PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۵
بازیکن تیم ملی ایران اعتراف کرد که در تیم ملی فوتبال بعضی بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند، او اما تاکید دارد که اکنون شرایط فرق کرده است.
کیهان ورزشی-

به نقل از وب سایت اتلتیک، علیرضا جهانبخش وینگر سابق برایتون که یکی از اعضای کلیدی تیم ملی فوتبال ایران است در مورد اخراج دراگان اسکوچیچ سخن گفته است. او بیان داشته است که جناح‌های طرفدار و مخالف اسکوچیچ در تیم ملی ایجاد شده بود.

جهانبخش گفت: برخی از بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند. آنها از نحوه بازی او خوش‌شان نمی‌آمد، ولی برخی از بازیکنان رابطه بسیار خوبی با او داشتند. چیزهایی که اتفاق افتاد غیرحرفه‌ای بود. نمی‌توانم نامی را ذکر کنم اما افرادی خارج از تیم بودند که می‌خواستند از نظر تصمیم‌گیری و مسائل دیگر بر تیم ملی تأثیر بگذارند.

وی ادامه داد: متأسفانه بازیکنانی بودند که این موضوع را دنبال کردند که بسیار ناراحت کننده بود. ما به عنوان برخی از بازیکنان باتجربه تلاش کردیم تا آن جو را آرام کنیم. ما گفتیم بسیار خب، ما وسط و بدون موضع می‌مانیم، این تصمیم ما نیست. الان وقت به هم ریختن این چیزها نیست. خدا را شکر اکنون همه چیز آرام‌تر و آرام‌تر است.

او درباره حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: ما هفت، هشت سال با او کار کردیم. او بازیکنان را خیلی خوب می‌شناسد و بازیکنان او را خیلی خوب می‌شناسند. او من را از سنین پایین وارد تیم ملی کرد و با بازی در دو جام جهانی رویای من را به واقعیت تبدیل کرد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار