PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
نشریه معتبر قطری در گزارشی به آمادگی تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی 2022 پرداخت.
کیهان ورزشی- 

نشریه «الرایه» قطر امروز در گزارشی به روند آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت کارلوس کی روش پرتغالی برای جام جهانی 2022 پرداخت.

نشریه قطری نوشت: ایران با زمان رقابت می‌کند تا برای جام جهانی آماده شود، اما کارلوس کی روش، سرمربی بازگشته، مطمئن است که بازی های دوستانه آینده ایران مقابل اروگوئه و سنگال می‌تواند آمادگی این تیم را برای مسابقات جام جهانی که در قطر برگزار می شود، افزایش دهد.

کی روش پرتغالی هفته گذشته به عنوان سرمربی تیم ملی ایران جانشین دراگان اسکوچیچ کروات شد اما سرمربی سابق رئال مادرید و پرتغال تنها دو ماه فرصت دارد تا این تیم را برای حضور در مسابقات جام جهانی آماده کند.

کی روش پس از هدایت تیم های ملی کلمبیا و مصر برای هدایت تیم ملی ایران بازگشت. تیم ملی مصر تحت رهبری او در آستانه صعود به جام جهانی قرار داشت ولی در نهایت از صعود بازماند.

کی روش پس از 8 سال حضور در تهران، تیم ملی ایران را به خوبی می‌شناسد و پیش از این در جام‌های جهانی 2014 و 2018 هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت و پس از حذف این تیم در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در امارات، این تیم را رها کرد.

سرمربی تیم ملی ترکیب جدیدی متشکل از 27 بازیکن را برای ورود به اردوی آماده سازی برای حضور در جام جهانی انتخاب کرد. تیم ملی ایران در 21 نوامبر برابر انگلیس مسابقات جام جهانی را شروع می‌کند و پس از آن در مرحله گروهی به مصاف ولز و آمریکا خواهد رفت.

ترکیب جدید تیم ملی ایران شامل 16 بازیکن از 23 بازیکنی است که کی روش چهار سال پیش برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه انتخاب کرده بود، از جمله امید ابراهیمی 35 ساله، هافبک الوکره که زیر نظر کی روش عملکرد فوق العاده ای داشت، اما او از نوامبر 2019 تنها دو بار برای تیم ملی ایران بازی کرده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار