PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۶۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
تیم پاس گرگان به عنوان نخستین فاتح لیگ برتر والیبال مردان سال 1401 کشور معرفی شد و مس رفسنجان نیز در هفته نخست با باخت فنی روبرو شد.
کیهان ورزشی-
هفته نخست لیگ برتر مردان امروز (چهارشنبه ششم مهرماه) با پنج دیدار در شهرهای تهران، گرگان، یزد و اصفهان بدون حضور تماشاگران پیگیری می‌شود.

در دومین مسابقه این هفته از لیگ برتر مردان تیم پاس گرگان در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان میزبان نیان الکترونیک خراسان بود.

پاسی‌ها در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 28 بر 26، 25 بر 22 و 25 بر 19 حریف تازه وارد به لیگ برتر را شکست دادند و سه امتیاز این بازی را به دست آوردند.

خلیل یگانه‌مجد، نورقلی نیازی و مسعود یزدان‌پناه ناظران فنی، ویژه و داوری این دیدار بودند و وحید پورکاشیان و حامد آقابراری نیز به عنوان داور اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

این مسابقه که از ساعت 16 آغاز شده بود، در مدت زمان 94 دقیقه پیگیری و با معرفی پاس گرگان به عنوان برنده به پایان رسید.

قرار بود این هفته تیم مس رفسنجان میزبان فولاد سیرجان ایرانیان در سالن شاهدیه یزد باشد و با توجه به این‌که تیم مس به تعهدات مالی سال گذشته خود شامل تسویه حساب با بازیکنان و فدراسیون عمل نکرده بود، سازمان لیگ اجازه برگزاری این مسابقه را نداد و مس با شکست فنی روبرو شد.

براین اساس دیدار دو تیم مس رفسنجان و فولاد سیرجان ایرانیان سه بر صفر در سه ست 25 بر صفر به سود نماینده سیرجان در جدول مسابقات ثبت شد.

هفته دوم لیگ برتر والیبال مردان ایران روز چهارشنبه 13 مهرماه با هفت دیدار پیگیری خواهد شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار