PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
رییس کمیته ملی المپیک اعلام کرد، تکلیف سه پست مهم این نهاد در ۱۵ روز آینده مشخص می‌شود.
کیهان ورزشی-

 سید مناف هاشمی دبیر کل و سخنگوی کمیته ملی المپیک از برپایی نشست مشترک اعضای هیات اجرایی با وزیر و معاونین وزارت ورزش و جوانان خبر داد و گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده و بمنظور هم افزایی و هماهنگی هر چه بیشتر در بدنه ورزش، چهارمین نشست هیات اجرایی صبح امروز با حضور وزیر ورزش و جوانان، معاونین وزارت، رئیس کمیته و اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای این جلسه حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان با تبریک مجدد به رییس و دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای جدید هیات اجرایی گفت: تغییر می‌تواند لازمه پیشرفت باشد؛ خوشبختانه انتخابات و رقابت سالمی انجام گرفت و خوشحالم اکنون نوبت به خدمت‌رسانی عزیزانی رسیده که سوابق خوبی در ورزش داشته‌اند. ما به عنوان جایگاه حاکمیتی که داریم در کنار کمیته ملی المپیک هستیم و وظیفه داریم در خدمت تصمیمات ورزش باشیم و از این تصمیمات حمایت کنیم.

محمود خسروی‌وفا نیز اولین اقدام کمیته ملی المپیک را انتخاب دبیر کل برای پیگیری دقیق امور کمیته اعلام کرد و گفت: در ادامه راه طی ۱۵ روز آینده سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای آسیایی، رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی و همچنین رییس آکادمی ملی المپیک انتخاب و معرفی خواهد شد تا احیانا از امور مهم و فعالیت های مرتبط برای اعزام عقب نمانیم. ضمنا برای ایجاد هماهنگی هر چه بیشتر پیشنهاد برگزاری جلسه مشترک فصلی بین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان را ارائه کردیم و اگر موضوع خاصی مطرح بود جلسه ویژه‌ای برگزار کنیم.

او با اشاره به ویژگی‌های اعضای جدید هیات اجرایی کمیته ملی المپیک گفت: جوانی، تحصیلات عالی و حضور پنج تن از معاونان وزیر در هیات اجرایی از ویژگیهای خاص این تیم مدیریتی است که باعث شده از ساختار وزارتخانه شناخت داشته باشند.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به لزوم تشکیل ستاد اجرایی بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: با انتخاب سرپرست کاروان بازی‌ها این کار سرعت بیشتری پیدا خواهد کرد. بنای ما حمایت از فدراسیون‌ها است و با اطلاع وزارت ورزش و جوانان مانند آنچه در کمیته ملی پارالمپیک انجام شد، توزیع منابع مالی صورت خواهد گرفت.

در ادامه این نشست، در مورد اهمیت اعزام رشته های مختلف به مسابقات بین المللی از جمله دیدارهای کسب سهمیه المپیک اشاره شد که مقرر شد در نشست داخلی کمیته این موضوعات در اولویت برنامه ها قرار گیرد و بعد از انتخاب سرپرست کاروان، از سوی هیات اجرایی نشست های تخصصی با فدراسیونهای مختلف آغاز شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار