PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۷۵۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- پیش از ظهر روز شنبه  محمدنبی و  قنبرزاده، به ترتیب نایب رئیس اول و دوم فدراسیون فوتبال به همراه محمدرضا کشوری، سرپرست سازمان لیگ و سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات لیگ فوتبال کشور نشستی را با کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال برگزار و در خصوص برنامه های لیگ فوتبال کشور به گفت‌وگو پرداختند.
- کاروان تیم ملی فوتبال ایران به منظور برگزاری اردوی تدارکاتی در اتریش و انجام دو بازی دوستانه مقابل سنگال و اروگوئه، بامداد روز یکشنبه 27 شهریور ,  تهران را به مقصد وین ترک کرد .
-  اسکوچیچ ، سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران  انتشار هرگونه مصاحبه از زبان وی را دروغین و ساختگی دانست.
علیرضا دبیر ، رئیس فدراسیون کشتی کشورمان در حاشیه مسابقات کشتی قهرمانی جهان به میزبانی بلگراد گفت : بردن آمریکایی‌ها مثل آب خوردن است به شرط اینکه بچه‌های ما زیر بگیرند ، آمریکایی‌ها برخلاف روس‌ها کشتی بلد نیستند و فقط زور دارند. نمی‌دانم چرا آمریکایی‌ها انقدر زور دارند؛ محمدیان بعد باخت به اسنایدر، گفت زورم نرسید. زیر کتف زدن هم خوبه ولی از مربیان پایه خواهش می‌کنم زیر گرفتن را یاد بدهند.
- طلای دلچسب کامران در آسمان تاریک بلگراد درخشید ، کامران قاسمپور در فینال وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل جیدن کاکس از آمریکا با نتیجه 2 بر 0 به پیروزی رسید و گردن آویز مدال طلا شد . 
- در مسابقات جام حذفی فوتبال مجارستان ، پیروزی پرگل پوشکاش و صعود به مرحله بعد با درخشش زاهدی و دبل او رقم خورد .
- یونس امامی در مسابقه رده‌بندی وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان به میزبانی بلگراد،  مقابل ساگار جاگلان از هند با نتیجه 6 بر 0 به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد . وی در 
- در هفته هفتم رقابت های فوتبال  بوندسلیگای آلمان؛ تیم بایر لورکوزن در روزی که سردار آزمون از دقیقه 84 وارد زمین شد، مقابل وردربرمن  تن به تساوی یک بر یک داد . 
- محمدحسین محمدیان در نیمه‌نهایی وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل کایل اسنایدر قهرمان المپیک و جهان از آمریکا با نتیجه 3 بر 1 شکست خورد و فرصت در فینال را از دست داد.
- رحمان عموزاد در نیمه‌نهایی وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل حاجی علی‌اف دارنده مدال های طلا ، نقره و برنز جهان و المپیک از آذربایجان با نتیجه 9 بر 2 به پیروزی رسید و مقتدرانه فینالیست شد . 
- رضا اطری در نیمه‌نهایی وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل نارانخو نارمانداخ از مغولستان با نتیجه 5 بر 3 به پیروزی رسید و به مرحله فینال راه یافت . 
- ایران قهرمان شطرنج دانشجویان جهان شد ،  تیم ملی دانشجویان  ایران در آخرین دور این بازی ها  1.5 امتیاز ارزشمند کسب کرد و با 19 امتیاز قهرمان این رقابت ها شد. تیم‌های لهستان با 18.5 و آلمان با 17 امتیاز دوم و سوم شدند.
- با وجود تلاش‌های چند روزه ، ویزای احمد نوراللهی بازیکن حاضر در لیگ امارات برای  اردوی تیم ملی فوتبال ایران در اتریش صادر نشده تا او غایب بزرگ ایران در دو بازی مقابل سنگال و اروگوئه باشد.
- علیرضا فیروزجا شطرنج باز مطرح ،  روز شنبه موفق شد کاسپاروف؛ افسانه شطرنج را در مسابقات جهانی آمریکا شکست بدهد.
- آنتونی استوکس مهاجم  سابق تراکتور و پرسپولیس به دلیل آزار و اذیت همسرش به حبس محکوم شد.
- وینیسیوس جونیور مهاجم برزیلی تیم رئال مادرید  به عنوان بهترین بازیکن ماه آگوست این باشگاه  انتخاب شد .
- امیرحسین اسفندیار ، دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران که سابقه حضور در لیگ بلژیک را هم  دارد، برای فصل آینده با تیم اورال اوفا در لیگ  روسیه  به توافق رسید.
- باشگاه رئال‌مادرید اسپانیا  آمادگی خود برای میزبانی دیدار نمادین راجر فدرر و رافائل دو تنیس باز مطرح جهان  را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو جدید اعلام کرد.
- اسکوچیچ سرمربی سابق و برکنار شده تیم ملی فوتبال ایران گفت : فقط 4 ملی‌ پوش تولدم را تبریک گفتند، بقیه ترسیدند!  ، در حال حاضر فدراسیون فوتبال عراق به من پیشنهاد همکاری داده تا هدایت تیم ملی این کشور را برعهده بگیرم. همچنین یک باشگاه قطری و یک تیم اماراتی نیز پیشنهاداتی داده اند ضمن آن که از داخل ایران هم دو پیشنهاد لیگ برتری دارم. هنوز تصمیم نهایی را نگرفتم و فعلا اولویت من تسویه حساب با فدراسیون فوتبال ایران است.
- بازیهای لیگ های فوتبال اروپا ادامه یافت و این نتایج رقم خورد : استونی یک - پورتو یک ، لیل 2 - تولوز یک ، مون پولیه 2 - استراسبورگ یک ، تورینو صفر - ساسولو یک ، اسپتزیا 2 - سمپدوریا یک ، بولونیا صفر آمپولی یک ، اگزبورگ یک بایرن مونیخ صفر ، دورتموند یک شالکه صفر ، اشتوتگارت یک - فرانکفورت 3 , له ورکوزن یک - وردربرمن یک ، گلادباخ 3 - لایپزیش صفر ، بیلبائو 3 - وائه کانو 2 , والنسیا 3 - سلتا صفر ، بارسلونا 3 - الچه صفر ، تاتنهام 6 - لستر سیتی 2 , نیوکاسل یک - بورنموث یک،  وولورهامپتون صفر- منچستر سیتی 3 ، برایتون با پالاس ( تعویق )
- یک شنبه شب ، سه مسابقه جذاب این هفته لیگ های انگلیس و اسپانیا بین تیمهای چلسی با لیورپول ، منچستریونایتد با لیدز و اتلتیکو با رئال برگزار خواهد شد. 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها