PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۷۶۱۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سختی با تراکتور داریم اما هدف پرسپولیس قهرمانی است.
کیهان ورزشی- 

 یحیی گل محمدی در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور اظهار داشت: درباره بازی صحبت خاصی ندارم. نمی توانم زیاد در مورد بازی و مسابقه صحبت کنم. هم بازی بدون تماشاگر است و هم در روزهایی هستیم که اکثریت مردم با توجه به اتفاقاتی که رخ داده ناراحت هستند.

وی افزود: بازی فردا بدون تماشاگر است اما من با بچه‌ها صحبت کردم تا بازی خوبی انجام دهند و دل همه شاد شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی گذشته پرسپولیس و تراکتور که منجر به حواشی زیادی شده بود، افزود: این مسائل حرف‌های مدیریتی است اما ما به رأی این دیدار اعتراض داشتیم و هنوز هم نمی‌دانیم که چرا چنین رأی عجیب و غریبی صادر شد چرا که ما آنجا تماشاگر نداشتیم که بخواهند هواداران ما را محروم کنند.

وی درباره جلسه کارلوس کی‌روش و درخواست او مبنی بر در اختیار داشتن بازیکنان در اردوی تیم ملی گفت: من با کی‌روش حرف زدم و هر کمکی که از سمت ما باشد آمادگی داریم به راحتی در تیم ملی آن را انجام دهیم.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که آیا عیسی آل‌کثیر بدون هماهنگی با باشگاه پرسپولیس در تمرینات این تیم حضور پیدا کرده افزود: از نظر من عیسی عضوی از تیم ما است و به خاطر اتفاقی که برایش رخ داد من همیشه مدیون او هستم و هر کمکی که از دستم بر بیاید انجام می‌دهم. او این روزها تا نیم‌فصل اختصاصی تمرین می‌کند و بعد از آن درباره قرارداد او صحبت می‌کنیم.

وی درباره حواشی عجیبی که در بازی پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان اتفاق افتاده افزود: از آن ماجرا گذشته و اتفاقاتی رخ داده که شأن فوتبال ایران نبود. شروع آن اتفاقات هم به خاطر چمن بلند ورزشگاه بود که ناظر بازی هم این موضوع را تأیید کرد که چمن چند روز است کوتاه نشده است.

گل‌محمدی درباره آخرین وضعیت دیاباته ادامه داد: او شرایط خوبی دارد و از هفته آینده به تمرینات اضافه می‌شود و نسبت به آن چیزی که فکر می‌کردیم شرایط او بهتر است.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط تیم تراکتور با حضور بردیف افزود: هدف اصلی ما قهرمانی در لیگ برتر است اما تراکتور هم در این دو هفته شرایط خوبی داشته و دو برد به دست آورده و این مسأله نشان می‌دهد که آنها تیم خوبی هستند. بازی سختی برای ما خواهد بود اما تلاش می‌کنیم تا هواداران‌مان را خوشحال کنیم.


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ES
United States
۱۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
0
0
داور میخواست طبق معمول نتیجه رو عوض کنه که خداروشکر نتونست. قهرمان لیگ ایران استقلال است که چند بار حقشو خوردن مثل بقیه تیم ها.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار