PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۷۶۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری کاملا مستقل است و خود من هم عضو این کمیته نیستم.
کیهان ورزشی- 

به نقل از ایسنا، سجاد انوشیروانی درباره تشکیل کمیته فنی با حضور قهرمانان سابق وزنه برداری بیان کرد: وزنه برداری اگر اسمی دارد، به خاطر تلاش ها و افتخاراتی است که قهرمانان آن کسب کرده اند. فکر ما این نیست که فقط یک نفر در راس باشد. ما یک خانواده هستیم و هر کسی یک گوشه از کار را به دست می گیرد و تلاشمان این است به بهترین نحو ممکن کار را پیش ببریم.

انوشیروانی با اشاره به تشکیل جلسه کمیته فنی گفت: اولین جلسه کمیته فنی برگزار می شود و خود من عضو کمیته فنی نیستم. اعتقاد دارم در کمیته فنی باید افراد متخصص بدون دخالت مسئول فدراسیون تصمیم بگیرند چون افرادی که در کمیته فنی هستند کاملا از هر لحاظ متخصص وزنه برداری هستند و خودشان بهترین تصمیم فنی را می گیرند. نفراتی چون حسین رضازاده، حسین توکلی، بهمن زارع، بهداد سلیمی، کمال موسوی و حسین مقامی به عنوان دبیر فدراسیون در جلسه حضور دارند. کمیته فنی کاملا مستقل است و چیزی به نام  وتو در تصمیمات کمیته فنی نخواهیم داشت. قبلا این مسائل مرسوم بود اما دیدگاه ما این است افرادی که در کمیته فنی تصمیم می گیرند، خودشان زبده هستند. 

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری درباره برنامه فدراسیون برای کسب کرسی تاثیرگذار در انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا گفت: رایزنی های لازم را انجام داده‌ایم و حتی روز گذشته با رییس فدراسیون جهانی تماس تصویری داشتم که او هم تاکید داشت که لیست کامل برای حضور در انتخابات ارائه کنیم. ما از تمام ظرفیت‌های لازم استفاده می‌کنیم و رایزنی‌های نهایی را با کنفدراسیون آسیا و فدراسیون جهانی انجام می‌دهیم و تمام تلاشمان را می‌کنیم و حالا ببینیم که به چه نتیجه‌ای منجر خواهد شد.

 او در پاسخ به این پرسش که با توجه به ارتباط خوب محمد جلود رییس فدراسیون جهانی و فدراسیون ایران چگونه می توان از ظرفیت او برای  گرفتن یک کرسی مهم در آسیا استفاده کرد؟ گفت: فدراسیون جهانی می داند ایران یکی از قدرت ها و قطب های وزنه برداری است و تاکید بر این دارند که اگر فدراسیون ایران در تعامل با فدراسیون جهانی باشد، خواسته های مورد انتظار فدراسیون ایران را  حتما تامین خواهند کرد. ما با تعامل کامل ورود کردیم و با دوستان مذاکرات خوبی داشتیم. مهم تر این است که انتخابات فدراسیون ایران قبل از انتخابات کنفدراسیون آسیا برگزار شود.

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش که به دنبال این هستند انتخابات فدراسیون ایران زودتر برگزار شود؟ تاکید کرد: هر اتفاقی می افتد ما به وزارت ورزش انتقال می دهیم و تصمیم  برعهده وزارت ورزش است و ما تابع آن هستیم.

سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در مورد انتخاب گزینه‌ها برای کاندیداتوری در انتخابات کنفدراسیون وزنه برداری آسیا گفت: گزینه ها را با رایزنی کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نهایی و اعلام می‌کنیم.

او در مورد برنامه فدراسیون برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی تصریح کرد: پیگیر هستیم و برایمان مهم است فردی را انتخاب کنیم که به هر لحاظ شاخص های لازم را داشته باشد وحضورش به نفع وزنه برداری ایران باشد.


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار