PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۷۶۱۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۶
یک پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید تیم ملی در دوره کارلوس کی‌روش هم‌دل شده است.
کیهان ورزشی- 

به نقل از ایسنا، اسماعیل حلالی درباره عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار تدارکاتی برابر اروگوئه و سنگال اظهار کرد: بعد از تغییر سرمربی تیم ملی، بازیکنان انگیزه زیادی برای بازی‌ها گرفتند و می‌خواستند خودشان را به مربی جدید نشان بدهند. این انگیزه به تیم ملی کمک کرد که مشکلاتی که در گذشته داشتیم فراموش بشود و این انگیزه مشکلات را پوشش داد. چون در ماه‌های اخیر بازی دوستانه نداشتیم، کم‌تر آزمون و خطا داشتیم. باید بپذیریم کی‌روش تجربه کافی دارد و از طرفی تیم ملی ایران را هم به خوبی می‌شناسد و می‌تواند تاثیرات مثبتی در تیم ملی داشته باشد.

او افزود: در یک ماه آینده آقای کی‌روش باید بازی‌های لیگ را با دقت ببینید و نفراتی که عملکرد خوبی دارند را زیر نظر داشته باشد تا در جام‌جهانی بهترین نفرات به تیم ملی دعوت بشوند و بتوانیم تیم خوبی را در جام‌جهانی داشته باشیم. ما بازیکنان با کیفیتی داریم و می‌توانیم به تیم ملی امیدوار باشیم که از گروه صعود کند. بازیکنان ما در بازی‌های بزرگ همیشه متفاوت ظاهر می‌شوند و همیشه عملکرد خوبی داشته‌اند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال در ادامه با بیان این که تیم ملی با کی‌روش تغییر تاکتیک داده است، گفت: امیدواریم این تغییر سبک در جام‌جهانی هم ادامه داشته باشد و دوست دارم آقای کی‌رورش تیم ملی را با یک پلن وارد زمین نکنند و صرفا دفاع نکند. قبلا از تیم ملی تحت هدایت آقای کی‌روش شاهد بودیم که صرفا دفاع می‌کرد و فضاها را از حریف می‌گرفت اما الان می‌بینیم تیم ملی با کی‌روش بازی هجومی هم انجام می‌دهد و روی دروازه حریف هم فشار می‌آورد. قبلا همه بازیکنان پشت توپ می‌ایستادند و تیم ملی اتوبوسی دفاع می‌کرد اما الان شاهد تغییر این سبک هستیم. الان فوتبال ما به جایی رسیده که می‌توانیم یک پله بالاتر برویم.

حلالی در ادامه گفت: در جام‌جهانی  باید بلد باشیم از بالای زمین تیم حریف را پرس کنیم و یا اگر تیم خودمان تحت پرس حریف قرار گرفت، باید بلد باشیم چطور از زیر پرس خارج بشویم. از طرفی باید بازی مستقیم و کوتاه را هم بلد باشیم تا بتوانیم بازی‌های خوبی انجام بدهیم.

او در پایان گفت: نکته دیگری که در تیم ملی دیدم، هم‌دلی در بین بازیکنان و اعضای تیم بود. قبلا مشکلاتی بود اما  الان وجود ندارد. اسکوچیچ برای فوتبال ایران زحمت کشیده و نتایج خوبی گرفته است اما باید بپذیریم مشکلاتی از نظر حواشی وجود داشت که الان حل شده است.


نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار