PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با انتشار پیامی تاکید کرد که اعضای تیم ملی یک خانواده هستند.
کیهان ورزشی- 

سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران که دیروز(سه‌شنبه) توانست تک گل شاگردان کی‌روش را مقابل سنگال به ثمر برساند با انتشار پیامی در شبکه‌های اجتماعی دو دستگی در تیم ملی را رد کرد و اعلام کرد اعضای تیم مانند یک خانواده هستند.

او در این پیام که در صفحه‌ شخصی‌اش منتشر کرده بود، عنوان کرد:

" با تمام شدن اردوی تیم ملی در اتریش لازم می‌دانم چند موضوع را با شما مردم خوبم در میان بگذارم. اول این‌که قسم می‌خورم هیچ فشاری برای گذاشتن یا برداشتن استوری روی من نبوده و هم نوشتنش و هم حذف کردنش تصمیماتی بود که خودم گرفتم. اجباری در کار نبوده و هر کسی چیزی غیر از این گفته یا نوشته به دنبال سوء استفاده بوده و واقعیت ندارد. ما همه اعضای یک خانواده هستیم و کسانی که مطالب تخیلی نوشتند که برای نوشتن استوری بین ما دو دستگی شده، در حالی‌که اصلا کسی نمی‌دانست من می‌خواهم استوری بگذارم.

سردار آزمون دو دستگی در تیم ملی را رد کرد               

کسانی که این دروغ‌ها را نوشتند تا برای تیم ملی حاشیه درست کنند را به خدا واگذار می‌کنم. یک جلسه به خاطر مصدومیت جزیی با صلاح کادرفنی تمرین نکردم و باز هم دروغ نوشتند که خط خورده‌ام. ضمنا باید از بازیکنان تیم ملی عذرخواهی کنم، چون این‌ کار عجولانه من باعث اذیت شدن دوستان عزیزم شد و از جانب بعضی کاربران، اهانت‌هایی به بازیکنان تیم ملی شده که به هیچ وجه منصفانه نبود و اشتباه از من بود. در این خصوص خودم را مقصر می‌دانم و مقابل همه اعضای تیم ملی و کادرفنی که باعث شدم نظم و آرامش تیم ملی به هم بخورد شرمنده‌ام. خداراشکر نتایج خیلی خوبی در برابر دو تیم از بهترین تیم‌های دنیا گرفتیم و همگی به دور از تمام حاشیه‌ها، برای شادی و رضایت مردم در جام جهانی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم."

آزمون هم‌چنین نوشت‌ همه بازیکنان برای دلخوشی‌ تک تک مردم با جان و دل در جام جهانی از جان مایه خواهند گذاشت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار