PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۶۱۳۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹
سایت گل در گزارشی به بررسی قدرت تیم‌های حاضر در قطر پس از برگزاری آخرین مسابقات فیفادی پرداخت.
کیهان ورزشی- 

آخرین مسابقات فیفادی پیش از آغاز جام جهانی 2022 قطر نیز برگزار شد و تیم ملی کشورمان به یک برد ارزشمند مقابل اروگوئه رسید و در برابر سنگال، قهرمان آفریقا نیز به تساوی یک بر یک دست یافت.

تیم ملی انگلیس یک شکست برابر ایتالیا و یک تساوی پرگل مقابل آلمان را تجربه کرد و ولز نیز 2 شکست برابر بلژیک و لهستان را به ثبت رساند.

تیم ملی آمریکا نیز در بازی اول در نمایشی مفتضحانه برابر ژاپن به شکست 2 بر صفر رسید و در بازی دوم مقابل عربستان تن به تساوی بدون گل داد.

سایت گل در گزارشی به بررسی قدرت تیم‌های حاضر در جام جهانی پرداخت و با نظر خود آنها را دسته بندی کرد. این رسانه معتبر مدعی شد که ایران در میان 32 تیم جام جهانی در جایگاه بیست و ششم قرار دارد و تیم‌های انگلیس و آمریکا کاهش رتبه داشتند.

پیش بینی سایت گل را در زیر بخوانید:

32- عربستان

31-استرالیا

30-تونس

29-قطر

28-کاستاریکا

27-کانادا

26-ایران

ایران از جام جهانی 1998 ، تنها در 2 جام جهانی حضور نداشته است. آنها از 10 بازی اخیر خود 8 بار پیروز شدند و تنها 4 گل دریافت کردند. در این فیفادی اروگوئه را شکست دادند و مقابل سنگال به یک تساوی دست یافتند تا یک حریف سخت برای آمریکا، انگلیس و ولز به شمار روند.

25- ولز

ولز از سال 1958 ، برای اولین بار است به این رقابت راه یافته و به همین خاطر امید خالصی دارد که بتواند به مرحله حذفی نیز راه یابد. آنها در 2 یوروی  گذشته نیز به مرحله حذفی رسیدند و می‌خواهند این اتفاق را در جام جهانی تکرار کنند.

گرت بیل بارها و بارها در عرصه ملی نمایشی فوق‌العاده از خود به ثبت رسانده و حالا تصمیم دارد در تورنمونت آخر خود برای تیم ملی یک افتخار بزرگ بدست آورد.

ولز با اینکه همان تیم قدرتمند سال 2016 نیست ولی این شانس را دارد تا با ایستادن مقابل انگلیس برای رسیدن به مراحل حذفی تلاش کند.

24-اکوادور

23-کامرون

22-ژاپن

21-غنا

20-مراکش

19-مکزیک

18-آمریکا

تیم‌های انگشت‌شماری را می‌توان پیدا کرد که پیش از جام جهانی به اندازه آمریکا نمایش ضعیف داشته‌اند. تیم برهالتر در مقابل ژاپن و عربستان ناکام بود و نتوانست حتی یک گل نیز به ثمر رساند.

آمریکا پس از جام جهانی 2014 دوباره به جام جهانی بازگشته و نسلی جدید از بازیکنان جوان و بااستعداد را در اختیار دارد. به همین خاطر بسیاری امیدوارند در قطر، تیم ملی آمریکا یک نمایشی بزرگ رقم زند. با این حال، با توجه به نتایج اخیر ،‌ آمریکا برای رسیدن به مرحله حذفی بسیار کار دشواری دارد و باید مسیر سخت و پیچیده‌ای را تجربه کند.

17-کره جنوبی

16-اروگوئه

15-صربستان

14-سوئیس

13-لهستان

12-کرواسی

11-سنگال

10-پرتغال

9-دانمارک

8-بلژیک

7-هلند

6-انگلیس

نمایش نیمه دوم انگلیس مقابل آلمان در لیگ ملت‌های اروپا، امیدهای از دست رفته را بازگرداند. بسیاری پس از آن نیمه به انگلیس امیدوار شدند تا نتایج ضعیف چندوقت اخیر را در جام جهانی به دست فراموشی سپارد و با ذهنیتی متفاوت در قطر بازی کند. هیچ شکی نیست که پس از نایب قهرمانی انگلیس در یورو 2020 این تیم شدیدا افت کرده و باید تغییری در مسیر خود ایجاد کند.

با این حال، تیم ملی انگلیس در حال حاضر بهترین و بااستعدادترین بازیکنان جهان را در اختیار دارد. گرت ساوتگیت که این روزها زیر تیغ تیز منتقدین قرار گرفته، می‌داند با هر ناکامی دیگر جایی در تیم ملی انگلیس نخواهد داشت و همه از او رسیدن به جمع 4 تیم پایان را انتظار خواهند داشت.

5-آلمان

4-اسپانیا

3-آرژانتین

2-فرانسه

1-برزیل
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار