PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۶۰۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
بسته خبری «کیهان ورزشی» از اتفاقات ورزش ایران و جهانکیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- طبق گفته یکی از مقامات ورزش کشور ، هفته آینده ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک انجام خواهد شد و این در حالی است که این فدراسیون اکنون بدون سرپرست اداره می شود . 
- مصطفی داغستانلی کشتی گیر اسبق ترکیه و دارنده پنج مدال طلای جهان و المپیک در 91 سالگی درگذشت . وی در اوج جوانی و زمانی که 29 ساله بود از کشتی کناره گیری کرد .
- مهسا جانور و نازنین ملایی که به همراه محمودپور  برای شرکت در مسابقات قایقرانی قهرمانی جهان عازم جمهوری چک شده اند در مسابقه شانس مجدد روئینگ یک نفره سنگین وزن زنان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند . 
- با توجه به تعطیلی موقت لیگ های فوتبال ، بازیهای دور پنجم لیگ ملت های اروپا از پنج شنبه پی گیری خواهد شد ، در دسته یک تقسیمات چهارگانه این رقابت ها ، روز پنج شنبه ، 31 شهریور ، از گروه اول کرواسی با دانمارک ، فرانسه با اتریش و از گروه چهارم ، بلژیک با ولز و لهستان با هلند دیدار خواهند کرد. سایر بازی‌های  دسته یک : جمعه - اول مهر : آلمان با مجارستان ، ایتالیا با انگلیس از گروه سوم ، شنبه دوم مهر : چک با پرتغال ، اسپانیا با سوئیس از گروه دوم ، یک شنبه سوم مهر : اتریش با کرواسی و دانمارک با فرانسه از گروه اول ، هلند با بلژیک و ولز با لهستان از گروه چهارم ، دوشنبه چهارم مهر : انگلیس با آلمان و مجارستان با ایتالیا از گروه سوم ، سه شنبه پنجم مهر : پرتغال با اسپانیا و سوئیس با چک
- در مسابقات تنیس روی میز بین المللی گرجستان رده زیر 13 سال ، بنیامین فرجی در یک فینال سراسر ایرانی با غلبه بر فراز شکیبا (3 - 2) قهرمان شد . 
- پرونده رقابتهای جودوی  جام ریاست جمهوری تاجیکستان با کسب دو مدال نقره و برنز برای تیم ملی کشورمان بسته شد. هدایت تیم سه نفره‌ کشورمان در این مسابقات برعهده حسین قمی به عنوان مربی بود و  بابک مهاجری رئیس کمیته داوران نیز در این سفر ملی پوشان را همراهی کرد. نفرات برتر این مسابقات به ترتیب صاحب پاداشی نقدی معادل 4 هزار، 2 هزار و یک هزار دلار شدند.
- آنخل دی‌ماریا به دلیل اخراج در مسابقه مقابل تیم مونزا , دو جلسه از همراهی یوونتوس محروم شد. بنابراین او دو دیدار با بولونیا و میلان را از دست خواهد داد.
- تمرین تیم ملی فوتسال براى حضور در جام ملت‌هاى آسیا در مرکز ملى فوتبال آغاز شد. در این تمرین وحید شمسایی، سرمربى تیم ملى،بازیکنان را به دو تیم تقسیم کرد و ملی پوشان تمرینات تاکتیکى خود را پیش از سفر به کویت پیگیری کردند. در این تمرین حسین طیبی و مسلم اولاد قباد غایب بودند و بعدا به تیم اضافه خواهند شد . 
- نیماربرزیلی  و امباپه فرانسوی مهاجمان تیم پاری سن ژرمن ، در صدر برترین زوج‌های هجومی بین 5 لیگ برتر اروپایی قرار گرفتند . 
- یونس شاکری که اوایل فصل گذشته دچار پارگی رباط صلیبی شد، بار دیگربه میادین بازگشت و مشکلی برای همراهی گل‌گهر در دیدار با استقلال ندارد.
- طبق حکم اتحادیه فوتبال اروپا ، یوفا ، تیم ملی فوتبال روسیه از حضور در مسابقات مقدماتی یورو 2024 محروم شد.
- دیدار دوستانه پرسپولیس و فولاد با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خاتمه یافت‌. علی قربانی تک گل شاگردان نکونام را به ثمر رساند.
- تیم استقلال در بازی دوستانه با تیم دسته سومی سامیت تهران ، در غیاب سرمربی خود ساپینتو ، با دوگل به برتری رسید . 
-  باشگاه استقلال اعلام کرد : پنجره نقل و انتقالاتی به علت طلب میلیچ بسته شد ، میلیچ 180 هزار دلار طلب داشت که این پول پرداخت شده، ولی چون خسارت تاخیر تادیه از زمان ابلاغ رای تا زمان تادیه محکوم ، پرداخت نشده بود، پنجره نقل و انتقالاتی استقلال  موقتا بسته شده است.
- روابط عمومی سازمان لیگ اعلام کرد دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد خوزستان از هفته هشتم لیگ برتر به جای پنجشنبه 14 مهر از ساعت 17 روز جمعه 15 مهر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
- سهمیه تماشاگران ایرانی در جام جهانی اعلام شد , برای هر از بازی‌ جام جهانی 7500 بلیت به ایران از سوی کشور قطر اختصاص یافته است.
- مهدی مهدوی , به عنوان کاپیتان تیم والیبال شهداب یزد به دلیل مصرف ماده ممنوعه دوپینگ از تاریخ یکم خرداد تا 31 مرداد سال جاری از فعالیت در تمامی پیکارهای ورزشی محروم شد و در حال حاضر محرومیت او به پایان رسیده است.
- پس از کسب نتایج ضعیف کشتی فرنگی ایران در مسابقات قهرمانی جهان طی حکمی از سوی علیرضا دبیر،  رئیس فدراسیون کشتی،  حسن رنگرز بعنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی منصوب شد ، رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران بود . پس از این انتصاب ، محمد بنا مربی کشتی فرنگی در جهانی بلگراد ، واکنش نشان داد و برای رنگرز و کشتی فرنگی آرزوی موفقیت کرد .
- تیم‌های ملی فوتبال ایران و سنگال ، روز پنجم مهرماه در اتریش به مصاف هم می‌روند. این بازی دوستانه در حالی برگزار خواهد شد که سنگالی‌ها علاوه بر نوح فادیگا و کیتا بالده، ادواردو مندی دروازه بان مطرح خود را هم در اختیار نخواهند داشت. مندی که عضو تیم فوتبال چلسی است، به دلیل مصدومیت این بازی را از دست داده و قرار است به لندن بازگردد.
- وحید امیری یکی از بازیکنان  اصلی ایران در جام جهانی 2018 روسیه و یکی از عوامل صعود کشورمان به جام جهانی قطر که در اوایل فروردین  با مصدومیت از ناحیه کمر در اردوی تیم ملی مواجه شده بود با فیزیوتراپی های مرتب خود را باردیگر به تمرینات تیم ملی رسانده و حتی پا به توپ شده است . 
- در هفته پنجم پیکارهای لیگ دسته اول فوتبال ایران ، این نتایج به دست آمد : شهرخودرو خراسان صفر - دریا کاسپین بابل 6 , چادرملوی اردکان صفر - استقلال ملاثانی یک ، آرمان گهر سیرجان یک - خوشه طلایی ساوه 3 , ون پارس اصفهان صفر - خیبر خرم آباد یک ، سایپا تهران صفر - فجرسپاسی یک ، شمس آذر قزوین 2 - شهرداری همدان یک ، چوکای تالش صفر - پارس جنوبی صفر ، خلیج فارس ماهشهر یک - شهرداری آستارا یک ( دیدار استقلال خوزستان با مس شهربابک روز چهارشنبه انجام می شود) 

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار