و در کنار بازیکنان دعوت شده قرار گرفت ، اولین تمرین تیم ملی با حضور وی روز چهار شنبه برگزار شد.
- طرفداران بایرن مونیخ در بازی با بارسلونا ، به یک دقیقه سکوت پیش از مسابقه به خاطر مرگ ملکه انگلیس معترض شدند و  اعلام کردند یک دقیقه تاخیر یا لغو بازی بخاطر مردن یه آدم سلطنتی؟! لطفا به هواداران احترام بگذارید! 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار