فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۷۶۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۷
کاراته‌کاهای ایران با کسب دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز به کار خود در لیگ‌ جهانی کاراته‌وان ترکیه ۲۰۲۲ پایان دادند.
کیهان ورزشی-

سومین مرحله لیگ جهانی کاراته‌وان سری آ  ۲۰۲۲، طی روزهای ۲۳ تا ۲۵ سپتامبر ( ۱ تا ۳ مهر ) به میزبانی کوجالی ترکیه و با حضور ۱۰۹۰ ورزشکار از ۷۴ کشور برگزار شد که در پایان نمایندگان کاراته ایران موفق به کسب دو طلا، دو نقره و سه برنز شدند. 
 یکشنبه، ۳ مهر و در روز پایانی این رقابت‌ها مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- و محمود نعمتی در وزن ۸۴+ موفق به کسب مدال طلا، علی مسکینی در وزن ۶۰- و کاتا تیمی بانوان (سپیده امینی، ملیکا عزتی و زینب‌السادات حسینی) موفق به کسب مدال نقره و مهسا افسانه در کاتا انفرادی، محمدرضا گیلان‌پور در وزن ۸۴-  و مرتضی نعمتی در وزن ۶۷- صاحب مدال برنز شدند. 
 محمود نعمتی در وزن ۸۴+ با شش برد قاطعانه راهی فینال شد و در فینال با نتیجه ۱ بر ۰ نماینده میزبان را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.  
 مهدی خدابخشی در وزن ۸۴- با شش برد مقتدرانه راهی فینال شد و در دیدار نهایی با نتیجه ۳ بر صفر نماینده ترکیه را شکست داد و دومین مدال طلای ایران را کسب کرد. 
 علی مسکینی در وزن ۶۰- با شش برد و صعود به فینال مسابقات، در دیدار نهایی با نتیجه صفر بر صفر و با رای داوران بازی را به نماینده میزبان واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت. 
 کاتا تیمی بانوان(سپیده امینی، ملیکا عزتی و زینب‌السادات حسینی ) پس از صعود به فینال در دیدار نهایی با کسب امتیاز ۲۴.۰۶ نتیجه را به تیم مصر با امتیاز ۲۴.۵۴ واگذار کرد و صاحب نشان نقره شد. مهسا افسانه در کاتا انفرادی نیز در دیدار رده‌بندی با کسب امتیاز ۲۴.۷۴ در مقابل حدیثه جمال که ۲۴.۴۶ امتیاز به دست آورده بود، پیروز شد و صاحب مدال برنز شد. 
 مرتضی نعمتی در وزن ۶۷- با چهار برد و یک شکست به دیدار رده‌بندی راه یافت و در این دیدار با نتیجه ۴ بر صفر مقابل نماینده چین تایپه به پیروزی رسید و به مدال برنز دست یافت. 
 محمدرضا گیلان‌پور در وزن ۸۴- با چهار برد و یک شکست و راهیابی حریفش به فینال به جدول رپه شارژ رفت و با دو برد مقابل نمایندگان صربستان و فنلاند صاحب مدال برنز شد.  
برچسب ها: کاراته
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار