PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
سرمربی تیم فولاد خوزستان به ماجرای حضورش در تیم ملی پایان داد.
کیهان ورزشی-
در حالیکه صبح امروز نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال صحبت از ادامه مذاکرات با باشگاه فولاد کرد، سرمربی قرمزهای اهواز پرونده این ماجرا را بست.

جواد نکونام امروز در کنفرانس خبری پش از دیدار مقابل مس کرمان، ضمن تمجید از کارلوس کی‌روش و تقدیر از این  سرمربی پرتغالی، پیشنهاد دستیاری او را اعتباری در دنیا دانست و عنوان کرد: کار کردن کنار مربیان بزرگ برای هرکسی مثل دانشگاه است. از این موصوع واقعا خوشحالم و از کی‌روش تشکر می‌کنم. امیدوارم بهترین نتایج را با تیم ملی بگیرد.

سرمربی فولاد تصریح کرد: درمورد حضورم در تیم ملی رئیس و نایب رئیس فدراسیون فوتبال برنامه ریزی می‌کنند من تحت قرارداد باشگاه فولاد هستم.‌ با باشگاهم و جاییکه که کمک کرده رشد کنم عِرق دارم. دوست دارم پاسخ محبت‌های فولاد را بدهم. دوست ندارم یک هوادار فولاد هم ناراحت شود.

نکونام گفت: الان باشگاه فولاد تصمیم گیرنده است. دوست دارم به بزرگی خودش ادامه بدهد. کل فصل با توجه به اینکه می‌توانستم جدا شوم ولی خودم را مدیون هواداران می‌دانستم. الان ارتباطمان جدا نشدنی است. هرجای خوزستان می‌رویم مردم به من لطف دارند و نمی‌توانم این را با چیز دیگری عوض کنم. اگر یک‌ هوادار فولاد از من ناراحت شود، عذاب وجدان می‌گیرم. هواداران برای من سنگ تمام گذاشتند. باشگاه رسما با این موضوع مخالفت کرده و دیگر حرفی در این زمینه وجود ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار